Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".
Ogłoszenia -> Praca
Wyszukaj tekst:
Miasto:
Kategoria:
Region:
Portal:
Znaleziono: 104 wyników
  • Wrocław 16.12.2017
    Sales Support with German
    Opis stanowiska:

    Zadania:

    • Bezpośredni kontakt oraz wsparcie wewnętrznego klienta niemieckojęzycznego
    • Obsługa klienta drogą telefoniczną oraz mailową
    • Pomoc przy przygotowaniu oraz aktualizowaniu prezentacji przy pomocy zdobytych informacji
    • Odpowiedzialność za fakturowanie, przechowywanie zapisów dotyczących płatności
    • Generowanie raportów

    Wymagania:

    Wymagania:

    • Znajomość języka angielskiego oraz niemieckiego na poziomie min. B2
    • Doświadczenie w obsłudze Klienta w środowisku międzynarodowym - min. 1 rok
    • Wysokie umiejętności komunikacyjne, interpersonalne oraz analityczne
    • Umiejętność realizacji wielu zadań jednocześnie
    • Mile widziane wykształcenie kierunkowe (International Business/Marketing)

    Oferujemy:

    Oferujemy:

    • Pracę w międzynarodowej firmie będącej liderem na rynku
    • Atrakcyjne wynagrodzenie
    • Szeroki pakiet benefitów (karta multisport, ubezpieczenie prywatne, ubezpieczenie na życie, program wellness & spa)
    • Dodatkowo owoce, kanapki, soki, grupy sportowe, artystyczne i wolontariackie
    • Kursy językowe
    Pomoc i tłumaczenia www.linguajob.pl
  • Wrocław 09.12.2017
    Sales Support with German
    Opis stanowiska:

    Zadania:

    • Bezpośredni kontakt oraz wsparcie wewnętrznego klienta niemieckojęzycznego
    • Obsługa klienta drogą telefoniczną oraz mailową
    • Pomoc przy przygotowaniu oraz aktualizowaniu prezentacji przy pomocy zdobytych informacji
    • Odpowiedzialność za fakturowanie, przechowywanie zapisów dotyczących płatności
    • Generowanie raportów

    Wymagania:

    Wymagania:

    • Znajomość języka angielskiego oraz niemieckiego na poziomie min. B2
    • Doświadczenie w obsłudze Klienta w środowisku międzynarodowym - min. 1 rok
    • Wysokie umiejętności komunikacyjne, interpersonalne oraz analityczne
    • Umiejętność realizacji wielu zadań jednocześnie
    • Mile widziane wykształcenie kierunkowe (International Business/Marketing)

    Oferujemy:

    Oferujemy:

    • Pracę w międzynarodowej firmie będącej liderem na rynku
    • Atrakcyjne wynagrodzenie
    • Szeroki pakiet benefitów (karta multisport, ubezpieczenie prywatne, ubezpieczenie na życie, program wellness & spa)
    • Dodatkowo owoce, kanapki, soki, grupy sportowe, artystyczne i wolontariackie
    • Kursy językowe
    Pomoc i tłumaczenia www.linguajob.pl
  • Wrocław 09.12.2017
    Account Coordination Associate with German
    Opis stanowiska:

    Zadania:

    • Ścisła współpraca z niemieckim klientem wewnętrznym
    • Obsługa różnorodnych procesów i analiz finansowych, takich jak raporty sprzedaży i przepływu danych, raporty budżetowe, planowane przychody na podstawie przygotowanych danych
    • Tworzenie raportów ad-hoc i bieżących analiz dla różnych interesariuszy,
    • Aktualizowanie wewnętrznych baz danych
    • Pozyskiwanie danych z dostępnych baz oraz opracowywanie dla zespołu na tej podstawie biuletynów i innych dokumentów
    • Identyfikowanie ewentualnych problemów i zgłaszanie ich do zespołu globalnego wsparcia

    Wymagania:

    Wymagania:

    • 2 lata doświadczenia w pracy w dynamicznym, międzynarodowym środowisku
    • Zdolności analityczne i umiejętność tworzenia prezentacji i raportów
    • Biegła znajomość języka angielskiego i niemieckiego (B2/C1)
    • Wyksztalcenie wyższe w kierunku Zarządzanie/Ekonomia i pokrewnych
    • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
    • Dobra organizacja pracy, proaktywne podejście i motywacja do świadczenia profesjonalnych usług
    • Gotowość do uczenia się

    Oferujemy:

    Oferujemy:

    • Pracę w międzynarodowej organizacji, będącej liderem w swojej branży
    • Atrakcyjne wynagrodzenie
    • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych, w tym karta sportowa, ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, program wellness & spa
    • Kursy językowe
    • Dodatkowo: świeże owoce, kanapki, soki, szeroki program szkoleń, grupy sportowe, artystyczne i wolontariackie
    Pomoc i tłumaczenia www.linguajob.pl
  • Warszawa 04.11.2017
    Technical Translator
    Opis stanowiska:

    We recruiting talented individuals, who wish to professionally evolve within the company. We value smart people that adapt quickly and excel in new environments as we constantly invest in new technologies to fuel growth.

    Your responsibilities:

    • Completing localization tasks related to various departments.
    • Creating and managing in-house terminology resources.
    • Managing a team of qualified freelance translators.
    • Performing quality assessments on previously completed projects.

    Wymagania:

    We require:

    • Knowledge of English (minimum B2) and one of the following languages: Polish, German, Spanish, French, Italian, Portuguese, Dutch, Swedish (native or Master"s Degree in translation studies).
    • Minimum 2 years of experience in the localization industry.
    • Familiarity with software terminology and the software development process.
    • At least 2 years working in project management (preferably translations).
    • Great comprehension of at least one CAT tool.
    • Quality-orientation, excellent time-management skills, leadership.
    • Madcap Flare™ or SQL knowledge a great advantage.

    Oferujemy:

    Company benefits:

    • Challenging job in an international environment.
    • Attractive salary based on your professional experience and skills.
    • Modern, comfortable office located near the city center.
    • Employment contract.
    • Private medical care.
    • Multisport card.
    Pomoc i tłumaczenia www.linguajob.pl
  • Katowice 01.11.2017
    Group Leader w Zespole Podatkowym z językiem niemieckim
    Opis stanowiska:
    • Migracja procesów związanych z obszarem podatków
    • Monitorowanie i organizowanie prac innych członków zespołu
    • Zapewnienie wysokiej jakości usług dostarczanych do klientów

    Wymagania:
    • Solidne doświadczenie w zarządzaniu zespołem
    • Doświadczenie w sektorze SSC BPO (obszar finansów i podatków jako atut)
    • Doświadczenie w przenoszeniu/ implementowaniu procesów
    • Biegła znajomość języka niemieckiego oraz angielskiego

    Oferujemy:
    • Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie działającej w międzynarodowym środowisku pracy
    • Dodatkowe wynagrodzenie za znajomość języka niemieckiego
    • Pakiet kompleksowych szkoleń wdrożeniowych
    • Możliwość uczestnictwa w szkoleniach specjalistycznych oraz rozwijających poszczególne kompetencje z zakresu międzynarodowych podatków
    • Możliwość uczestnictwa w procesie tworzenia własnej ścieżki rozwoju
    • Możliwość codziennego wykorzystywania języków obcych
    • Dodatkowe benefity: opieka medyczna, pakiet kafeteryjny – możliwość skorzystania m. in. z oferty Multisport Benefits Card
    • Możliwość uzyskania dodatkowego bonusu pieniężnego zależnie od wyników w pracy oraz za polecenie znajomych do pracy u nas
    • Pracę w nowoczesnym, komfortowym biurze ze strefą chillout i play room
    Pomoc i tłumaczenia www.linguajob.pl
  • Gdynia 17.10.2017
    Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego
    Opis stanowiska:

    Łącz pracę ze studiami! Grafik dopasowany do Twoich możliwości!

    Zadania:

    • Obsługa i kontakt z klientami z krajów niemieckojęzycznych
    • Zarządzanie zgłoszeniami przychodzącymi z różnych źródeł
    • Analizowanie i wprowadzanie zgłoszeń do systemu komputerowego
    • Rozwiązywanie problemów i wsparcie klientów z branży turystycznej


    Wymagania:

    Wymagania:

    • Znajomość języka niemieckiego min. B1
    • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
    • Sprawna obsługa komputera
    • Umiejętność szybkiego uczenia się
    • Zaangażowanie i gotowość do pracy
    • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
    • Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta, najlepiej branża turystyczna


    Oferujemy:

    Oferujemy :

    • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowej firmie (umowa na czas nieokreślony po okresie próbnym)
    • Konkurencyjne wynagrodzenie oraz system premiowy
    • Atrakcyjne Benefity do wyboru w tym m. in. prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, bilety do kina, bony paliwowe, bony do różnych sklepów (IKEA, MediaMarkt, Sephora, Smyk, Empik, Tesco, itp.)
    • Elastyczne godziny pracy (możliwość pracy na 3/4 i 1/2 etatu);
    • Szeroki wachlarz szkoleń wewnętrznych (w tym kursy językowe);

    Pomoc i tłumaczenia www.linguajob.pl
  • Częstochowa ZF TRW European Shared Services Center 29.09.2017
    SPECJALISTA – ADMINISTRACJA PROCESU TŁUMACZEŃ
    Opis stanowiska:
    • Administrowanie dokumentami przeznaczonymi do tłumaczenia,  wpływającymi z różnych jednostek firmy
    • Ustalenie właściwego trybu tłumaczenia w zależności od wymogów zleceniodawcy
    • Przesyłanie  dokumentów do wyznaczonych osób lub  biur tłumaczeniowych
    • Dbanie o  terminowość realizowanych zleceń
    • Przegląd i aktualizacja statusów dokumentów
    • Utrzymywanie bieżącego kontaktu oraz współpraca z różnymi jednostkami  ZF globalnie

    Wymagania:
    • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego, mile widziana przynajmniej podstawowa znajomość j. niemieckiego
    • Wykształcenie wyższe
    • Doświadczenie w pracy związanej z administrowaniem  tłumaczeń
    • Mile widziane doświadczenie w obsłudze programów do zarządzania procesem  tłumaczeń np.: Across, Trados etc.
    • Samodzielność, doskonała organizacja pracy, terminowość i  odporność na stres
    • Rozwinięte zdolności interpersonalne
    • Zdolność do realizowania kilku projektów równocześnie
    • Umiejętność dostosowania się do pracy w środowisku międzynarodowym
    • Wysoki poziom kultury osobistej

    Oferujemy:
    • Umowę na zastępstwo
    • Prywatną opiekę medyczną PZU
    • pakiet kafeteryjny MY BENEFIT (możliwość korzystania z karty sportowej, biletów do kina, tetatru, wyjazdów turystycznych etc.)
    • szkolenia językowe, branżowe, z Excel’a
    • pakiet socjalny, system zniżek na towary i usługi
    • koleżeńską atmosferę pracy i kulturę wzajemnego wsparcia
    Pomoc i tłumaczenia www.linguajob.pl
  • Toruń 08.08.2017
    Customer Service Specialist
    Opis stanowiska:

    Responsibilities:

    • supporting international external and internal Customers
    • Interact with our business customers and IT professionals via telephone, e-mail and the web,
    • providing customer support
    • Identify, evaluate and prioritize customer problems and complaints
    • Analyze customer problems and formulate plans of resolution
    • Participate with scheduled customer reporting
    • Participate with scheduled customer invoicing
    • Participate on-line customer meetings related to quality and requests statuses

    Wymagania:

    In your application we will be browsing:

    • Communication English skills (B2)
    • Communication German skills (min B1/B2)
    • Excellent customer service skills and/or previous experience
    • Basic office IT skills and willingness to improve
    • Knowledge of IT Service Management tools - as a plus
    • Other languages skills (Norwegian, Finnish, Swedish) - as a plus

    Oferujemy:

    We offer:

    • Friendly environment
    • Trainings & education
    • Development programs
    • Foreign travels possible
    Pomoc i tłumaczenia www.linguajob.pl
  • Katowice 07.07.2017
    Group Leader w Zespole Podatkowym z językiem niemieckim
    Opis stanowiska:
    Migracja procesów związanych z obszarem podatków Monitorowanie i organizowanie prac innych członków zespołu Zapewnienie wysokiej jakości usług dostarczanych do klientów
    Wymagania:
    Solidne doświadczenie w zarządzaniu zespołem Doświadczenie w sektorze SSC BPO (obszar finansów i podatków jako atut) Doświadczenie w przenoszeniu/implementowaniu procesów Biegła znajomość języka niemieckiego oraz angielskiego
    Oferujemy:
    Stabilne zatrudnienie w renomowanej firmie działającej w międzynarodowym środowisku pracy Dodatkowe wynagrodzenie za znajomość języka niemieckiego Pakiet kompleksowych szkoleń wdrożeniowych Możliwość uczestnictwa w szkoleniach specjalistycznych oraz rozwijających poszczególne kompetencje z zakresu międzynarodowych podatków Możliwość uczestnictwa w procesie tworzenia własnej ścieżki rozwoju Możliwość codziennego wykorzystywania języków obcych Dodatkowe benefity: opieka medyczna, pakiet kafeteryjny – możliwość skorzystania m. in. z oferty Multisport Benefits Card Możliwość uzyskania dodatkowego bonusu pieniężnego zależnie od wyników w pracy oraz za polecenie znajomych do pracy u nas Pracę w nowoczesnym, komfortowym biurze ze strefą chillout i play room
    Pomoc i tłumaczenia www.linguajob.pl
  • Gdańsk 06.07.2017
    Rekruter Stażysta
    Opis stanowiska:
    Poszukujemy ambitnych, otwartych na naukę, kreatywnych i zorientowanych na sukces praktykantów, którzy wzbogacą nasze gdańskie Centrum Rekrutacyjne. Podczas naszego stażu będziesz codziennie współpracować z Konsultantami w zakresie prowadzonych projektów rekrutacyjnych. Będziesz wykorzystywać swoją kreatywność podczas poszukiwań kandydatów różnorodnymi kanałami. Dowiesz się jak i gdzie zamieścić ogłoszenia, co to jest Direct Search oraz jak z sukcesem przeprowadzić wstępną rozmowę rekrutacyjną z kandydatem. Krótko mówiąc - nauczymy Cię zawodu!
    Wymagania:
    Nasze oczekiwania: Nie mamy (prawie) żadnych wymagań! Szukamy zmotywowanych studentów lub absolwentów zainteresowanych pracą oraz budowaniem swojej kariery w branży Human Resources. W codziennych zadaniach na pewno pomoże Ci komunikatywność, umiejętność dobrej organizacji pracy własnej, dobry język angielski (lub inny obcy) na poziomie B1/B2 i znajomość pakietu MS Office. Challenge accepted? :)
    Oferujemy:
    Oto, co oferujemy: Podczas 2 miesięcznego bezpłatnego stażu zdobędziesz bogate doświadczenie w wiodącej agencji rekrutacyjnej na światowym rynku. Poznasz warsztat Rekrutera i dostaniesz szansę by samodzielnie realizować projekty rekrutacyjne. Dla najlepszych, po zakończeniu stażu, oferujemy zatrudnienie w naszej firmie.
    Pomoc i tłumaczenia www.linguajob.pl
  • Gdańsk 24.06.2017
    Przedstawiciel handlowy
    Opis stanowiska:
    Kluczowe zadania na stanowisku: • wyszukiwanie i pozyskiwanie klientów w wyznaczonym regionie sprzedaży• realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych w zakresie ilości podpisanych umów serwisowych, usług i części zamiennych• przygotowanie ofert dla klientów i negocjowanie cen sprzedaży umów serwisowych, usług i części zamiennych• odpowiedzialność za należytą obsługę klientów oraz zleceń• raportowanie odwiedzin u klienta
    Wymagania:
    Oczekiwania: • minimum rok doświadczenia w sprzedaży• prawo jazdy kat. B• znajomość j. angielskiego lub niemieckiego na poziomie B2• mile widziana wiedza techniczna• wykształcenie średnie• dyspozycyjność i gotowość do podróży służbowych
    Oferujemy:
    Gwarantujemy: • atrakcyjne wynagrodzenie• zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę• komputer, telefon• samochód służbowy (również do użytku prywatnego)
    Pomoc i tłumaczenia www.linguajob.pl
  • Kraków 24.06.2017
    Team Leader with German – Translation Department
    Opis stanowiska:
    Operational team management, from 5 to 25 people depending on customer mix development and coaching, workload balancing, attendance, input to performance management Execution of service quality plan (SQP) Process execution, improvement and optimization Organization and monitoring of overall workflow processes and timelines including service delivery (translation, revision, DTP, etc.) as defined in SQP Project financials including P&L for the projects (revenue, Gross and Contribution margin) for the segment/ industry/ range of customers; contribute to budgeting and planning. Manage client relationships including mid-to upper level operational contacts, representing the rganization to the customer; ownership of customer satisfaction Continuously improve quality by establishing and guaranteeing quality standards for project execution Increase efficiency of the project execution process Anticipating and resolving problems that might endanger smooth production flow Supervision and monitoring of all client orders and price lists
    Wymagania:
    University degree A least 5 years’ experience in project management or in similar roles/ businesses 1 to 3 years’ experience in a supervisory or first level management role Demonstrated in-depth experience in operational service/ project management processes and methodologies, preferably related to Language Services Language skills: excellent knowledge of English and German Good working knowledge of Ms Office applications Strong organization skills in order to meet tight deadlines and organize heavy workloads or complex project situations Strong leadership and organisational skills, ability to manage teams effectively, mentor and encourages skill development of team members Demonstrated ability to work in virtual teams, influence decisions and constructively support other parts of the company
    Oferujemy:
    Stable work conditions Language courses Private medical care  Benefit System Lunch vouchers
    Pomoc i tłumaczenia www.linguajob.pl
  • Wrocław 20.05.2017
    Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim lub francuskim
    Opis stanowiska:
    Podstawowe zadania na tym stanowisku: Telefoniczna i komputerowa obsługa klienta wewnętrznego w języku angielskim oraz niemieckim lub francuskim; Codzienna praca z bazą danych; Zarządzanie internetową stroną produktów; Uczestnictwo w spotkaniach, szkoleniach z zakresu technologii, produktów i oferowanych usług dla klienta wewnętrznego.
    Wymagania:
    Oczekujemy: Biegłej znajomości języka angielskiego oraz niemieckiego lub francuskiego (B2/C1); Obeznania z technologią i obsługą komputera; Nie wymagamy doświadczenia w korporacji (choć jest ono mile widziane :)!
    Oferujemy:
    Oferujemy: Pracę na pełen etat w dużej firmie i międzynarodowym środowisku; Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie dla osób bez doświadczenia zawodowego; Pakiet benefitów - opiekę medyczną, kartę Multisport, zwrot kosztów za okulary, bony świąteczne, prezenty dla dzieci, pomoc socjalna... Darmowe kanapki i owoce w biurze; Kursy językowe, dzięki którym będziesz mógł stale doskonalić swoją znajomość języka; Godziny pracy dla śpiochów - od 12 do 20. Kartę firmową, a wraz z nią zniżki w restauracjach, sklepach, pubach, punktach usługowych, koncertach i eventach;
    Pomoc i tłumaczenia www.linguajob.pl
  • Warszawa 17.05.2017
    Opiekun klienta z j.niemieckim
    Opis stanowiska:
    Kluczowe zadania na stanowisku:• Budowanie dobrych i długotrwałych relacji z kluczowymi Klientami firmy• Monitorowanie satysfakcji oraz wdrażanie usprawnień w procesach• Wdrażanie strategii CSR u Klientów i stałe monitorowanie jej postępów• Pośredniczenie w kontakcie pomiędzy Klientem, a innymi oddziałami firmy• Analiza obszarów wymagających usprawnienia i proponowanie rozwiązań• Stałe usprawnianie procesów u Klienta i proponowanie rozwiązań• Cykliczne raportowanie postępów• Ścisła współpraca z lokalnym zespołem oraz międzynarodowymi oddziałami
    Wymagania:
    Wymagania: • Biegła znajomość j. niemieckiego oraz angielskiego• Min. rok doświadczenia na stanowisku związanym z opieką Klienta ( lub stanowiskach pokrewnych)• Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów• Znajomość pakietu MS Office• Motywacja do pracy z Klientem (B2B)• Biznesowego i profesjonalne podejście do Klienta• Umiejętności negocjacyjne• Chęć współpracy z międzynarodowym zespołem• Dostępność do pracy na pełen etat
    Oferujemy:
    Oferujemy:• Pracę w międzynarodowej firmie, dynamicznie się rozwijającej na rynku polskim• Umowę o pracę• Szkolenia wdrażające i opiekę doświadczonego pracownika• Stałe lub elastyczne godziny pracy• Dogodną lokalizacją (centrum Warszawy)• Atrakcyjny pakiet benefitów (lekcje francuskiego, karta sportowa, opieka medyczna, praca z domu)• Możliwość udziału w programie wymiany międzynarodowej• Szanse na rozwój w ramach struktur firmy• Międzynarodowe i przyjazne środowisko pracy
    Pomoc i tłumaczenia www.linguajob.pl
  • Płock 17.05.2017
    Analityk ds. języka niemieckiego (German Language Analyst)
    Opis stanowiska:
    Zakres obowiązków: Opisywanie krótkich tekstów w języku niemieckim, Odsłuchiwanie niemieckojęzycznych nagrań oraz tworzenie transkrypcji.
    Wymagania:
    Wymagania: Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie na poziomie min. C1, Komunikatywna znajomość języka angielskiego, Umiejętność obsługi komputera i szybkiego przyswajania nowych programów, Umiejętność współpracy w zespole.
    Oferujemy:
    Oferujemy: Możliwość pracy zdalnej w elastycznych godzinach po ukończeniu okresu szkoleniowego, Możliwość pracy na etatu (przez początkowy okres zatrudnienia), docelowo zatrudnienie jest na pełny etat, Atrakcyjne wynagrodzenie w ramach umowy o pracę, Pracę przy innowacyjnym, międzynarodowym projekcie, Rozwój zawodowy i realne możliwości awansu, Szkolenie wdrażające oraz nowoczesne narzędzia pracy, Pakiet benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, zniżki partnerskie, dofinansowanie do okularów itp. Co wyróżnia tę ofertę? Możesz przyjść do biura ze swoim psem, W pełni wyposażona kuchnia: kawa, herbata, owoce 2 x w tyg., Ergonomicznie i nowocześnie wyposażone biuro i specjalna strefa relaksu, Elastyczny czas pracy (rozpoczęcie pracy w godz. 7-10), Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia - nawet 2 razy w tygodniu, Dla kandydatów spoza okolic Trójmiasta (do 3 godz. jazdy) możliwość pracy całkowicie zdalnie Ciągły kontakt z językiem niemieckim - kontakt z językiem potocznym, rozumienie dialektów, Możliwość wykorzystania swojej wiedzy dla osób po filologii. Oferta dotyczy zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę tymczasową.
    Pomoc i tłumaczenia www.linguajob.pl
  • Kraków 16.05.2017
    Customer Service Team Leader
    Opis stanowiska:
    Operational team management, from 5 to 25 people depending on customer mix development and coaching, workload balancing, attendance, input to performance management Execution of service quality plan (SQP) Process execution, improvement and optimization Organization and monitoring of overall workflow processes and timelines including service delivery (translation, revision, DTP, etc.) as defined in SQP Project financials including P&L for the projects (revenue, Gross and Contribution margin) for the segment/ industry/ range of customers; contribute to budgeting and planning. Manage client relationships including mid-to upper level operational contacts, representing the rganization to the customer; ownership of customer satisfaction Continuously improve quality by establishing and guaranteeing quality standards for project execution Increase efficiency of the project execution process Anticipating and resolving problems that might endanger smooth production flow Supervision and monitoring of all client orders and price lists
    Wymagania:
    University degree A least 5 years’ experience in project management or in similar roles/ businesses 1 to 3 years’ experience in a supervisory or first level management role Demonstrated in-depth experience in operational service/ project management processes and methodologies, preferably related to Language Services Language skills: excellent knowledge of English and German Good working knowledge of Ms Office applications Strong organization skills in order to meet tight deadlines and organize heavy workloads or complex project situations Strong leadership and organisational skills, ability to manage teams effectively, mentor and encourages skill development of team members Demonstrated ability to work in virtual teams, influence decisions and constructively support other parts of the company
    Oferujemy:
    Stable work conditions Language courses Private medical care  Benefit System Lunch vouchers
    Pomoc i tłumaczenia www.linguajob.pl
  • Warszawa 29.04.2017
    Opiekun klienta z j.niemieckim
    Opis stanowiska:
    Kluczowe zadania na stanowisku:• Budowanie dobrych i długotrwałych relacji z kluczowymi Klientami firmy• Monitorowanie satysfakcji oraz wdrażanie usprawnień w procesach• Wdrażanie strategii CSR u Klientów i stałe monitorowanie jej postępów• Pośredniczenie w kontakcie pomiędzy Klientem, a innymi oddziałami firmy• Analiza obszarów wymagających usprawnienia i proponowanie rozwiązań• Przygotowywanie i przeprowadzanie prezentacji handlowych• Poszerzanie portfolio usług u istniejących Klientów• Identyfikacja obszarów do poszerzenia współpracy• Promowanie ważności oraz idei CSR wśród Klientów• Stałe usprawnianie procesów u Klienta i proponowanie rozwiązań• Cykliczne raportowanie postępów• Ścisła współpraca z lokalnym zespołem oraz międzynarodowymi oddziałami
    Wymagania:
    Wymagania: • Biegła znajomość j. niemieckiego oraz angielskiego• Min. rok doświadczenia na stanowisku związanym z opieką Klienta• Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów• Znajomość pakietu MS Office• Motywacja do pracy z Klientem (B2B)• Biznesowego i profesjonalne podejście do Klienta• Umiejętności negocjacyjne• Chęć współpracy z międzynarodowym zespołem• Dostępność do pracy na pełen etat
    Oferujemy:
    Oferujemy:• Pracę w międzynarodowej firmie, dynamicznie się rozwijającej na rynku polskim• Umowę o pracę• Szkolenia wdrażające i opiekę doświadczonego pracownika• Stałe lub elastyczne godziny pracy• Dogodną lokalizacją (centrum Warszawy)• Atrakcyjny pakiet benefitów (lekcje francuskiego, karta sportowa, opieka medyczna, praca z domu)• Możliwość udziału w programie wymiany międzynarodowej• Szanse na rozwój w ramach struktur firmy• Międzynarodowe i przyjazne środowisko pracy
    Pomoc i tłumaczenia www.linguajob.pl
  • Płock 22.04.2017
    Specjalista ds. języka niemieckiego (German Language Expert)
    Opis stanowiska:
    Zakres obowiązków: Opisywanie krótkich tekstów w języku niemieckim, Odsłuchiwanie niemieckojęzycznych nagrań oraz tworzenie transkrypcji.
    Wymagania:
    Wymagania: Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie na poziomie min. C1, Podstawowa znajomość języka angielskiego, Znajomość języka angielskiego (min. podstawowy), Umiejętność obsługi komputera i szybkiego przyswajania nowych programów, Umiejętność współpracy w zespole.
    Oferujemy:
    Oferujemy: Możliwość pracy zdalnej w elastycznych godzinach po ukończeniu okresu szkoleniowego, Możliwość pracy na etatu (przez początkowy okres zatrudnienia), docelowo zatrudnienie jest na pełny etat, Atrakcyjne wynagrodzenie w ramach umowy o pracę, Pracę przy innowacyjnym, międzynarodowym projekcie, Rozwój zawodowy i realne możliwości awansu, Szkolenie wdrażające oraz nowoczesne narzędzia pracy, Pakiet benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, zniżki partnerskie, dofinansowanie do okularów itp. Co wyróżnia tę ofertę? Możesz przyjść do biura ze swoim psem, W pełni wyposażona kuchnia: kawa, herbata, owoce 2 x w tyg., Ergonomicznie i nowocześnie wyposażone biuro i specjalna strefa relaksu, Elastyczny czas pracy (rozpoczęcie pracy w godz. 7-10), Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia - nawet 2 razy w tygodniu, Dla kandydatów spoza okolic Trójmiasta (do 3 godz. jazdy) możliwość pracy całkowicie zdalnie Ciągły kontakt z językiem niemieckim - kontakt z językiem potocznym, rozumienie dialektów, Możliwość wykorzystania swojej wiedzy dla osób po filologii.
    Pomoc i tłumaczenia www.linguajob.pl
  • Warszawa 15.04.2017
    Opiekun klienta z j.niemieckim
    Opis stanowiska:
    Kluczowe zadania na stanowisku:• Budowanie dobrych i długotrwałych relacji z kluczowymi Klientami firmy• Monitorowanie satysfakcji oraz wdrażanie usprawnień w procesach• Wdrażanie strategii CSR u Klientów i stałe monitorowanie jej postępów• Pośredniczenie w kontakcie pomiędzy Klientem, a innymi oddziałami firmy• Analiza obszarów wymagających usprawnienia i proponowanie rozwiązań• Przygotowywanie i przeprowadzanie prezentacji handlowych• Poszerzanie portfolio usług u istniejących Klientów• Identyfikacja obszarów do poszerzenia współpracy• Promowanie ważności oraz idei CSR wśród Klientów• Stałe usprawnianie procesów u Klienta i proponowanie rozwiązań• Cykliczne raportowanie postępów• Ścisła współpraca z lokalnym zespołem oraz międzynarodowymi oddziałami
    Wymagania:
    Wymagania: • Biegła znajomość j. niemieckiego oraz angielskiego• Min. 2 lata doświadczenia na stanowisku związanym z opieką Klienta• Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów• Znajomość pakietu MS Office• Motywacja do pracy z Klientem (B2B)• Biznesowego i profesjonalne podejście do Klienta• Umiejętności negocjacyjne• Chęć współpracy z międzynarodowym zespołem• Dostępność do pracy na pełen etat
    Oferujemy:
    Oferujemy:• Pracę w międzynarodowej firmie, dynamicznie się rozwijającej na rynku polskim• Umowę o pracę• Stałe lub elastyczne godziny pracy• Dogodną lokalizacją (centrum Warszawy)• Atrakcyjny pakiet benefitów (lekcje francuskiego, karta sportowa, opieka medyczna, praca z domu)• Możliwość udziału w programie wymiany międzynarodowej• Szanse na rozwój w ramach struktur firmy• Międzynarodowe i przyjazne środowisko pracy
    Pomoc i tłumaczenia www.linguajob.pl
  • Brodnica 12.04.2017
    Analityk ds. języka niemieckiego (German Language Analyst)
    Opis stanowiska:
    Jakie będą Twoje obowiązki? Transkrypcja niemieckojęzycznych nagrań (mile widziana umiejętność twórczej korekty); Opracowywanie niedługich tekstów w języku niemieckim.
    Wymagania:
    Czego od Ciebie wymagamy? Biegłej znajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie, Umiejętności sprawnej obsługi komputera i opanowywania nowych programów. Mile widziane kompetencje miękkie - kreatywność, pomysłowość, otwartość, zaangażowanie w obowiązki.
    Oferujemy:
    Oferujemy: Możliwość pracy zdalnej nawet 2 razy w tygodniu* (po ukończeniu okresu szkoleniowego); Elastyczny czas pracy Duża kuchnia (z darmową kawą i herbatą) Wydzielona strefa relaksu Nowoczesne narzędzia pracy Pakiet benefitów: zniżki partnerskie, dofinansowanie do zakupu okularów, prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie. *Dla kandydatów oddalonych do 3 godzin jazdy od Trójmiasta możliwość całkowicie zdalnej pracy. Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez ManpowerGroup Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 68, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z grupy Manpower oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 412.
    Pomoc i tłumaczenia www.linguajob.pl
  • Bydgoszcz 12.04.2017
    Analityk ds. języka niemieckiego (German Language Analyst)
    Opis stanowiska:
    Jakie będą Twoje obowiązki? Transkrypcja niemieckojęzycznych nagrań (mile widziana umiejętność twórczej korekty); Opracowywanie niedługich tekstów w języku niemieckim.
    Wymagania:
    Czego od Ciebie wymagamy? Biegłej znajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie, Umiejętności sprawnej obsługi komputera i opanowywania nowych programów. Mile widziane kompetencje miękkie - kreatywność, pomysłowość, otwartość, zaangażowanie w obowiązki.
    Oferujemy:
    Oferujemy: Możliwość pracy zdalnej nawet 2 razy w tygodniu* (po ukończeniu okresu szkoleniowego), Elastyczny czas pracy, Duża kuchnia (z darmową kawą i herbatą), Wydzielona strefa relaksu, Nowoczesne narzędzia pracy, Pakiet benefitów: zniżki partnerskie, dofinansowanie do zakupu okularów, prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie. *Dla kandydatów oddalonych do 3 godzin jazdy od Trójmiasta możliwość całkowicie zdalnej pracy.Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez ManpowerGroup Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 68, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z grupy Manpower oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 412.
    Pomoc i tłumaczenia www.linguajob.pl
  • Włocławek 12.04.2017
    Analityk ds. języka niemieckiego (German Language Analyst)
    Opis stanowiska:
    Jakie będą Twoje obowiązki? Transkrypcja niemieckojęzycznych nagrań (mile widziana umiejętność twórczej korekty); Opracowywanie niedługich tekstów w języku niemieckim.
    Wymagania:
    Czego od Ciebie wymagamy? Biegłej znajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie, Umiejętności sprawnej obsługi komputera i opanowywania nowych programów. Mile widziane kompetencje miękkie - kreatywność, pomysłowość, otwartość, zaangażowanie w obowiązki.
    Oferujemy:
    Oprócz tego: Możliwość pracy zdalnej nawet 2 razy w tygodniu* (po ukończeniu okresu szkoleniowego); Elastyczny czas pracy Duża kuchnia (z darmową kawą i herbatą) Wydzielona strefa relaksu Nowoczesne narzędzia pracy Pakiet benefitów: zniżki partnerskie, dofinansowanie do zakupu okularów, prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie. *Dla kandydatów oddalonych do 3 godzin jazdy od Trójmiasta możliwość całkowicie zdalnej pracy. Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez ManpowerGroup Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 68, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z grupy Manpower oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 412.
    Pomoc i tłumaczenia www.linguajob.pl
  • Inowrocław 12.04.2017
    Analityk ds. języka niemieckiego (German Language Analyst)
    Opis stanowiska:
    Jakie będą Twoje obowiązki? Transkrypcja niemieckojęzycznych nagrań (mile widziana umiejętność twórczej korekty); Opracowywanie niedługich tekstów w języku niemieckim.
    Wymagania:
    Czego od Ciebie wymagamy? Biegłej znajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie, Umiejętności sprawnej obsługi komputera i opanowywania nowych programów. Mile widziane kompetencje miękkie - kreatywność, pomysłowość, otwartość, zaangażowanie w obowiązki.
    Oferujemy:
    Oprócz tego: Możliwość pracy zdalnej nawet 2 razy w tygodniu* (po ukończeniu okresu szkoleniowego); Elastyczny czas pracy Duża kuchnia (z darmową kawą i herbatą) Wydzielona strefa relaksu Nowoczesne narzędzia pracy Pakiet benefitów: zniżki partnerskie, dofinansowanie do zakupu okularów, prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie. *Dla kandydatów oddalonych do 3 godzin jazdy od Trójmiasta możliwość całkowicie zdalnej pracy.Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez ManpowerGroup Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 68, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z grupy Manpower oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 412.
    Pomoc i tłumaczenia www.linguajob.pl
  • Gdańsk 12.04.2017
    Analityk ds. języka niemieckiego (German Language Analyst)
    Opis stanowiska:
    Jakie będą Twoje obowiązki? Transkrypcja niemieckojęzycznych nagrań (mile widziana umiejętność twórczej korekty); Opracowywanie niedługich tekstów w języku niemieckim.
    Wymagania:
    Czego od Ciebie wymagamy? Biegłej znajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie, Umiejętności sprawnej obsługi komputera i opanowywania nowych programów. Mile widziane kompetencje miękkie - kreatywność, pomysłowość, otwartość, zaangażowanie w obowiązki.
    Oferujemy:
    Oferujemy: Możliwość pracy zdalnej nawet 2 razy w tygodniu* (po ukończeniu okresu szkoleniowego), Elastyczny czas pracy, Duża kuchnia (z darmową kawą i herbatą), Wydzielona strefa relaksu, Nowoczesne narzędzia pracy, Pakiet benefitów: zniżki partnerskie, dofinansowanie do zakupu okularów, prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie. *Dla kandydatów oddalonych do 3 godzin jazdy od Trójmiasta możliwość całkowicie zdalnej pracy. Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez ManpowerGroup Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Nowogrodzkiej 68, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z grupy Manpower oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 412.
    Pomoc i tłumaczenia www.linguajob.pl
  • Poznań 11.04.2017
    Language Consultant
    Opis stanowiska:
    Pomoc i tłumaczenia www.linguajob.pl
  • Poznań 11.04.2017
    Asystent z językiem niemieckim
    Opis stanowiska:
    Twoja przyszła FirmaDla naszego klienta - międzynarodowej firmy doradczej - poszukujemy kandydatów na stanowisko Asystena.Opis Stanowiska:Planowanie spotkań i telekonferencji, organizowanie podróży służbowych Prowadzenie kalendarza spotkań członków zespołów projektowych Planowanie spotkań wewnętrznych poprzez rezerwacje sal konferencyjnych i organizowanie cateringu Zapewnienie komfortowych warunkow pracy zespołom projektowym w poczatkowej fazie ich powstawania poprzez współprace z odpowiednimi działami wewnętrznymi (IT, materialy biurowe, itp.) Zarządzanie korespondencją, dokumentami oraz bazą danych zgodnie z wewnętrznymi zasadami obiegu dokumentacji Aktywne wspieranie zespołów projektowych poprzez codzienne zaangażowanie w powierzone zadaniaBezpośrednia współpraca z klientami firmyU Kandydatów zwracamy uwagę naBardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (mile widziani absolwenci filologii/studenci zaoczni) Dobra znajomość języka angielskiegoMile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku asystenckim Umiejętności organizacyjne oraz efektywnej pracy pod presją czasu Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office Doskonale rozwinięte zdolności interpersonalne Chęć ciągłego uczenia się Profesjonalizm i wysoka kultura osobista
    Pomoc i tłumaczenia www.linguajob.pl
  • Poznań 11.04.2017
    AP Junior Accountant
    Opis stanowiska:
    Twoja przyszła FirmaFor our Client - an international consulting company - we are looking for a candidate for the position of AP Accountant.Opis Stanowiska AP Junior AccountantPrepare and process transactions and payments for the local office Maintain high quality standards and ensure compliance with country-specific accounting and tax/VAT regulations Ensure no duplicate payments are made Process data and assist in providing analytical support, problem solving, and data interpretation Assist with conducting internal and external audits Suggest implementable ideas as part of continuous process improvement Ensure appropriate escalation of concerns Partner with local office accounting counterpartsU Kandydatów zwracamy uwagę naEducation: University degree, preferably in Finance & Accounting Minimum 3 years of relevant experience in payroll processing in a professional services environment Excellent verbal and written language skills in German/English Strong MS Excel skills, knowledge of MS Access desirable Knowledge of Oracle Financials desirable Excellent analytical thinking and problem solving skills Excellent interpersonal and communication skills at all levels Ability to work and stay focused under pressure, manage urgent tasks against aggressive timelines
    Pomoc i tłumaczenia www.linguajob.pl
  • Poznań 11.04.2017
    Asystent z językiem niemieckim
    Opis stanowiska:
    Twoja przyszła FirmaDla naszego klienta - międzynarodowej firmy doradczej - poszukujemy kandydatów na stanowisko Asystenta.Opis Stanowiska:Planowanie spotkań i telekonferencji, organizowanie podróży służbowych Prowadzenie kalendarza spotkań przełożonychPlanowanie i organizowanie spotkań wewnętrznych Tworzenie dokumentów formalnych, zestawień budżetowych i prezentacji multimedialnych Koordynacja obiegu korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej Aktywne wspieranie zespołów projektowych poprzez codzienne zaangażowanie w powierzone zadania Bezpośrednia współpraca z klientami firmyU Kandydatów zwracamy uwagę naBardzo dobra znajomość języka niemieckiego (mile widziani absolwenci filologii/studenci zaoczni) Dobra znajomość języka angielskiego Mile widziane doświadczenie zawodowe na stanowisku asystenckim Umiejętności organizacyjne oraz efektywnej pracy pod presją czasu Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office Doskonale rozwinięte zdolności interpersonalne Chęć ciągłego uczenia się Profesjonalizm i wysoka kultura osobista
    Pomoc i tłumaczenia www.linguajob.pl
  • Poznań 11.04.2017
    Request Coordinator for Visual Graphics
    Opis stanowiska:
    Twoja przyszła FirmaNaszym Klientem jest jedna z największych międzynarodowych firm doradztwa strategicznego i operacyjnego w Polsce, która cieszy się ugruntowaną pozycją na rynku światowym. Posiada kilkadziesiąt biur zlokalizowanych w różnych krajach świata. Wspiera ponad 1000 doświadczonych specjalistów w Polsce. Globalny charakter firmy sprawia, że ich Klienci korzystają z wiedzy i doświadczeń międzynarodowych ekspertów. Stałym celem firmy jest poprawa wyników swoich Klientów. W związku z dynamicznym rozwojem firmy na terenie Polski, do biura w Poznaniu, szukamy osoby która stanie się członkiem zespołu lokalnego naszego Klienta, na stanowisku Request Coordinator for Visual Graphics. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za pośrednictwo pomiędzy konsultantami firmy i wspierającymi ich Specjalistami ds. Prezentacji Multimedialnych. Również będzie dbała o zapewnienie jakości i terminowości wykonywania danych projektów oraz delegowania pracy konsultantów.Nasz Klient zapewnia:Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie Benefity (prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, kartę Multisport, kartę lunchową i inne) Doskonałą lokalizację biura w samym centrum Poznania Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i doskonalenia swoich umiejętności  Pakiet relokacyjny U Kandydatów zwracamy uwagę naBiegła znajomość języka angielskiego Doświadczenie w obsłudze Klienta Znajomość pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem programu  PowerPoint Kreatywność oraz dokładność w wykonywaniu zadań Umiejętności organizacyjne oraz efektywnej pracy pod presją czasu Doskonale rozwinięte zdolności interpersonalne Profesjonalizm i wysoka kultura osobista
    Pomoc i tłumaczenia www.linguajob.pl
  • Poznań 11.04.2017
    Specjalista ds. Prezentacji Multimedialnych z językiem angielskim
    Opis stanowiska:
    Twoja przyszła FirmaNaszym Klientem jest jedna z największych międzynarodowych firm doradztwa strategicznego i operacyjnego w Polsce, która cieszy się ugruntowaną pozycją na rynku światowym. Posiada kilkadziesiąt biur zlokalizowanych w różnych krajach świata. Wspiera ponad 1000 doświadczonych specjalistów w Polsce. Globalny charakter firmy sprawia, że ich Klienci korzystają z wiedzy i doświadczeń międzynarodowych ekspertów. Stałym celem firmy jest poprawa wyników swoich Klientów. W związku z dynamicznym rozwojem firmy na terenie Polski, do biura w Poznaniu, szukamy osoby która stanie się członkiem zespołu lokalnego, na pozycji Specjalista ds. Prezentacji mulitmedialnych w języku angielskim. Osoba zatrudniona na tej pozycji będzie odpowiedzialna za tworzenie prezentacji zgodnie ze wskazówkami klienta.Nasz Klient zapewnia:Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie Benefity (prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, kartę Multisport, kartę lunchową i inne) Doskonałą lokalizację biura w samym centrum Poznania Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i doskonalenia swoich umiejętności Pakiet relokacyjny U Kandydatów zwracamy uwagę naBiegłą znajomość języka angielskiego Znajomość pakietu MS Office, ze szczególnym uwzględnieniem aplikacji PowerPoint Kreatywności oraz dokładności w wykonywaniu zadań Umiejętności organizacyjne oraz efektywną pracę pod presją czasu Doskonale rozwinięte zdolności interpersonalne Profesjonalizm i wysoką kulturę osobistą
    Pomoc i tłumaczenia www.linguajob.pl
2012-2017 Polacyde™ - Wszelkie prawa zastrzeżone