Ogłoszenia -> Praca
<< Wróć do strony głównej ogłoszeń
  • Relokacja do Bydgoszczy
    Młodszy Inżynier sieci z językiem NIEMIECKIM/ANGIELSKIM
    Opis stanowiska:
    Naszym Klientem jest jeden z europejskich liderów outsourcingu w obszarze IT, który cieszy się stabilną pozycją oraz pozytywną opinią rynkową popartą czołowym miejscem w rankingach najlepszych pracodawców.Firma znana jest na arenie międzynarodowej z unikatowych rozwiązań, wysokich standardów pracy oraz oferty rozwoju zawodowego popartego certyfikowanymi szkoleniami i atrakcyjnym pakietem pozapłacowym.Obecnie do zespołu poszukujemy Młodszego Inżyniera Sieci z językiem niemieckim/angielskimLokalizacja: Północna Polska; wymagana RELOKACJA do wjewództwa kujawsko - pomorskiegoDo zadań osób pracujących na tym stanowisku będzie należało: diagnozowanie problemów i usterek z zakresu sieci i ich bieżące rozwiązywanie codzienne wsparcie klientów zawnętrznych i wewnętrznych implementacja i nanoszenie zmian do systemu sieciowego weryfikacja wydajności systemu oraz jakości obsługi wdrażanie systemów dedykowanych do zapewnienia bezpieczeństwa sieciowego
    Wymagania:
    wykształcenie wyższe (magisterskie lub inżynierskie) z zakresu Informatyki Telekomunikacji itp. teoretyczna lub praktyczna znajomość zagadnień sieciowych, m.in: routing, switching (Cisco) wiedza z zakresu LAN/WAN oraz/lub technologii i protokołów TCP/IP umiejętność diagnozowania problemów i usterek z zakresu sieci dobra znajomość języka angielskiego i lub niemieckiego umożliwiająca swobodną komunikację w ramach zespołu projektowegoMile widziana ale nie niezbędna: znajomość technologii z obszaru bezpieczeństwa sieci tj.: firewalle, serwery autoryzacji, VPN, IPS, IDS, IDP, serwery filtrujące
    Oferujemy:
    atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od umiejętności technicznych i kompetencji, dodatkowe premie finansowe prywatna opieka medyczna prywatne ubezpieczenie na życie karta Multisport interesujące szkolenia zawodowe i jasna ścieżka kariery zawodowej możliwość certyfikacji bezpłatne kursy językowe dostęp do szerokiej gamy technologii
    03.02.2015
    Sektor IT
  • Poznań
    Inżynier ds. jakości (branża automotive)
    Opis stanowiska:
    Naszym Klientem z branży automotive, o ugruntowanej pozycji na rynku, specjalizująca się w produkcji elementów dla renomowanych marek samochodowych. W związku z nowymi projektami poszukujemy Kandydatów na stanowisko Inżyniera jakości ze znajomością j. angielskiego/ lub angielskiego oraz niemieckiegoNa tym stanowisku będziesz odpowiedzialny za: przygotowywanie dokumentacji PPAP, opracowywanie analiz ryzyka FMEA, przygotowywanie analiz błędów wewnętrznych wykonywanie audytów procesów, wyrobów i dostawców rekomendowanie programów naprawczych oraz kontrolowanie skuteczności programów naprawczych opracowywanie i wdrażanie zmian w procesach produkcyjnych podnoszących efektywność i zapewniających standard jakościowy produktów i usług analiza problemów jakościowych, wdrożenie i nadzorowanie standardów jakościowych obsługa jakościowa reklamacji definiowanie wymagań jakościowych dla procesu i produktu stały kontakt z klientami i kontrahentami
    Wymagania:
    minimum 2-3 letnie doświadczenie w pracy na pokrewnym stanowisku w firmie produkcyjnej z branży automotive umiejętność stosowania narzędzi APQP, FMEA, PPAP, ISO TS bardzo dobra znajomość standardów i narzędzi jakościowych stosowanych w branży automotive mile widziana znajomość nowoczesnych metod zarządzania produkcją (metodologia Green Belt, 6-Sigma) wykształcenie wyższe techniczne (zarządzanie jakością, inżynieria produkcji, elektronika, elektrotechnika, mechatronika) minimum dobra znajomość języka angielskiego lubminimum dobra znajomość języka niemieckiego oraz angielskiego oraz samodzielność, motywacja inicjatywa działaniu proaktywne podejście do zadań i pojawiających się problemów umiejętność pracy pod presją czasu umiejętność współpracy w zespole i rekomendowania rozwiązań
    Oferujemy:
    możliwość rozwoju zawodowego, podnoszenia kwalifikacji oraz uczestniczenia w zagranicznych szkoleniach przyjazne środowisko pracy kontakt z n
    03.02.2015
    Dam pracę fizyczna
  • Poznań
    Kierownik działu personalnego (HR Manager)
    Opis stanowiska:
    Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej, lider w swojej branży, poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko:Kierownik działu personalnego/HR ManagerDo zadań osoby zatrudnionej na powyższym stanowisku należeć będzie: Kształtowanie i realizacja polityki personalnej, zgodnej z istniejącą strategią i celami firmy Koordynacja pracy podległego kilkuosobowego zespołu (dział personlany wraz ze wsparciem administracyjnym) Przygotowywanie i realizacja działań rekrutacyjnych w podległym obszarze Koordynowanie procesu zatrudnienia nowych pracowników Realizacja lokalnych i grupowych planów szkoleniowych i rozwojowych Koordynacja procesu ocen pracowniczych Bieżące doradztwo Zarządowi i managerom w zakresie realizacji polityki personalnej
    Wymagania:
    Około 4-5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej, mile widziane osoby z doświadczeniem zdobytym w organizacjach międzynarodowych Wiedza ekspercka w zakresie: audytu organizacyjnego, planowania zasobów ludzkich, ocen okresowych, systemów motywacyjnych, rekrutacji i selekcji, payrollu, badania potrzeb szkoleniowych, opisu stanowisk oraz strategii zarządzania zasobami ludzkimi Praktyczna znajomość polskiego prawa pracy Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (warunek konieczny ze względu na częste kontakty w obrębie grupy) Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia społeczna, socjologia, zarządzanie) Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office Doskonale rozwinięte umiejętności planowania i organizacji pracy własnej, umiejętność pracy w zespole Gotowość do podróży służbowych (głównie krajowe) Samodzielność i inicjatywa w działaniu Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne Wysoki poziom kultury osobistej i dyskrecji
    Oferujemy:
    Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się, międzynarodowej organizacji koncentrującej się silnie na aspekcie polityki person
    03.02.2015
    Inne
  • Relocation to Central Poland
    IT Project Manager - rynki FRANCUSKOJĘZYCZNE
    Opis stanowiska:
    Francuskojęzyczny Kierowniku Projektów IT! Moim Klientem jest jeden z europejskich liderów dostarczających najwyższej klasy usługi w obszarze IT, który cieszy się stabilną pozycją oraz pozytywną opinią rynkową popartą czołowym miejscem w rankingach najlepszych pracodawców.Firma znana jest na arenie międzynarodowej z unikatowych rozwiązań, wysokich standardów pracy oraz oferty rozwoju zawodowego popartego certyfikowanymi szkoleniami i atrakcyjnym pakietem pozapłacowym.Obecnie dla tego Klienta poszukuję doświadczonego Specjalisty, który będzie prowadził średniej wielkości Projekty z zakresu IT i współpracował z francuskojęzycznymi Klientami.Lokalizacja: nowoczesne centrum biznesowe w Centralno-Północnej Polsce - wymagana jest RELOKACJAGłówne zadania: Zarządzanie średnimi i dużymi projektami międzynarodowymi z zakresu IT (systemy, sieci, infrastruktura, Cloud Computing), kontrola oraz monitoring realizacji Aktywne zarządzanie oraz utrzymanie jakości dostarczanych rozwiązań Rozwój i utrzymanie harmonogramów, przydzielanie i monitorowanie zasobów Zapewnienie odpowiedniego zarządzania czasem Zapewnienie odpowiednich estymacji finansowych Raportowanie postępów, realizacji KPI i innych niezbędnych parametrów Współpraca z zagranicznymi zespołami i Klientami - głównie osoby francuskojęzyczne
    Wymagania:
    Preferencyjnie ukończone studia wyższe Przynajmniej 2 lata doświadczenia w zakresie prowadzania projektów IT Biegła znajomość języka francuskiego - realizacja projektów głównie na rynkach francuskojęzycznych Bardzo dobra znajomość języka angielskiego Znajomość metodologii z Project Managerskich najlepiej potwierdzonej certyfikatem: PMP, Prince2 Świetne umiejętności interpersonalne, wysoka komunikatywność Biznesowe podejście, umiejętność budowania relacji z członkami zespołu na poziomie międzynarodowym Co najmniej ogólna wiedza z zakresu tematyki prowadzonych projektów IT: serwery, sieci, bazy danych, Cloud C
    03.02.2015
    Sektor IT
  • Poznań
    Asystent/Asystentka z językiem niemieckim
    Opis stanowiska:
    Dla naszego Klienta - międzynarodowej firmy produkcyjnej - poszukujemy osób na stanowisko:Asystent/ Asystentka z językiem niemieckimZakres obowiązków: obsługa recepcji i centrali telefonicznej obsługa spotkań na terenie biura opieka nad obiegiem korespondencji kontakty z dostawcami doraźne wsparcie pozostałych pracowników i działów Firmy
    Wymagania:
    wykształcenie średnie lub wyższe bardzo dobra znajomość języka niemieckiego doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku umiejętność obsługi urządzeń biurowych wysoka kultura osobista - komunikatywność, energiczność i zaangażowanie, dokładność, skrupulatność lojalność i dyskrecja
    Oferujemy:
    zatrudnienie na podstawie umowy o pracę tymczasową (pełne zarejestrowanie ZUS) na okres kilku miesięcy, po tym okresie - przewidywane dalsze zatrudnienie możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku praca stacjonarna od poniedziałku do piątku benefity dodatkowe (premie, bony, opieka medyczna)
    03.02.2015
    Administracja
  • Kraków
    Inside Sales Representative with German language
    Opis stanowiska:
    Do you know German very well? Do you have experience in customer service?Do you want to learn new skills and gain invaluable, wide experience?If so, boost your career with one of the biggest business process outsourcing company in the world, which is currently building its office in Poland.For our Client, leader in business process outsourcing, that provides strategy consulting, technologies, and services for customer management, which is currently setting up its branch in Cracow, we are looking for highly motivated candidates for the position of Inside Sales Representative with German.The candidate hired on this position will be responsible for: Contacting existing customers via telephone and email on a daily basis Understanding the customer's business needs to ensure customer satisfaction and to encourage continued long-term relationship Helping identify opportunities where the company services fit their on going business strategy. Building customer relationships and managing accounts while increasing program revenue Using existing client data to provide custom recommendations tailored to client goals Processing orders set by the customer regularly
    Wymagania:
    Excellent written and spoken German and English is a must At least 6 months of experience in selling products to B2B sector, performing cold calls , using technology to prospect, and researching new clients to identify new markets and business opportunities Min. high school diploma required; four year degree a plus Knowledge of MS Excel and Office and basic use of voicemail and electronic mail systems Ability to work well with customers to maintain high level of customer satisfaction and develop strong relationships Ability to encourage/influence customers to extend and expand use of company's products and services Ability to respond to customer needs quickly and thoroughly Self-starter who can meet deadlines and enjoys working in a competi
    03.02.2015
    Sprzedaż, obsługa klienta
  • Wrocław
    Starszy księgowy P2P z językiem niemieckim
    Opis stanowiska:
    Dla nowo tworzonego Centrum Usług Wspólnych Grafton Recruitment poszukuje obecnie:Starszego księgowego Procure-to-Pay z językiem niemieckimGłówne obowiązki na tym stanowisku: Uczestniczenie w procesie migracji procesu Tworzenie procedur procesowych i analiza popełnianych błędów Monitorowanie terminowości oraz zgodności dokonywanych płatności Kontakt z dostawcami, uzgadnianie poprawności wystawianych faktur Tworzenie raportów VAT dla transakcji sprzedażowych Przygotowywanie raportów i analiz Uczestniczenie w zamknięciu miesiąca
    Wymagania:
    Wymagania stawiane kandydatom: Wykształcenie wyższe- preferowani absolwenci kierunków ekonomicznych Ok. 2 roku doświadczenia w pracy w dziale AP Doświadczenie w pracy w SSC będzie bardzo dużym atutem Wcześniejszy udział w procesie migracji lub mapowania procesu Bardzo dobra znajomość języka angielskiego Dobra znajomość języka niemieckiego Doświadczenie w pracy w systemie SAP Dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych Otwartość na nowe wyzwania Umiejętność pracy w zespole
    Oferujemy:
    Dynamiczne środowisko pracy Uczestniczenie w tworzeniu nowego zespołu Wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i posiadanej wiedzy Pakiet świadczeń socjalnych
    03.02.2015
    Księgowość
  • Wrocław
    General Ledger Accountant (ENG + GER)
    Opis stanowiska:
    Our Client is a global company from a medical sector. Currently due to its development in Wroclaw, Grafton is looking for experienced Candidates to fill the position of Senior GL Accountant (ENG + GER)Workplace: Wroclaw Job duties: Prioritize daily work load to meet Department and Corporate goals Understand overall business goals and how Procure-to-Pay processes supports these goals Maintenance of G/L master dataProcess Account-to-Report transactions in US-GAAP, IFRS and Local GAAP (General Ledger, Bank, Inventory Postings, Period End Closing, Management Accounting) in interaction with internal customers across EMEA Perform general ledger and I/C reconciliations on a monthly basis and resolve mismatches Queries management Process ad hoc journals and other ad hoc requirements Prepare Legal Reporting package for quarterly close
    Wymagania:
    Min 6 months of experience in GL department Very good knowledge of German is a must Good knowledge of English Good analytical skills Ability to enhance process and controls Very good Customer Service skills and client-focus attitude Strong interpersonal skills and proactive approach Teamwork approach Flexibility, ability to deal with ambiguity and change Ability to work under pressure
    Oferujemy:
    You can look forward to an exciting role with a global focus! In addition, you can expect a dynamic working culture. Company offers real challenges, a lot of work, an above average compensation and benefits package, good career development possibilities in an international environment.
    03.02.2015
    Księgowość
  • okolice Krakowa
    Doradca Techniczno - Handlowy z Językiem Niemieckim
    Opis stanowiska:
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za profesjonalną obsługę zagranicznych partnerów handlowych w zakresie doradztwa techniczno-handlowego, weryfikację zamówień oraz przekazywanie ich do planowania produkcji
    Wymagania:
    Wykształcenie średnie lub wyższe (techniczne) Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office Umiejętność analitycznego myślenia Dokładność i skrupulatność Chęć świadczenia wsparcia klientom w zakresie rozwiązywania problemów technicznych Umiejętność pracy w zespole Umiejętność pracy pod presją czasu
    Oferujemy:
    Kompleksowy i rozwijający zakres obowiązków Pracę w prestiżowej firmie, która aspiruje do roli lidera w segmencie premium na rynku europejskim Możliwość szkoleń i podnoszenia kwalifikacji Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od osiąganych wyników Pracę w warunkach partnerstwa i koleżeństwa - dobry i zgrany zespół to dla nas priorytet
    03.02.2015
    Sektor IT
  • Kraków
    IT Support Agent
    Opis stanowiska:
    Access Management: Ensure that the application access and system authorizations for the users are available Manage/order application access and system authorizations for new users Withdraw access and authorizations for retired employees Coordination/cooperation with the application responsible in the group companies, IT Help Desks, the users and the IT Migration Team Support users in system access and authorization tests   Problem Management: User support in case of any problem/issue Identification of affected IT infrastructure (application, network, device etc.) and forwarding to responsible IT help desk/IT department Tracking of problem solving and user feedback Support users during tests after error treatment   Order Management: Ordering of hardware, peripherals and accounts for new users Unsubscribing of hardware, peripherals and accounts in case of retirement Tracking of delivery and installation of devices Support users in device handling
    Wymagania:
    High-school diploma or equivalent Very good knowledge of English Knowledge of German will be an additional asset Practical professional experience as IT specialist/management assistant in IT systems in an heterogeneous IT environment; IT help desk experience is a plus Wide IT knowledge and comprehension of complex IT contexts Knowledge of organizational background and processes will be an additional asset Analytical skills and accuracy Problem solving competence Distinctive oral communication capability Customer orientation and friendliness
    Oferujemy:
    Challenging work in an international environment under highest standards Attractive benefits and bonus system Friendly work environment Opportunity to work with people from different cultures and nations Language skills development opportunities Job stability and flexible working time Mother friendly company
    03.02.2015
    Sektor IT
  • Kraków
    Project Office Expert with German
    Opis stanowiska:
    Back office for all project activities Organization of meetings and workshops Organizational and administrative support Preparation of presentations and meeting minutes, coordination of project communication tasks Monitoring of project deadlines and deliverables Monitoring of project budget including offers, change requests and invoices Project documentation support
    Wymagania:
    High-school diploma or equivalent Very good knowledge of English Min. good knowledge of German Min. 3 -5 years of professional experience in project management back office activities Organizational skills Ability to work in a challenging project environment High communication skills
    Oferujemy:
    Challenging work in an international environment under highest standards Attractive benefits and bonus system Friendly work environment Opportunity to work with people from different cultures and nations Language skills development opportunities Job stability and flexible working time Mother friendly company
    03.02.2015
    Administracja
  • Kraków
    SAP Expert - SAP BW and SAP ERP Controlling
    Opis stanowiska:
    Based on his/her functional and technical expertise and background the IT SAP Expert with focus SAP BW and complementing know-how in SAP ERP modules CO-OM, OPA and PS manages SAP projects with high impact on IT architecture and business processes. He/She assumes the responsibility for project delivery within agreed time and budget. He/She is entrusted with projects in the specific functional area of Finance (focus Controlling, DataWarehouse and Reporting) Furthermore he/she will complement the applications operations team in Germany with his/her skills and knowledge in coordinating and solving operational issues and upcoming functional requirements within the SAP Controlling landscape. In this role he/she will work in close coordination with the existing Team in Ger-many, clients worldwide in Germany as well as subcontractors.
    Wymagania:
    Graduation and University Degree or similar +3 years of practical experience in SSC/ BPO in SAP BW Projects, Datawarehousing and Data Modeling, Application Operations within SAP BW landscape within multi-functional organizations Understanding of Financial data and processes with focus on Controlling Depends on operational focus: SAP BW, IP and BCS SAP ERP Controlling modules BI Solutions Overview Organizational background and processes Project management IT demand management Fluent English Very good command German Planning and organizational talent Analytical skills and accuracy Strong conceptual skills Flexibility Cultural competence Capability to define precisely complex situations and issues Distinctive written and oral communication capability Representation ability High willingness to travel (up to 60%)
    03.02.2015
    Sektor IT
  • Kraków
    SAP User and Authorization Management Specialist with German
    Opis stanowiska:
    Administration of SAP users and authorisations in SAP ERP Finance system Management of tool-base user- and authorisation requests Supporting of user worldwide regarding questions and enquiries concerning SAP users- and authorisations Documentation
    Wymagania:
    High-school diploma or equivalent Very good knowledge of English Very good knowledge of German Good functional and technical knowledge in SAP Professional experience in administration of SAP users and authorisations High communication skills Customer orientation
    Oferujemy:
    Challenging work in an international environment under highest standards Attractive benefits and bonus system Friendly work environment Opportunity to work with people from different cultures and nations Language skills development opportunities Job stability and flexible working time Mother friendly company
    03.02.2015
    Sektor IT
  • Niemcy
    Hydraulik -Niemcy
    Opis stanowiska: Agencja Pracy SUKCES wpisana do krajowego rejestru agencjizatrudnienia pod numerem 9359 poszukuje osób na stanowisko Malarzosoby zainteresowane proszę o składanie aplikacji:Zatrudniamy przez cały czas! Zanim zadzwonisz do nas, prześlijCv :rekrutacja.af@op.plTel. 691 576 992 Wymagania: zawód hydraulik bądź pokrewny;- doświadczenie zawodowe;- co najmniej komunikatywna znajomość języka niemieckiego(sprawdzane rozmową telefoniczna naszego konsultanta);- prawo jazdy kat. B; -własne auto. Oferujemy: zatrudnienie na niemieckich warunkach odprowadzany podatek i opłacamy ubezpieczenie społeczne i zdrowotne;- atrakcyjna stawka wynagrodzenia 9-10€ /godz. netto + bezpłatne zakwaterowanie (pokoje w domkach jednorodzinnych lub pensjonatach max 2 osobowe);-lub drugi wariant wynagrodzenia 13-14 € /godz. netto bez zakwaterowania;- możliwość pracy w nadgodzinach 9-14 €/ godz. netto;- kandydat ma stałą opiekę polskojęzyczną naszego biura;- ilość gwarantowanych godzin pracy w ciągu miesiąca to 151,67(zatrudnieni przez nas hydraulicy pracują od 180-210 godzin);
    03.02.2015
    Hydraulik
  • München
    Mechanik samochodowy
    Opis stanowiska: Miejsce pracy: Niemcy - okolice Monachium Zadania: - kontrola nowych samochodów z linii produkcyjnej za pomocą urządzenia diagnostycznego VW/AUDI Wymagania: - doświadczenie na w/w stanowisku - wykształcenie w zawodzie mechanika samochodowego - komunikatywna znajomość języka niemieckiego - własny samochód (możliwość zabrania na kontrakt) - obsługa komputera Oferujemy: - atrakcyjne wynagrodzenie - niemieckie warunki zatrudnienia - pełny pakiet socjalny - zakwaterowanie
    03.02.2015
    Motoryzacja
  • Niemcy
    Elektryk-Niemcy od zaraz
    Opis stanowiska: Agencja Pracy SUKCES wpisana do krajowego rejestru agencjizatrudnienia pod numerem 9359 poszukuje osób na stanowisko Elektrykosoby zainteresowane proszę o składanie aplikacji:Zatrudniamy przez cały czas! Zanim zadzwonisz do nas, prześlijCv :rekrutacja.af@op.plTel. 691 576 992 Wymagania: zawód elektryk bądź pokrewny;- co najmniej komunikatywna znajomość języka niemieckiego(sprawdzane rozmową telefoniczna naszego konsultanta);- ważne uprawnienia do 1kV;- prawo jazdy kat. B; -własne auto. Oferujemy: zatrudnienie na niemieckich warunkach odprowadzany podatek i opłacamy ubezpieczenie społeczne i zdrowotne;- atrakcyjna stawka wynagrodzenia 9-10€ /godz. netto + bezpłatne zakwaterowanie (pokoje w domkach jednorodzinnych lub pensjonatach max 2 osobowe);-lub drugi wariant wynagrodzenia 13-14 € /godz. netto bez zakwaterowania;- możliwość pracy w nadgodzinach 9-14 €/ godz. netto;- kandydat ma stałą opiekę polskojęzyczną naszego biura;- ilość gwarantowanych godzin pracy w ciągu miesiąca to 151,67(zatrudnieni przez nas elektrycy pracują od 180-210 godzin);
    03.02.2015
    Elektryka
  • Badenia- Wirtembergia
    ELEKTRYK (Kod Ref. EL/02/2015)
    Opis stanowiska: Pracownia Psychologiczna Profesja jest polską firmą rekrutacyjną, specjalizującą się między innymi w rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy w kraju i za granicą. Gwarancją legalności istnienia agencji jest wydany przez Marszałka Województwa Małopolskiego certyfikat o dokonaniu wpisu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia pod numerem: 6845. Wyróżnia nas doświadczenie i gotowość szybkiego działania. Współpracujemy jedynie z renomowanymi firmami niemieckimi. Wspieramy kandydatów na każdym etapie rekrutacyjnym. Pomożemy Ci znaleźć pracę, która spełni Twoje oczekiwania. Dla naszego klienta- firmy z Niemiec poszukujemy elektryków. ELEKTRYK (Kod Ref. EL/02/2015) Miejsce pracy: Niemcy, Badenia- Wirtembergia Liczba wakatów: 5 Wymagania: Wykształcenie kierunkowe · Aktualne uprawnienia SEP Doświadczenie w pracy na stanowisku montera instalacji elektrycznych Komunikatywna znajomość języka niemieckiego Posiadanie prawa jazdy i własnego samochodu Gotowość do podjęcia pracy od zaraz Uprawnienia do pracy na wysokości Obowiązki: · Montowanie instalacji elektrycznych na masztach wolnostojących · Praca na wysokości Oferujemy: Stabilne warunki zatrudnienia na warunkach niemieckich Legalne zatrudnienie na umowę o pracę Zapewnione zakwaterowanie Pomoc w aklimatyzacji na terenie Niemiec Diety w wysokości 12 euro netto dziennie Prosimy o przesłanie aplikacji (CV i list motywacyjny w języku polskim oraz niemieckim oraz skany uprawnień SEP i dodatkowych certyfikatów, np. dyplom czeladniczy ) z podaniem kodu referencyjnego na adres: e-mail: biuro@pracowniaprofesja.pl Pracownia Psychologiczna Profesja 32-400 Myślenice, Rynek 22 e-mail: biuro@pracowniaprofesja.pl tel./fax + 48 12 274 21 42 Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje. Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 wyrażam zgodę na przetwarzanie
    03.02.2015
    Elektryka
  • 25km od Rosenheim
    Kucharz/Kucharka - 25km od Rosenheim
    Opis stanowiska: Agencja Pośrednictwa Pracy Professional Work Service ( nr rej. agencji 8225) poszukuje dla swoich klientów z branży hotelarskiej i gastronomicznej, kandydatów gotowych podjąć pracę w charakterze: Kucharz/Kucharka na terenie Niemiec. Oferowane przez nas stanowisko zlokalizowane jest w Hotelu w landzie Bayern, 25km od Rosenheim Praca od: zaraz do 31.10.2015 lub na rok Czas pracy: 5 dni w tygodniu, 40 godzin tygodniowo W ramach współpracy pomagamy w organizacji wyjazdu oraz w trakcie pobytu za granicą. Nasze usługi są całkowicie darmowe! Nie pobieramy żadnych opłat! Skorzystanie z naszej oferty oznacza zatrudnienie w oparciu o niemieckie przepisy, bezpośrednio u pracodawcy. Zapraszamy do skorzystania z naszych usług. Wymagania:·Doświadczenie na ww. stanowisku·Mile widziane wykształcenie kierunkowe·Dobra znajomość języka niemieckiego·Profesjonalne podejście do wykonywanej pracy·Samodzielność i dobra organizacja pracy·Wysoka kultura osobista·Brak nałogów·Dyspozycyjność w całym proponowanym okresie zatrudnienia Oferujemy:·Umowę o pracę z niemieckim pracodawcą·Wynagrodzenie: 900 euro netto·Zakwaterowanie: zapewnione·Wyżywienie: śniadanie i 1 ciepły posiłek w dniach pracy (oprócz środy)·Pełen pakiet socjalny·Pomoc w organizacji wyjazdu·Opieka konsultanta w trakcie wyjazdu Forma kontaktu: Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta wyślij swoje CV wraz z aktualnym zdjęciem oraz podanym okresem dyspozycyjności na podany adres mailowy: rekrutacja@praca-pws.pl W tytule wiadomości należy podać nr.ref. N/1502/B13/01/K APLIKACJE BEZ PODANEGO NUMERU REFERENCYJNEGO NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE! Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Zapraszamy również do odwiedzenia naszej strony internetowej www.praca-pws.pl W aplikacji proszę zawrzeć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ust
    03.02.2015
    Lokale, gastronomia
  • 35 km od Hamburga
    Kelner/Kelnerka – 35 km od Hamburga
    Opis stanowiska: Agencja Pośrednictwa Pracy Professional Work Service ( nr rej. agencji 8225) poszukuje dla swoich klientów z branży hotelarskiej i gastronomicznej, kandydatów gotowych podjąć pracę w charakterze: Kelner/Kelnerka na terenie Niemiec. Oferowane przez nas stanowisko zlokalizowane jest w Hotelu w landzie Schleswig-H, 35 km od Hamburga Praca od: 01.03.2015 do 31.08.2015 z możliwością przedłużenia Czas pracy: 5 dni w tyg., 40 godz. tygodniowo Możliwość pracy dla 2 osób! W ramach współpracy pomagamy w organizacji wyjazdu oraz w trakcie pobytu za granicą. Nasze usługi są całkowicie darmowe! Nie pobieramy żadnych opłat! Skorzystanie z naszej oferty oznacza zatrudnienie w oparciu o niemieckie przepisy, bezpośrednio u pracodawcy. Zapraszamy do skorzystania z naszych usług. Wymagania:·Doświadczenie na ww. stanowisku·Komunikatywna znajomość języka niemieckiego·Profesjonalne podejście do wykonywanej pracy·Samodzielność i dobra organizacja pracy·Wysoka kultura osobista·Brak nałogów·Dyspozycyjność w całym proponowanym okresie zatrudnienia Oferujemy:·Umowę o pracę z niemieckim pracodawcą·Wynagrodzenie: 1000 euro netto·Zakwaterowanie: zapewnione·Wyżywienie: zapewnione·Pełen pakiet socjalny·Pomoc w organizacji wyjazdu·Opieka konsultanta w trakcie wyjazdu Forma kontaktu: Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta prześlij nam swoje CV (koniecznie z aktualnym zdjęciem) wraz z podanym okresem dyspozycyjności a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą! Aplikacje prosimy wysyłać na adres mailowy: rekrutacja@praca-pws.pl, W tytule wiadomości prosimy podać nr.ref. N/1502/B04/01/KL APLIKACJE BEZ PODANEGO NUMERU REFERENCYJNEGO NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony www.praca-pws.pl W aplikacji proszę zawrzeć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji proc
    03.02.2015
    Lokale, gastronomia
  • Badenia- Wirtembergia
    STOLARZ, MEBLARZ (Kod Ref. ST/02/2015)
    Opis stanowiska: Pracownia Psychologiczna Profesja jest polską firmą rekrutacyjną, specjalizującą się między innymi w rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy w kraju i za granicą. Gwarancją legalności istnienia agencji jest wydany przez Marszałka Województwa Małopolskiego certyfikat o dokonaniu wpisu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia pod numerem: 6845. Wyróżnia nas doświadczenie i gotowość szybkiego działania. Współpracujemy jedynie z renomowanymi firmami niemieckimi. Wspieramy kandydatów na każdym etapie rekrutacyjnym. Pomożemy Ci znaleźć pracę, która spełni Twoje oczekiwania. Dla naszego klienta, firmy z terenu Niemiec, poszukujemy kandydatów na stanowisko: STOLARZ, MEBLARZ (Kod Ref. ST/02/2015) Miejsce pracy: Niemcy, Badenia- Wirtembergia Liczba wakatów: 1 Wymagania: Ukończony zawód stolarza (świadectwo czeladnika lub mistrza) Doświadczenie na stanowisku stolarza meblowego Komunikatywna znajomość języka niemieckiego Prawo jazdy oraz własny samochód Gotowość do wyjazdu i podjęcia pracy zagranicą Samodzielność i zaangażowanie w wykonywanie pracy Obowiązki: · Praca związana z obsługą maszyn stolarskich · Obróbka drewna i mebli Oferujemy: Stabilne warunki zatrudnienia na warunkach niemieckich Legalne zatrudnienie na umowę o pracę Zapewnione zakwaterowanie Pomoc w aklimatyzacji na terenie Niemiec Diety w wysokości 12 euro netto dziennie Prosimy o przesłanie aplikacji (CV i list motywacyjny w języku polskim oraz niemieckim oraz skany dodatkowych certyfikatów, np. dyplom czeladniczy ) z podaniem kodu referencyjnego na adres: e-mail: biuro@pracowniaprofesja.pl Pracownia Psychologiczna Profesja 32-400 Myślenice, Rynek 22 biuro@pracowniaprofesja.pl tel./fax + 48 12 274 21 42 Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane aplikacje. Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 wyrażam zgodę na przetwarzanie moich dan
    03.02.2015
    Stolarstwo, meble
  • 20 km od Paderborn
    Kucharz/Kucharka – 20 km od Paderborn
    Opis stanowiska: Agencja Pośrednictwa Pracy Professional Work Service ( nr rej. agencji 8225) poszukuje dla swoich klientów z branży hotelarskiej i gastronomicznej, kandydatów gotowych podjąć pracę w charakterze: Kucharz/Kucharka na terenie Niemiec. Oferowane przez nas stanowisko zlokalizowane jest w Hotelu w landzie Nadrenia Północna-Westfalia, 20 km od Paderborn Praca od: zaraz na minimum 6 miesięcy Czas pracy: 5 dni w tygodniu, 169 godzin miesięcznie W ramach współpracy pomagamy w organizacji wyjazdu oraz w trakcie pobytu za granicą. Nasze usługi są całkowicie darmowe! Nie pobieramy żadnych opłat! Skorzystanie z naszej oferty oznacza zatrudnienie w oparciu o niemieckie przepisy, bezpośrednio u pracodawcy. Zapraszamy do skorzystania z naszych usług. Wymagania:·Doświadczenie na ww. stanowisku·Znajomość kuchni niemieckiej i śródziemnomorskiej·Przygotowywanie potraw z ryb i dziczyzny·Komunikatywna znajomość języka niemieckiego·Umiejętność pracy w brygadzie·Profesjonalne podejście do wykonywanej pracy·Samodzielność i dobra organizacja pracy·Wysoka kultura osobista·Brak nałogów·Dyspozycyjność w całym proponowanym okresie zatrudnienia Oferujemy:·Umowę o pracę z niemieckim pracodawcą·Wynagrodzenie 1200 euro netto·Zakwaterowanie: zapewnione·Wyżywienie: w czasie pracy·Pełen pakiet socjalny·Pomoc w organizacji wyjazdu·Opieka konsultanta w trakcie wyjazdu Forma kontaktu: Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta wyślij swoje CV wraz z aktualnym zdjęciem oraz podanym okresem dyspozycyjności na podany adres mailowy: rekrutacja@praca-pws.pl W tytule wiadomości należy podać nr.ref. N/1502/B15/01/K APLIKACJE BEZ PODANEGO NUMERU REFERENCYJNEGO NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE! Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Zapraszamy również do odwiedzenia naszej strony internetowej www.praca-pws.pl W aplikacji proszę zawrzeć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dl
    03.02.2015
    Lokale, gastronomia
  • Freiburg
    Praca Au Pair Niemcy /Freiburg / luty 2015
    Opis stanowiska: Samotna matka poszukuje Au Pair do opieki nad  2 dzieci w wieku 4 i 7 lat od llutego 2014 na okres 12 miesięcy. Główne obowiązki - opieka nad dzieckiem 30 godzin tyg. oraz drobne prace domowe. Au Pair ma zagwarantowaną możliwość uczęszczania na kurs j. niemieckiego.  Jak się zgłosić do Programu Au Pair Niemcy i załatwić formalności Zarejestruj się na stronie www.prowork.com.pl lub przyślij do nas maila i sprawdź czy spełniasz wymogi udziału w programie Au Pair w Niemczech. Konsultantka Prowork oddzwoni do Ciebie, odpowie na pytania o wyjeździe oraz prześle pakiet aplikacyjny dla uczestników programu Au Pair Europa. Oferujemy indywidualny dobór rodzin z Niemiec dla każdej kandydatki. Szczegółowe warunki uczestnictwa w Programie Au Pair Niemcy znajdziecie na stronach Prowork w zakładce Au Pair Europa. Prowork Au Pair do 15 krajów na świecie! Zarejestruj się na stronie Prowork i śledź aktualności nahttps://www.facebook.com/Prowork.AUPAIR Dołącz do społeczności Au Pair na świecie! Czekamy na Twoje opinie i zapytania. Wyjazdy Au Pair do 15 krajów na świecie! Polecamy promocje Au Pair 2014. Szczegółowe zasady promocji znajdziesz na naszej stronie www.prowork.com.pl Czekamy na Twoje zapytanie i opinie o Au Pair. Prowork bezpieczne podróże językowe -15 lat doświadczenia!   Termin rozpoczęcia: luty 2015 Wymagania: podstawowa znajomość j. niemieckiego lub angielskiego wiek Au pair Niemcy 18-29 lat doświadczenie w opiece nad dziećmi chęć do nauki i doskonalenia j. niemieckiego Gotowość do do wyjazdu na okres min. 9-12 miesięcy ważne: oferty Au pair nie są ofertami pracy. Są to pobyty językowe u rodzin w zamian za pomoc przy opiece nad dziećmi. Kandydatka na Au Pair  musi być osoba niezamężną, niepalącą i bezdzietną Oferujemy: √ 9-12 miesięczny kontrakt na pobyt Au Pair u r
    03.02.2015
    Niańki, opieka nad dziećmi
  • Kolonia
    Praca Au pair w Niemczech/Kolonia/styczeń 2015
    Opis stanowiska: Rodzina z Kolonii poszukuje Au Pair do opieki nad 2 dzieci w wieku 1 i 6 lat od stycznia 2015 na okres 12 miesięcy. Au pair będzie opiekować się dziećmi przez 30 godzin w tygodniu oraz będzie pomagać rodzinie w drobnych obowiązkach domowych, np. będzie przygotowywać posiłki, sprzątać. Rodzina oferuje kieszonkowe dla Opiekunki, wyżywienie i zakwaterowanie. Au Pair ma zagwarantowaną możliwość uczęszczania na kurs j. niemieckiego.  Jak się zgłosić do Programu Au Pair Niemcy i załatwić formalności Zarejestruj się na stronie www.prowork.com.pl lub przyślij do nas maila i sprawdź czy spełniasz wymogi udziału w programie Au Pair w Niemczech. Konsultantka Prowork oddzwoni do Ciebie, odpowie na pytania o wyjeździe oraz prześle pakiet aplikacyjny dla uczestników programu Au Pair Europa. Oferujemy indywidualny dobór rodzin z Niemiec dla każdej kandydatki. Szczegółowe warunki uczestnictwa w Programie Au Pair Niemcy znajdziecie na stronach Prowork w zakładce Au Pair Europa. Prowork Au Pair do 15 krajów na świecie! Zarejestruj się na stronie Prowork i śledź aktualności nahttps://www.facebook.com/Prowork.AUPAIR Dołącz do społeczności Au Pair na świecie! Czekamy na Twoje opinie i zapytania. Wyjazdy Au Pair do 15 krajów na świecie! Polecamy promocje Au Pair 2014. Szczegółowe zasady promocji znajdziesz na naszej stronie www.prowork.com.pl Czekamy na Twoje zapytanie i opinie o Au Pair. Prowork bezpieczne podróże językowe -15 lat doświadczenia!   Termin rozpoczęcia: styczeń 2015 Wymagania: podstawowa znajomość j. niemieckiego lub angielskiego wiek Au pair Niemcy 18-29 lat doświadczenie w opiece nad dziećmi chęć do nauki i doskonalenia j. niemieckiego Gotowość do do wyjazdu na okres min. 9-12 miesięcy ważne: oferty Au pair nie są ofertami pracy. Są to pobyty językowe u rodzin w zamian za pomoc przy opiece nad dziećmi. Kandydatka na Au Pair &nb
    03.02.2015
    Niańki, opieka nad dziećmi
  • 45 km od Baden-Baden
    Samodzielny Kucharz/Kucharka – 45 km od Baden-Baden
    Opis stanowiska: Agencja Pośrednictwa Pracy Professional Work Service ( nr rej. agencji 8225) poszukuje dla swoich klientów z branży hotelarskiej i gastronomicznej, kandydatów gotowych podjąć pracę w charakterze: Samodzielny Kucharz/Kucharka na terenie Niemiec. Oferowane przez nas stanowisko zlokalizowane jest w Hotelu w landzie Badenia, 45 km od Baden-Baden Praca od: zaraz na minimum 6 miesięcy Czas pracy: 6 dni w tygodniu, 45 godzin tygodniowo W ramach współpracy pomagamy w organizacji wyjazdu oraz w trakcie pobytu za granicą. Nasze usługi są całkowicie darmowe! Nie pobieramy żadnych opłat! Skorzystanie z naszej oferty oznacza zatrudnienie w oparciu o niemieckie przepisy, bezpośrednio u pracodawcy. Zapraszamy do skorzystania z naszych usług. Wymagania:·Doświadczenie na ww. stanowisku·Komunikatywna znajomość języka niemieckiego·Profesjonalne podejście do wykonywanej pracy·Samodzielność i dobra organizacja pracy·Wysoka kultura osobista·Brak nałogów·Dyspozycyjność w całym proponowanym okresie zatrudnienia Oferujemy:·Umowę o pracę z niemieckim pracodawcą·Wynagrodzenie: 1400 - 1500 euro netto/mc·Zakwaterowanie: zapewnione·Pełne wyżywienie codziennie·Pełen pakiet socjalny·Pomoc w organizacji wyjazdu·Opieka konsultanta w trakcie wyjazdu Forma kontaktu: Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta wyślij swoje CV wraz z aktualnym zdjęciem oraz podanym okresem dyspozycyjności na podany adres mailowy: rekrutacja@praca-pws.pl W tytule wiadomości należy podać nr.ref. N/1502/B14/01/K APLIKACJE BEZ PODANEGO NUMERU REFERENCYJNEGO NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE! Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Zapraszamy również do odwiedzenia naszej strony internetowej www.praca-pws.pl W aplikacji proszę zawrzeć klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.97, D
    03.02.2015
    Lokale, gastronomia
  • niemcy
    elektryk,elektronik,elektrotechnik;hydraulik,monter....
    Opis stanowiska: ELEKTRYK,ELEKTRONIK,ELEKTROTECHNIKHYDRAULIK,MONTER IST.SAN.WODNYCH,-KAN.-GAZOWEJMONTER KLIMATYZACJI,WENTYLACJIKIEROWCA SAM. CIĘŻAROWYCHNARZĘDZIOWIECOPERATOR CNC FREZER ,TOKARZMONTER AGREGATÓW CHŁODNICZYCHSTOLARZ,MONTER OKIENŚLUSARZSPAWACZ(WSZYSTKIE METODY) Wymagania: -komunikatywna znajomość języka niemieckiego -Warunek konieczny-doświadczenie w pracy na powyższych stanowiskach-ukończona szkoła kierunkowa Oferujemy: -umowa o pracę w stabilnej firmie na niemieckich warunkach z pełnym pakietem socjalnym-atrakcyjne wynagrodzenie godzinowe plus dodatki na pokrycie kosztów utrzymania-zapewniamy opiekę polskiego tłumacza podczas pracy-praca również w jednym miejscu-pracodawca zajmuje się wynajmem mieszkania-również możliwość pracy w teamie ,gdzie jedna osoba musi znać komunikatywnie język niemiecki-możliwe pierwsze zaliczki po przepracowanym tygodniu pracy
    03.02.2015
    Budownictwo, remonty
  • Stuttgart
    Lekkie zlecenie/ Panią z komunikatywnym j. niemieckim. Od zaraz
    Opis stanowiska: Poszukujemy Pani z komunikatywną znajomością języka niemieckiego oraz czynnym prawem jazdy do opieki nad 79-letnim mężczyzną. Pan jest w dużym stopniu samodzielny ( porusza się bez wsparcia, Nie cierpi na demencje). Potrzebuje jedynie pomocy przy prysznicu oraz zmianie pieluchomajtek. Mężczyzna mieszka sam w miejscowości Hochdorf (ok 30 km od Stuttgartu). Praca od 08.02 Wynagrodzenie: 1000 euro + do 200 euro zwrotu kosztów podróży Osoby zainteresowane prosimy o kontakt pod numerami: 89 679 03 20 +48 535 222 961 +48 531 066 530 +48 531 413 000
    03.02.2015
    Opieka nad starszymi
  • Monachium
    Pracownik terminalu lotniczego (Niemcy)
    Flughafen München Franz Josef Strauß to jeden z największych portów lotniczych w Niemczech. Dla naszego Klienta, światowej firmy obsługującej lotnisko od strony logistycznej poszukujemy pracowników terminalu oczekujących długiego i stabilnego zatrudnienia u niemieckiego pracodawcy na stanowisku:  Pracownik terminalu lotniczego (Niemcy)  Obowiązki:- Załadunek i rozładunek towarów i bagażów,- Obsługa skanerów,- Uzupełnianie danych w systemie komputerowym.  Wymagania:- Dobra znajomość języka niemieckiego,- Sprawność fizyczna,- Umiejętność obsługi komputera,- Niekaralność,- Gotowość do podjęcia pracy w systemie zmianowym,- Prawo jazdy kat. B, - Gotowość do odbycia trzytygodniowego bezpłatnego szkolenia w języku niemieckim.  Oferujemy:- Legalną niemiecką umowę o pracę na czas nieokreślony,- Ubezpieczenie i gwarancje odprowadzania składek,- Pracę w renomowanej międzynarodowej firmie,- Zakwaterowanie zapewnione przez pracodawcę (blisko miejsca pracy),- Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z premiami i dodatkami,- Możliwość wypracowywania nadgodzin,- Opłacone przez pracodawcę szkolenie lotniskowe (trzytygodniowe),- Pomoc w organizacji wyjazdu.  Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny 12 661 64 00 lub o aplikację drogą elektroniczną (załączając CV oraz posiadane uprawnienia) Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Zeitmann Sp.j. ul. Walerego Sławka 3, 30-633 Kraków. Numer Agencji Zatrudnienia 9212.
    02.02.2015
    Niańki, opieka nad dziećmi
  • Vlotho
    praca dla opiekunki osoby starszej -1000-1100 Euro netto - Niemcy od 26lutego
    wyjazd 26lutego opiekunka osoby starszej – Niemcy język komunikatywny Progressio24 zatrudnia pielęgniarki, opiekunki i opiekunów osób starszych bez wykształcenia medycznego, z doświadczeniem w Niemczech lub rodzinnym. Pani 89 letnia, po wylewie z demencją, poruszająca się na wózku potrzebuje opiekunki. Pani ma sporadyczne problemy ze snem. Pani mieszka z mężem –pan jest zdrowy, nie potrzebuje opieki. Obowiązki: • dbanie o higienę podopiecznej (pani nosi wkładki) • pomoc przy ubieraniu i rozbieraniu, Pomoc w siadaniu na wózek, w toalecie. • gotowanie, • sprzątanie. Konieczna znajomość języka niemieckiego przynajmniej w stopniu komunikatywnym. Pani mieszka z mężem w Vlotho(wieś), między Bielefeld a Hanower. Kandydatom oferujemy: - atrakcyjne wynagrodzenie od 1000-do 1100 Euro miesięcznie-wyjazd na 2 miesiące- w zależności od znajomości języka niemieckiego - odprowadzane składki ZUS i EKUZ - legalną pracę (dokument A1) - elastyczne wyjazdy - duża baza ofert pracy w całych Niemczech - bezpłatny wyjazd, zakwaterowanie i wyżywienie - wsparcie koordynatora w czasie pobytu w Niemczech Zatrudniamy też opiekunki z podstawową znajomością języka niemieckiego (poziom prostych zdań) – proponujemy stawki 800-900 E na rękę, orz pnie z językiem komunikatywnym stawki 900-1000E Nie pobieramy żadnych opłat. Zainteresowane panie proszę o kontakt tel. 536182612, 957475361 poniedziałek - sobota, godz. 9 do 15 lub mailowy: progresssio24@wp.pl
    02.02.2015
    Opieka nad starszymi
  • Hamburg
    Komisjoner pick-by-voice
    Komisjoner - w systemie pick by voice Opis stanowiska • Kompletacja zamówień zgodnie z zapotrzebowaniem sklepów (artykuły spożywcze) • Zbieranie towarów przy pomocy słuchawek • Obsługa wózków elektrycznych typu: Jungheinrich • Dbanie o porządek w miejscu pracy Wymagania • Udokumentowane doświadczenie zawodowe na stanowisku komisjonera w systemie pick by voice • Znajomość liczebników i komend w języku niemieckim koniecznych do obsługi systemu pick by voice • Gotowość do wyjazdu w ciągu kilku dni • Własny samochód- mile widziany Oferujemy • Umowę o pracę na warunkach niemieckich • Pełny etat • Zapewniamy zakwaterowanie • Zapewniamy opiekę polskiego brygadzisty i koordynatora Zgłoszenia proszę wysyłać na adres k.chylinska@eurojob24.pl w temacie wpisując: Komisjoner Do swojego CV proszę dołączyć następującą klauzulę : ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych(dz.u. z 2002 nr 101 poz. 926 z późn. zm)\\\" Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
    02.02.2015
    Dam pracę fizyczna
  • Karlsruhe
    Mechatronik samochodowy (Niemcy)
      Dla naszego niemieckiego Klienta, poszukujemy zmotywowanych i doświadczonych pracowników na stanowisko: Mechatronik samochodowy (Niemcy)  Obowiązki:- Naprawy różnych typów samochodów (głownie marka Jeep),- Samodzielne szukanie błędów i ich usuwanie,- Wymiana części eksploatacyjnychi, - Montaż i testowanie poszczególnych podzespołów, - Analiza błędów pamięci. Wymagania:- Wykształcenie kierunkowe lub pokrewne,- Doświadczenie w pracy jako mechatronik,- Bardzo dobra znajomość elektryki, elektroniki, mechaniki,- Znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym,- Mile widziane osoby z własnym samochodem.  Oferujemy:- Pracę w międzynarodowym koncernie produkcyjnym,- Umowę o pracę na warunkach niemieckich (na długi okres czasu),- Ubezpieczenie i gwarancje odprowadzania składek,- Zapewnienie zakwaterowania przez pracodawcę,- Stabilne zatrudnienie i atrakcyjne warunki wynagrodzenia.  Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny 12 661 64 00 lub o aplikację drogą elektroniczną (załączając CV oraz posiadane uprawnienia) Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. Zeitmann Sp.j. ul. Walerego Sławka 3, 30-633 Kraków. Numer Agencji Zatrudnienia 9212.
    02.02.2015
    Motoryzacja