Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".
Ogłoszenia -> Praca
Wyszukaj tekst:
Miasto:
Kategoria:
Region:
Portal:
Znaleziono: 76 wyników
  • Niemcy;Niemcy;Niemcy;Niemcy;Niemcy;Niemcy;Niemcy;Niemcy;Niemcy;Niemcy;Niemcy;Nie 14.12.2017
    Kierownik budowy - branża elektryczna (KBN/11/17)
    Opis stanowiska: Opis stanowiska: Praca na terenie zakładu produkcyjnego branży automotive.  Koordynacja instalacji elektrycznych, oświetlenia awaryjnego i przeciwpożarowego. Praca na podstawie planów budowy. Modernizacja instalacji przemysłowej na hali. Zarządzanie pracą zespołu i podwykonawców. Sporządzanie kosztorysów. Koordynacja zamówień. Wymagania: Wymagania: Doświadczenie: min. 5 lat w pracy na stanowisku kierownika budowy w branży elektrycznej. Dobra znajomość języka niemieckiego - warunek konieczny. Umiejętność czytania planów budowy oraz sporządzania kosztorysów.  Prawo jazdy kat.B. Znajomość dokumentacji technicznej. Odporność na stres oraz wysoka kultura pracy.  CV w języku polskim i niemieckim.   Oferujemy: Oferujemy: Atrakcyjne wynagrodzenie. Zatrudnienie bezpośrednio na niemieckich warunkach. Gwarantowane 40 godzin pracy w tygodniu + nadgodziny. Gwarantowane mieszkanie i ubezpieczenie.  Ubrania robocze oraz sprzęt do pracy.
    Zarządzanie www.pracawita.pl
  • Bawaria 05.12.2017
    Osoba ds. rekrutacji - Niemcy
    Opis stanowiska: •Kontakty z kandydatami ubiegającymi się o pracę•Kontakty z firmami partnerskimi z Polski i Niemiec•Prowadzenie projektów rekrutacyjnych na stanowiska niższego i średniego szczebla,•Tworzenie i uściślanie profili potencjalnych kandydatów,•Prowadzenie bazy kandydatów w porozumieniu z dyspozytorami•Prowadzenie rozmów telefonicznych oraz osobistych spotkań z kandydatami w biurze•Raportowanie do przełożonych. Wymagania: •Preferowane wykształcenie wyższe (kierunki: psychologia, zarządzanie zasobami ludzkimi, ekonomia),•Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane,•Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,•Zdolności organizacyjne oraz umiejętność zarządzania czasem pracy,•Umiejętność wyznaczania priorytetów,•Zorientowanie na realizację wyznaczonych celów,•Skrupulatność, dokładność, terminowość i silna motywacja,•Gotowość do przeniesienia się na stałe do Niemiec, Oferujemy: •Umowę o pracę z niemiecką firmą - zatrudnienie bezpośrednie,•Stabilną pracę w dobrze prosperującej firmie z ugruntowaną pozycją na rynku,•Możliwość rozwoju i samorealizacji,•Atrakcyjne wynagrodzenie oraz wszelkie świadczenia socjalne dla pracowników podejmujących pracę na terenie Niemiec,•Możliwość doskonalenia zawodowego i samorealizacji - pracodawca przejmuje koszty wszystkich niezbędnych szkoleń na terenie Niemiec.
    Zarządzanie www.pracawita.pl
  • Bawaria 30.11.2017
    Team Leader grupy magazynierów
    Firma Personnel International BPO Sp. z o. o. poszukuje pracowników na stanowisko: Team Leader grupy magazynierów Miejsce pracy: Niemcy do obowiązków Team Leadera należeć będzie m.in.: reprezentowanie firmy poprzez kontakt z niemieckim klientem, współpraca z koordynatorem projektu, pośrednictwo pomiędzy niemieckim kierownictwem oraz polskimi pracownikami, koordynacja pracy podległych pracowników(m.in. kontrole skompletowanych palet pod względem ilościowym oraz jakościowym), szeroko pojęta opieka nad polskimi pracownikami, w tym dopełnienie formalności w imieniu pracowników w niemieckich urzędach; wymagania: znajomość języka niemieckiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację, min. wykształcenie- średnie, prawo jazdy kat. B, uprawnienia na wózki widłowe, odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność, doświadczenie w pracy magazynowej lub na produkcji(mile widziane); oferujemy: pracę dla firmy o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowym, zatrudnienie na postawie niemieckiej umowy o pracę ze wszystkimi świadczeniami w Niemczech, długoterminową współpracę, stałe atrakcyjne wynagrodzenie miesięczne + premia uznaniowa, bezpłatne zakwaterowanie w pobliżu miejsca pracy, niezbędne narzędzia: samochód, komputer oraz telefon służbowy, możliwość awansu pionowego na stanowisko Kierownika Grupy Magazynierów. Aplikacje CV prosimy przesyłać na mail: m.raczynska@personnel-international.pl
    Zarządzanie www.polacyde.pl
  • Wrocław 28.11.2017
    KIEROWNIK ZESPOŁU INWENTARYZACJI
    Opis stanowiska: ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Koordynacja pracy podległego zespołu inwentaryzacji Prowadzenie dokumentacji  inwentaryzacji Dbałość o terminowość  Obsługa skanera Wymagania:   WYMAGANIA: DOBRA znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (warunek konieczny) Minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem inwentaryzacji lub brygadzisty magazynu Czynne prawo jazdy kat. B (warunek konieczny) Oferujemy:   ZAPEWNIAMY: Umowę o pracę z niemieckim pracodawcą Pełny pakiet socjalny Wynagrodzenie 3500 euro brutto miesięcznie Zakwaterowanie opłacone przez Pracodawcę Samochód służbowy Pomoc w organizacji wyjazdu Pomoc w przygotowaniu i tłumaczeniu dokumentów Stałą opiekę ze strony ImpactJOB
    Zarządzanie www.pracawita.pl
  • Langenau 08.11.2017
    Kierownik zmiany
    Firma PAGUS jest wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia nr 12863. KIEROWNIK ZMIANY Miejsce pracy: Niemcy, Langenau Obowiązki: -nadzór nad pracą magazynu -czuwanie nad obiegiem dokumentacji -praca biurowa -wprowadzanie nowych pracowników do firmy -planowanie pracy -dbanie o realizację celów -tłumaczenia -obsługa wózków widłowych Wymagania: -znajomość języka -mobilny samochód na wyjazd doświadczenie w zarządzaniu zespołem -umiejętności organizacyjne - uprawnienia na wózki widłowe Wynagrodzenie: -umowa na warunkach niemieckich, -stawka podstawowa oraz dieta, -dodatek za pracę w nadgodzinach Kontakt: Telefon: 505994757 E-mail: logistyka@mondi-polska.pl
    Zarządzanie www.polacyde.pl
  • Langenau 08.11.2017
    Koordynator pracowników
    Firma PAGUS jest wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia nr 12863. KOORDYNATOR PRACOWNIKÓW Miejsce pracy: Niemcy, Langenau Obowiązki: -nadzór nad pracą magazynu -czuwanie nad obiegiem dokumentacji -praca biurowa -wprowadzanie nowych pracowników do firmy -planowanie pracy -dbanie o realizację celów -tłumaczenia -obsługa wózków widłowych Wymagania: -znajomość języka -mobilny samochód na wyjazd doświadczenie w zarządzaniu zespołem -umiejętności organizacyjne - uprawnienia na wózki widłowe Wynagrodzenie: -umowa na warunkach niemieckich, -stawka podstawowa oraz dieta, -dodatek za pracę w nadgodzinach Kontakt: Telefon: 505994757 E-mail: logistyka@mondi-polska.pl
    Zarządzanie www.polacyde.pl
  • Dachau 31.10.2017
    Kierownik budowy- Elektrozechnik
    Opis stanowiska: Obowiazki:·Techniczne I harmonogramowe budowy o roznych rozmiarach·Jakosc, terminy, odpowiedzialnosc za koszta·Planowanie oraz koordynowanie pracownikow oraz material·Tworzenie pomiarow·Prowadzenie zespolu na budowach·Udzial w spotkaniach dotyczacych budowy Wymagania: Wymagania:·Ukonczona szkola techniczna z uwzglednieniem inzynierii elektrycznej lub porownywalna szkola majstrow/ technikow·Praca strukturalna·Umiejetnosci organizacyjne oraz umiejetnosc pracy zespolu oraz komunikacji Oferujemy: Oferujemy:·Mozliwosc rozwoju zawodowego·Mozliwosc osobistego oraz zawodowego doskonalenia sie poprzez udzialy w szkoleniach·Dluga perspektywa pracy·Darmowe wyposazenie robocze·Wynagrodzenie dopasowane do umiejetnosci oraz wynikow oraz inne atrakcyjne swiadczenia socjalne
    Zarządzanie www.pracawita.pl
  • Wietze 26.10.2017
    BRYGADZISTA/ASYSTENT KIEROWNIKA ZMIANY (K/M) - ZAKŁADY DROBIARSKIE (NIEMCY)
    Opis stanowiska: Agencja Pracy Concept Plus Sp. z o.o. (nr 11738) poszukuje dla swojego klienta pracowników na stanowisko: BRYGADZISTA / ASYSTENT KIEROWNIKA ZMIANY (K/M) - ZAKŁADY DROBIARSKIEMiejsce pracy: Wietze, Haren Zakres obowiązków: - Sprawowanie kontroli nad przebiegiem prac przy różnych liniach produkcyjnych - Zagwarantowanie należytego i terminowego wykonania powierzonych zadań - Wdrażanie nowych pracowników oraz szkolenie już zatrudnionych - Dążenie do optymalizacji procesów - Dbanie o przestrzeganie przepisów BHP wśród pracowników Wymagania: - Doświadczenie w zarządzaniu pracownikami mile widziane - Znajomość pakietu MS Office oraz zdolności organizacyjnych - Gotowości do pracy zmianowej - Zdolności do szybkiego przystosowywania się - Znajomość języka niemieckiego na poziomie B2 - Zdolność do pracy w grupie - Rzetelność Oferujemy: - Zatrudnienie na dłuższy okres - Komfortowe zakwaterowanie - Dostęp do profesjonalnej odzieży roboczej - Wsparcie polskiego koordynatora
    Zarządzanie www.pracawita.pl
  • Szczecin 12.10.2017
    ASSISTENT DES GESCHÄFTSFÜHRERS (m/f)
    Wir bieten Ihnen eine interessante und herausfordernde Tätigkeit bei einem der führendem Geflügel- und Geflügelwurstspezialitätenhersteller in Europa an. Für den Standort in Polen suchen wir eine/ einen Kandidaten für die Position: ASSISTENT DES GESCHÄFTSFÜHRERS (m/f) Ihre Aufgaben werden: - Aktive Mitarbeit bei allen Verkaufs- und Marketings Aktivitäten - Unterstützung des Geschäftsführers bei strategischen und operativen Aufgabenstellungen sowie im Tagesgeschäft - Analyse und Strukturierung des Produktionsprozesses mit dem Ziel der Optimierung der Produktionssteuerung - Durchführung von Markt- Kunden- und Wettbewerbsanalysen sowie deren inhaltliche und formale Aufbereitung - Unterstützung bei der Konzeptionierung des lokalen und internationalen Vertriebs - Analyse sowie Aus- und Bewertung von Ereignissen mit Empfehlung zur weiteren Vorgehensweise. Ihr Profil: - Abgeschlossenes Studium aus dem Bereich BWL, Agrarökonomie oder Ökotrophologie mit betriebswirtschaftlicher Vertiefung - Berufserfahrung in der Geflügel-/ fleischverarbeitenden Branche - Höhe Affinität zu Lebensmitteln/ FMCG - Exzellente Kommunikationsfähigkeiten in Deutsch und Polnisch, Englisch als weitere Fremdsprache wäre vom Vorteil - Hohes Maß an Eigeninitiative, Gewissenhaftigkeit und Sorgfalt. Was wir bieten: Alle notwendigen Freiräume und Instrumente zur Verwirklichung der gemeinsamen Perspektiven. Arbeit und Spaß in einem erfolgreichen Team im internationalen Umfeld. Einen sicheren Arbeitsplatz in einer erfolgreichen Unternehmensgruppe. Eine Anspruchsvolle und vielseitige Aufgabe mit großen Gestaltungsspielraum Eine leistungsgerechte Vergütung in einem modernen Unternehmen. Kontakt: aleksandra.knapczyk@profithr.pl
    Zarządzanie www.polacyde.pl
  • Bremen (okolice) 10.10.2017
    Specjalista ds. Jakości (Niemcy)
    Opis stanowiska: • wsparcie i nadzór nad systemami zarządzania jakością w zakładach produkcyjnych• kontakt z klientami w kwestiach dotyczących specyfikacji produktów oraz reklamacji Wymagania: • wykształcenie wyższe kierunkowe (nauki o żywności, ekotrofologia, technologia żywności i pokrewne)• znajomość standardów IFS, BRC, HACCP• bardzo dobra znajomość języka niemieckiego - warunek konieczny• dobra znajomość języka angielskiego• prawo jazdy kat. B• umiejętność pracy w zespole Oferujemy: • długotrwałe zatrudnienie w stabilnej firmie o uznanej marce na terenie Niemiec• możliwość rozwoju zawodowego• atrakcyjne wynagrodzenie• gruntowne szkolenie• pomoc w przeprowadzce na teren Niemiec
    Zarządzanie www.pracawita.pl
  • Raunheim 07.10.2017
    Koordynator pracownikow
    Opis stanowiska: Dla naszego klienta poszukujemy koordynatora pracownikow na magazynie. Miejsce pracy: Raunheim (Frankfurt nad Menem) Obowiazki: - komisjonowanie owocow i warzyw - obsluga komputera - ogolne prace magazynowe Wymagania: - dobra znajomosc jezyka niemieckiego Oferujemy: - zakwaterowanie - atrakcyjne wynagrodzenie - niemiecka umowe na czas nieokreslony - mozliwosc rozwoju
    Zarządzanie www.pracawita.pl
  • Poznań 18.08.2017
    Learning Specialist with German
    Opis stanowiska:
    Dla naszego Klienta, firmy o międzynarodowym zasięgu, poszukujemy zmotywowanych kandydatów zainteresowanych stanowiskiem Learning Specialist with German


    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
    • Koordynowanie procesu szkoleniowiego
    • Zapewnienie wsparcia dla zespołu HR (wykonywanie szeregu zadań administracyjnych) jak i pomoc w prowadzeniu procesów HR;
    • Monitorowanie wewnętrznych planów szkoleń oraz programów rozwojowych;
    • Analizy danych i tworzenie raportów na ich podstawie;
    • Nadzór nad organizacją i przebiegiem szkoleń wewnętrznych;
    • Wsparcie w organizacji spotkań, konferencji i administracji;
    • Zarządzanie platformą e-learningową
    mobilnością, umowami, szkoleniami);
    Wymagania:
    • Wykształcenie wyższe (licencjat);
    • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
    • Doświadczenie w Administracji/HR będzie dodatkowym atutem;
    • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji i organizacji pracy;
    • Umiejętności analityczne, entuzjazm i zaangażowanie.

    Oferujemy:
    • Możliwość zdobycia nowych doświadczeń w międzynarodowym środowisku;
    • Stabilne warunki zatrudnienia, umowa o pracę;
    • Bogaty pakiet benefitów;
    • Praca w nowoczesnym biurze w dobrej lokalizacji w Poznaniu;
    • Praca w młodym i dynamicznym zespole.
    Zarządzanie www.linguajob.pl
  • Warsaw 31.07.2017
    Project Leader (FinTech) - nowa firma w Warszawie
    Opis stanowiska:
    Moim Klientem jest szwajcarska firma działająca w branży finansowo-inwestycyjnej, która właśnie otwiera swoją siedzibę w Warszawie. Szybko rosnący zespół w Warszawie ma na celu wdrażanie platformy informatycznej u klientów w Polsce i zagranicą.

    Project Leader (FinTech)

    Szukam osoby samodzielnej, potrafiącej znaleźć się w nowym, zmiennym środowisku, jakim jest nowe biuro firmy w Warszawie. Zadaniem takiej osoby będzie dobieranie, kierowanie i motywowanie zespołów projektowych (4-6 osób) w celu dostarczenia klientom dobrze działającej usługi, jaką jest platforma finansowo-inwestycyjna.

    Główne zadania:
    • Koordynowanie pracy zespołu wdrażającego platformę finansowo-inwestycyjną u nowych klientów
    • Koordynowanie pracy zespołów zadaniowych, mających na celu rozwiązywanie incydentów powstałych na platformie finansowej u już istniejących klientów
    • Przeniesienie istniejących procesów oraz wiedzy do biura w Polsce oraz zaaplikowanie ich do konkretnych projektów
    • Wprowadzanie własnych pomysłów w celu ciągłego ulepszania realizacji usługi dla klientów
    • Komunikacja z siedzibą główną firmy w Szwajcarii

    Wymagania:
    Konieczne:
    • Doświadczenie w koordynacji projektów finansowo-informatycznych lub software'owych
    • Bardzo dobre umiejętności interpersonalne (naturalny lider, który ma posłuch u zespołu)
    • Dobre rozumienie machanizmów działania rynków finansowych i produktów inwestycyjnych
    • Język angielski na poziomie zaawansowanym / C1 (spotkania z klientami)
    • Dodatkowo, preferowani są kandydaci z językiem niemieckim na poziomie B2, a idealnie C1
    • Gotowość do podróży biznesowych w krajach UE (kilka dni w miesiącu)
    • Mile widziane - znajomość Jira i Confluence

    Oferujemy:
    • Forma współpracy - umowa o pracę
    • Trening w Szwajcarii
    • Okazjonalne podróże biznesowe
    • Uczestniczenie w tworzeniu nowego biura od samego początku, a co za tym idzie duże możliwości rozwoju zawodowego i realny wpływ na to co się dzieje
    • Zestaw benefitów (bardziej szczegółowe informacje na temat warunków zatrudnienia oraz benefitów zostaną przekazane podczas rozmowy telefonicznej)
    Zarządzanie www.linguajob.pl
  • Kraków 27.07.2017
    Procurement Services Manager
    Opis stanowiska:
    Clarifies and translates business requirements into a standard solution offering deal approach, solution plan, proposal and cost estimate leveraging standard process methods, deliverables and the right collection of offerings Prepares the spend estimate, schedule, work plan, resource/ sourcing plan Represents the solution offering to the client business and aligns the solution with final terms. Collaborates with the Process and/ or Product Owners, operations and procurement organizations to plan and architect the overall delivery solutions and capabilities to support the service offerings Sponsors/ leads the initiatives to deploy new architecture & capabilities across the teams required for service offerings and stable and efficient operations Interfaces with the delivery organization/s to ensure effective transition, shape services, collaborate on clear solution assumptions, determine appropriate service delivery locations and related cost to deliver Ensures delivery architecture is implemented according to policies/ standards and solution is benchmarked externally Maintains a keen understanding of marketplace intelligence (trends, bestpractices etc.) in order to provide market leading perspectives, emerging trends, tools and techniques that can be effectively utilized to develop and promote business Benchmarks solutions with leading industry best practices and measurement systems to monitor efficiency of the solution teams and effectiveness of responses
    Wymagania:
    Strong understanding of procurement processes, in particular Source-to-Contract, Purchase-to-Pay, Catalogue and Contract Management, Tailend Management Experience with relevant procurement systems and platforms, in particular: SAP MM, SRM, Wallmedien, procurement marketplaces (e.g. Meplato, amazon business) 5-10 years’ experience in leading Procurement operations/ processes for large global client as a Solution Architect, ideally also as Operations Manager Consulting experience will be an asset Proven track record of driving change in people and processes, with strong project management, implementation and process improvement skills Consultative skills and structured thought process, creative thinking/ innovative mindset Ability to engage senior client management on offerings, emerging issues in focus sectors, lead project scope discussions and provide insightful recommendations across the procurement spectrum Strong interpersonal and influencing skills, ability to build strong partnerships, works and communicates well with all levels of  leadership (both client & internal) Ability to work in matrix organization and cross functional teams Ability to travel to client locations as needed (average 30-40%) Excellent command of English German speaking (will be asset)
    Oferujemy:
    Challenging work in an international environment under highest standards Attractive benefits and bonus system Friendly work environment Opportunity to work with people from different cultures and nations Job stability and flexible working time Mother friendly company
    Zarządzanie www.linguajob.pl
  • Warszawa 15.06.2017
    Team Leader z j. niemieckim
    Opis stanowiska:
    • PiasecznoKluczowe zadania na stanowisku: • zarządzanie zespołem sprzedażowym• aktywne poszukiwanie nowych sposobów pozyskiwania klientów• kontrolowanie wyników sprzedażowych podległego zespołu• szkolenie nowych pracowników• raportowanie osiągniętych wyników• monitorowanie zmian zachodzących na rynku motoryzacyjnym
    Wymagania:
    Wymagania: • doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym min. 2 lata• bardzo dobra znajomość języka niemieckiego• doświadczenie w pracy na stanowisku sprzedażowym• wysokie umiejętności interpersonalne oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy
    Oferujemy:
    Oferujemy: • pracę w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku• stabilne warunki zatrudnienia oraz konkurencyjne wynagrodzenie• pakiet atrakcyjnych szkoleń, umożliwiających poszerzenie kwalifikacji• pracę w zespole profesjonalistów z branży
    Zarządzanie www.linguajob.pl
  • Kraków 10.06.2017
    Księgowy księgi głównej
    Opis stanowiska:
    Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy, w związku z rozwojem organizacji poszukujemy kandydatów zainteresowanych rozwojem zawodowym w ramach nowych projektów na stanowisku: Księgowy GL.Miejsce pracy: KrakówZakres obowiązków: udział w procesie transition tworzenie map procesów i adaptacja w centrum usług wspólnych kontakt z niemieckimi klientami wewnętrznymi bieżąca weryfikacja i akceptacja dokumentów pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym dekretacja, ewidencja i księgowanie dokumentów analiza i uzgadnianie kont księgowych udział w okresowych procesach sprawozdawczych (miesięczne i roczne) praca z systemem SAP
    Wymagania:
    min. 1 rok doświadczenia w obszarze księgowości bardzo dobra znajomość języka niemieckiego dobra znajomość języka angielskiego wykształcenie wyższe w zakresie księgowości/finansów bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, zwłaszcza Excel dobra organizacja pracy orientacja na rozwiązywanie problemów zdolności komunikacyjne otwartość na zmiany oraz pracę w dynamicznym, międzynarodowym środowisku
    Oferujemy:
    możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie atrakcyjny pakiet socjalny miłą atmosferę pracy
    Zarządzanie www.linguajob.pl
  • Oborniki 10.06.2017
    Kierownik Działu Transportu/Spedycji
    Opis stanowiska:
    Nasz Klient, stabilna i ceniona firma produkcyjna z Obornik/k. Poznania, poszukuje obecnie osoby na stanowisko: Kierownik działu transportu/ spedycjiOsoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: zakup floty samochodów ciężarowych, nadzór techniczny nad zakupionymi samochodami; tworzenie zespołu spedycyjnego i zarządzanie podległymi pracownikami (kierowcami), ścisła współpraca z działami produkcji, logistyki oraz załadunku w zakresie realizacji potrzeb dystrybucji towarów, monitorowanie realizacji zleceń spedycyjnych oraz dbanie o ich prawidłowy przebieg, bieżąca kontrola i optymalizacja kosztów w stosunku do budżetu zapewnienie załadunku w drodze powrotnej (pełen załadunek będzie zapewniony wyłącznie w jedną stronę. Załadunek samochodu w drodze powrotnej do zorganizowania przez kierownika działu Spedycji/Transportu).
    Wymagania:
    wykształcenie wyższe – mile widziane w obszarze logistyki i transportu, doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej, praktyczna wiedza z obszaru transportu, spedycji i logistyki, doświadczenie w kierowaniu zespołem, doświadczenie w obszarze budowy floty pojazdowej, wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i interpersonalne, duża samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji, znajomość języka niemieckiego na poziomie minimum B2 – warunek konieczny.
    Oferujemy:
    Możliwość pracy nowoczesnym zakładzie produkcyjnym; Stabilne zatrudnienie w firmie o rozpoznawalnej marce i ugruntowanej pozycji; Odpowiedzialność i samodzielność; Atrakcyjne wynagrodzenie; Szkolenia.
    Zarządzanie www.linguajob.pl
  • Poznań 10.06.2017
    Młodszy specjalista ds. administracji HR
    Opis stanowiska:
    Dla naszego Klienta – Centrum Usług Wspólnych zlokalizowanym na terenie Poznania, poszukujemy Kandydatów zainteresowanych stanowiskiem:Młodszy specjalista ds. administracji HROsoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: Przygotowywanie dokumentacji HR (np. umowy dla nowych pracowników) Administrowanie danymi pracowników w wewnętrznym systemie Wsparcie pracowników firmy poprzez udzielanie odpowiedzi na zapytania dotyczące danych HR Przygotowywanie raportów
    Wymagania:
    Dobra znajomość języka angielskiego (B1/B2) Biegła znajomość języka niemieckiego (C1/C2) Umiejętność szybkiego uczenia się i chęć podnoszenia kompetencji Dobra znajomość pakietu MS Office Doskonałe zdolności interpersonalne
    Oferujemy:
    Umowa o pracę Bogaty pakiet benefitów: m.in. karta multisport, prywatna opieka medyczna, kursy językowe, dofinansowania świąteczne/urlopowe. Możliwość rozwoju w dynamicznej międzynarodowej organizacji
    Zarządzanie www.linguajob.pl
  • Wrocław 10.06.2017
    Human Resources Specialist with German or French
    Opis stanowiska:
    Grafton Recruitment we współpracy z międzynarodową firmą poszukuje osób na stanowisko: Human Resources Specialist with German or French Lokalizacja: centrum Wrocławia Zakres obowiązków: kontakt z pracownikami firmy (pracującymi odpowiednio w krajach DACHu lub Francji), udzielanie informacji na tematy związane z cyklem życia pracowniczego ( ilość dni urlopowych, przysługujące benefity, szkolenia, itp.), weryfikowanie poprawności zawieranych umów o pracę, aktualizacja danych pracowniczych w systemie, dbanie o dobry wizerunek firmy.
    Wymagania:
    zainteresowanie zagadnieniami związanymi z obszarem HR, zaawansowana znajomość języka francuskiego lub niemieckiego (C1), zaawansowana znajomość języka angielskiego (B2/C1), doświadczenie komercyjne oraz znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem, pozytywne nastawienie, chęć rozwoju zawodowego, dostępność do pracy w wymiarze 40h/tygodniowo w godzinach biznesowych.
    Oferujemy:
    atrakcyjne wynagrodzenie, umowę o pracę, pakiet benefitów ( karta sportowa, ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, kursy języków obcych, szkolenia tematyczne, itp.), szkolenia wdrożeniowe, międzynarodowe środowisko, wysoka kultura pracy.
    Zarządzanie www.linguajob.pl
  • Poznań 10.06.2017
    HR Administrator z językiem niemieckim
    Opis stanowiska:
    Dla naszego Klienta, dużej prestiżowej firmy o międzynarodowym zasięgu poszukujemy zmotywowanych kandydatów zainteresowanych stanowiskiem HR Administrator z językiem niemieckim i angielskim.Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Zapewnienie wsparcia dla zespołu HR (wykonywanie szeregu zadań administracyjnych) jak i pomoc w prowadzeniu procesów HR; Zarządzanie bazą kandydatów i innymi zagadnieniami (związanymi z działem HR, np. zarządzanie wydajnością, mobilnością, umowami, szkoleniami); Aktualizację wewnętrznych systemów zawierających dane pracowników firmy; Przeprowadzanie wstępnej preselekcji nadsyłanych CV kandydatów.
    Wymagania:
    Wykształcenie wyższe; Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego i min. dobra angielskiego; 1-2 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji administracyjnej; Rozwinięte zdolności komunikacyjne, umiejętność budowania silnych relacji z innymi jak i pracy w grupie; Wysoki poziom zaangażowania i odpowiedzialności podczas wykonywanej pracy; Wysoka kultura osobista.
    Oferujemy:
    pełne wdrożenie w specyfikę pracy oraz zakres obowiązków; możliwość codziennego wykorzystywania języków obcych w pracy oraz zdobywanie cennego doświadczenia w stabilnej firmie o wysokiej kulturze organizacyjnej; umowa o pracę i ciekawy pakiet socjalny ( prywatna opieka medyczna, karta sportowa, bonusy na lunch i wiele innych); jasna ścieżka rozwoju zawodowego oraz dostęp do szkoleń; praca w wygodnym, nowoczesnym biurze w dogodnej lokalizacji; praca w dynamicznym zespole oraz ścisła współpraca z profesjonalistami;
    Zarządzanie www.linguajob.pl
  • Wrocław 05.04.2017
    Team leader/Project Manager German Speaker in Marketing Core Services
    Opis stanowiska:
    Your roleAre you an experienced team leader in a remote service delivery environment? Do you have a deep interest in marketing and market research topics? We look for someone like that to:– lead a team of specialists, performing remote marketing and marketing-related tasks for UBS in Switzerland– support, guide and coach the team to achieve their performance goals– add your own experience in marketing to improve our marketing services and develop and propose innovative ideas– analyze further marketing functions’ potential to deliver their service out of Wroclaw – manage various stakeholders in Wroclaw and Switzerland and work cross-culturally– attract, recruit, develop and retain great people together with the functional team leads– manage ad hoc administrative tasks (like holiday planning and working time) in line with internal policies and legal requirements– ensure operational excellence is understood and delivered across the teamYour teamYou’ll be leading and developing our Marketing Core Services team in our Wroclaw office. Currently, the team consists of marketing specialists creating motion pictures / spots and market intelligence analysts. Further marketing services will be added to the team.Your experience and skillsYou have:– a university master's degree and a marketing and communications background – 4+ years of previous experience in similar positions and proven ability to lead and motivate a team– proven relationship management skills and able to build and maintain strong relationships with your internal customers– very good communications, analytical, reporting and project management skills– very good skills in MS Office (particularly MS Excel and PowerPoint)– knowledge of the banking business considered an additional assetYou are:– excellent in written and spoken German and English, French and/or Italian considered an additional asset– proactive with a can-do attitude and able to prioritize own and team's workload on a daily basis and work under pressure– adaptable with strong interpersonal skillsAbout usExpert advice. Wealth management. Investment banking. Asset management. Retail banking in Switzerland. And all the support functions. That's what we do. And we do it for private and institutional clients as well as corporations around the world.We are about 60,000 employees in all major financial centers, in almost 900 offices and more than 50 countries. Do you want to be one of us?What we offerTogether. That’s how we do things. We offer talented people around the world a supportive, stimulating and diverse working environment. We’ll value your passion and commitment. And reward your performance.Why UBS? VideoTake the next stepAre you truly collaborative? Succeeding at UBS means respecting, understanding and trusting colleagues and clients. Challenging others and being challenged in return. Being passionate about what you do. Driving yourself forward, always wanting to do things the right way. Does that sound like you? Then you have the right stuff to join us. Apply now.Disclaimer / Policy StatementsUBS is an Equal Opportunity Employer. We respect and seek to empower each individual and support the diverse cultures, perspectives, skills and experiences within our workforce.
    Zarządzanie www.linguajob.pl
  • Hueckelhoven 22.02.2017
    Regional Sales Manager Eastern Europe & Scandinavia
    Opis stanowiska:
    Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
    Wymagania:
    Wymagania:• Biegła znajomość języka angielskiego i niemieckiego• Dobra znajomość języka rosyjskiego (mile widziana)• Doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą na rynkach Wschodniej Europy• Doświadczenie w branży technicznej• Wykształcenie wyższe techniczne• Gotowość do częstych podróży służbowych
    Oferujemy:
    Oferujemy:• Umowę o pracę wg prawa niemieckiego• Atrakcyjne wynagrodzenie• Pakiet rozwojowych szkoleń• Pracę w renomowanej firmie o międzynarodowym zasięgu• Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy)
    Zarządzanie www.linguajob.pl
  • Wrocław 11.01.2017
    Business Manager German and English Speaker
    Opis stanowiska:
    Your roleAre you a detail-oriented and experienced multitasker with a passion for languages? Do you know how to make sure things run smoothly? We’re looking for someone who will:- support senior managers, product managers and project leaders located primarily in Zurich - prepare or finalize high standard presentations for a range of situations in German and English including translation, proofreading and terminology management- create and publish regular and ad hoc project and portfolio reports, status tracking, etc.- answer calls and manage calendars including: setting the meetings, ensuring the acceptances and keeping bookings up-to date and taking account of complex diaries- organize events including invitation, logistics and coordinating the production of relevant management information and other inputsYour teamYou’ll be working in Wroclaw for the Business Management of Banking Products. The area of Banking Products is involved in a broad range of activities with the aim to maintain, enhance and further develop the banking product shelf of UBS.Your experience and skillsYou are:– an excellent written and verbal communicator, comfortable interacting with colleagues at all levels– incredibly organized, with an innate sense of how to prioritize – open, fast learner, willing to learn and teach others and develop within the roleYou have:– at least 2 years of experience in international environment, preferable experience in administration, visual communication and translation– outstanding English and German skills, preferable "native-like"– demonstrated very good knowledge of MS Office in particular MS PowerPoint, MS Word, MS Outlook and MS SharePoint– strong analytical and creative skills– ability to juggle multiple priorities in fast paced environment– a degree in economics or philologyAdditional assets:- Experience in financial institution- Knowledge of other Swiss languages (French, Italian)About usExpert advice. Wealth management. Investment banking. Asset management. Retail banking in Switzerland. And all the support functions. That's what we do. And we do it for private and institutional clients as well as corporations around the world.We are about 60,000 employees in all major financial centers, in almost 900 offices and more than 50 countries. Do you want to be one of us?What we offerTogether. That’s how we do things. We offer talented people around the world a supportive, stimulating and diverse working environment. We’ll value your passion and commitment. And reward your performance.Why UBS? VideoTake the next stepAre you truly collaborative? Succeeding at UBS means respecting, understanding and trusting colleagues and clients. Challenging others and being challenged in return. Being passionate about what you do. Driving yourself forward, always wanting to do things the right way. Does that sound like you? Then you have the right stuff to join us. Apply now.Disclaimer / Policy StatementsUBS is an Equal Opportunity Employer. We respect and seek to empower each individual and support the diverse cultures, perspectives, skills and experiences within our workforce.
    Zarządzanie www.linguajob.pl
  • Kraków 10.01.2017
    Kierownik ds. zakupów
    Opis stanowiska:
    ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.
    Wymagania:
    Wymagania: kilkuletnie doświadczenie w obszarze zakupów minimum 2 letnie doświadczenie w obsłudze Klienta umiejętność analitycznego myślenia, werbalizacji myśli i prezentacji danych bardzo dobra znajomość języka niemieckiego i angielskiego kompetencje liderskie/managerskie; umiejętność współpracy z zespołem i innymi działami w organizacji (HR, Finanse, Prawny etc.) doświadczenie w procesach transferu będzie dodatkowym atutem doświadczenie we wdrażaniu globalnej strategii doświadczenie w pracy w Shared Service Center certyfikat Six-Sigma będzie dodatkowym atutem
    Oferujemy:
    Oferujemy: pracę w globalnej rozpoznawalnej firmie pracę w przejrzystej strukturze w międzynarodowym środowisku bardzo atrakcyjne wynagrodzenie, dodatkowe benefity częste podróże służbowe (do Niemiec i innych krajów europejskich) pracę w bardzo dogodnych lokalizacjach
    Zarządzanie www.linguajob.pl
  • Kraków 21.12.2016
    Project Manager
    Opis stanowiska:
    Steering of the local implementation project(s) and accountability for project(s) targets (budget, time, quality) Coordination of all local project(s) activities including alignment with parallel roll-out projects for different companies in different countries/regions Allocation and coordination of internal project(s) resources including also provider management Monitoring of the project(s) progress and project(s) budget Communication & presentation of the project(s) progress to the client and the global project management Quality management: safeguarding of quality management measures jointly with the client(s) and the selected IT Provider Knowledge-management: safe guarding of a comprehensive project(s); process documentation and knowledge transfer between simultaneous implementation projects and in the transfer to routine Risk management: identification and evaluation of project risks and suitable counteractive measures
    Wymagania:
    Project or Process Management experience in an international environment Knowledge of Project Management tools and methodologies Experience in FI/HR processes Fluent English language Analytical and organizational skills Communication and presentation skills Budget, change and risk management High flexibility and customer focus Availability for frequent travel
    Oferujemy:
    Challenging work in an international environment under highest standards Attractive benefits and bonus system Friendly work environment Opportunity to work with people from different cultures and nations Language skills development opportunities Job stability and flexible working time Mother friendly company
    Zarządzanie www.linguajob.pl
  • Kraków 21.12.2016
    Migration Program Manager
    Opis stanowiska:
    Being responsible for the entire migration of respective processes of a major migration cluster typically split into several waves - currently Accounting, HR, Procurement and/or Revenue Accounting - throughout the complete migration cycle of preparation, transition, and stabilization phase. Driving with the team the detailed planning, co-ordination and execution of all activities relating to transitioning the processes in scope and cooperate closely with the involved work streams and departments. Monitoring the progress, quality and the risks in respect to the migration and report status updates to the management. Change Management: driving the gap analysis between as-is and to-be processes to its successful sign off in order to ensure that entity/ country specifics are accounted for in the new processes for HR management, Finance and Accounting, Procurement and/or Revenue Accounting. Providing operational interface for project internal communication and alignment (re Service Management, IT, HR Recruiting, Training, Infrastructure) Coordinating international projects at on-site and center locations. Providing functional and disciplinary guidance to the team.
    Wymagania:
    Minimum 7 years of international experience in SSC/BPO organizations Strong experience in process transition Experience in management of considerable projects Excellent command of English Good command of German (min. B2) Excellent planning and organizational talent Team leadership skills Problem solving competence Analytical skills and accuracy Strong sense for cost & benefits Flexibility Entrepreneurship Distinctive written and oral communication capability High willingness to travel
    Oferujemy:
    Unique opportunity to participate in interesting international projects Key role in the company transformation and introduction of new processes Challenging and rewarding job within a dynamically growing and prospective multinational organization Attractive benefits and bonus package Opportunities for further professional development
    Zarządzanie www.linguajob.pl
  • Piaseczno 17.12.2016
    Team Leader Sprzedaży z językiem niemieckim
    Opis stanowiska:
    Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
    Wymagania:
    Wymagania:• Doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym min. 2 lata• Zaawansowana znajomość języka niemieckiego• Doświadczenie w pracy na stanowisku sprzedażowym• Umiejętności interpersonalne• Bardzo dobra organizacja pracy
    Oferujemy:
    Oferujemy:• Atrakcyjne wynagrodzenie• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę• Pracę w międzynarodowym środowisku• Możliwość rozwijania kompetencji językowych• Samodzielne stanowisko pracy• Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie z branży motoryzacyjnej
    Zarządzanie www.linguajob.pl
  • Warszawa 07.12.2016
    Kierownik działu tłumaczeń
    Opis stanowiska:

    Wymagania:
    Wymagania: Biegła znajomość języka angielskiego i bardzo dobra znajomość języka niemieckiego Doświadczenie w zarządzaniu zespołem Doświadczenie w tłumaczeniach i weryfikacji, w przynajmniej jednej z dziedzin: energetyka, budownictwo, automatyka, elektryka, geologia, lotnictwo, ochrona środowiska, kolejnictwo, przemysł obronny Doświadczenie w dużym projekcie technicznym - będzie dodatkowym atutem Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point) Wykształcenie wyższe
    Oferujemy:
    Oferujemy: Ciekawą pracę w profesjonalnym i przyjaznym zespole Atrakcyjne wynagrodzenie oraz stałe zatrudnienie Interesującą oraz odpowiedzialną pracę z możliwością zdobywania nowych doświadczeń Możliwości realizacji ambitnych zadań i rozwoju zawodowego Niezbędne narzędzia pracy
    Zarządzanie www.linguajob.pl
  • Warszawa 19.11.2016
    Team Leader with English
    Opis stanowiska:
    Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
    Wymagania:
    Wymagania: Biegła znajomość języka angielskiego Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem Doświadczenie w obsłudze klienta na stanowisku Starszego Specjalisty (ok. 5 lat) Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office Preferowane wykształcenie wyższe o profilu ekonomiczny Wysokie zdolności komunikacyjne Umiejętność zarządzania zespołem Zorientowanie na klienta i wysoką jakość pracy
    Oferujemy:
    Oferujemy: Pracę w międzynarodowej firmie o renomowanej i ugruntowanej pozycji na rynku Przejrzyste i atrakcyjne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę Konkurencyjne wynagrodzenie Dogodną lokalizację firmy (centrum Warszawy) Możliwość uczestniczenia w rozwoju firmy na polskim rynku Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole
    Zarządzanie www.linguajob.pl
  • Hueckelhoven 17.11.2016
    Regional Sales Director Eastern Europe & Scandinavia
    Opis stanowiska:

    Wymagania:
    Wymagania: Biegła znajomość języka angielskiego i niemieckiego Dobra znajomość języka rosyjskiego Doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą na rynkach Wschodniej Europy Doświadczenie w branży technicznej Wykształcenie wyższe techniczne Gotowość do częstych podróży służbowych
    Oferujemy:
    Oferujemy: Umowę o pracę wg prawa niemieckiego Pracę w renomowanej firmie i międzynarodowym zasięgu Niezbędne narzędzia pracy Atrakcyjne warunki zatrudnienia
    Zarządzanie www.linguajob.pl
2012-2017 Polacyde™ - Wszelkie prawa zastrzeżone