Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".
Ogłoszenia -> Praca
Znaleziono: 744 wyników
  • Nauen Bornicke 18.01.2018
    Pracownik do sortowania i rozładunku przesyłek kurierskich
    Agencja zatrudnienia German Logistic GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce (nr cert.12784) aktualnie poszukuje dla swojego Klienta- międzynarodowej firmy logistycznej w zakresie przesyłek kurierskich- pracowników na stanowisko: Pracownik do sortowania i rozładunku przesyłek kurierskich oferta pracy tymczasowej Miejsca pracy: • Niemcy/ Nauen-Börnicke/ okolice Berlina Zakres obowiązków: • sortowanie przesyłek kurierskich i rozładunek paczek na taśmę, • dbanie o porządek w miejscu pracy, • praca w systemie dwuzmianowym; Wymagania: • dynamika pracy, • sprawność fizyczna, • zaangażowanie oraz sumienność w wykonywaniu obowiązków, • prawo jazdy kat.B + własny samochód(warunek konieczny); Oferujemy: • legalną pracę dla firmy o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowym, • zatrudnienie na podstawie niemieckiej umowy o pracę ze wszystkimi świadczeniami w Niemczech, • wynagrodzenie 10 euro brutto/h, • dodatki za pracę w nocy +25%, • zakwaterowanie na terenie Niemiec w pobliżu miejsca pracy, • opiekę polskiego koordynatora, • pomoc w dopełnieniu formalności w Niemczech związanych z meldunkiem, numerem podatkowym oraz kasą chorych. Kontakt: • E-Mail: m.raczynska@german-logistic.pl • Marta Raczyńska Tel.:(+48)324419154 Certyfikat Agencji Zatrudnienia nr: 12784
    Inne www.polacyde.pl
  • Worth am Rhein 18.01.2018
    Magazynier-kompletacja zamówień bez doświadczenia i znajomości języka niemieckiego
    Agencja zatrudnienia German Logistic GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce (nr cert.12784) aktualnie poszukuje dla swojego Klienta- niemieckiej sieci dyskontów spożywczych- pracowników na stanowisko: Magazynier-kompletacja zamówień bez doświadczenia i znajomości języka niemieckiego Miejsca pracy: • Niemcy/Worth am Rhein(ok. Karlsruhe) Zakres obowiązków: • przygotowanie towaru do wysyłki na palety(tzw. kompletacja zamówień/ picking), • zbieranie zamówień przy pomocy systemu słuchawkowego w języku niemieckim, • obsługa wózka widłowego, • praca w systemach zmianowych; Wymagania: • uprawnienia na wózki widłowe, • umiejętność pracy w zespole • kreatywność i zaangażowanie, • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku; Oferujemy: • legalną pracę dla firmy o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowym, • zatrudnienie na podstawie niemieckiej umowy o pracę ze wszystkimi świadczeniami w Niemczech, • wynagrodzenie godzinowe + premia zależna od zaangażowania, • dodatki z tytułu pracy: o w nadgodzinach i w nocy + 25%, o w niedziele +50% o w święta + 100%, • zakwaterowanie na terenie Niemiec w pobliżu miejsca pracy, • możliwość stabilnej i wieloletniej współpracy, • opiekę polskojęzycznego koordynatora, • w razie potrzeby dojazd do pracy z miejsca zamieszkania, • pomoc w dopełnieniu formalności w Niemczech związanych z meldunkiem, numerem podatkowym oraz kasą chorych, • pomoc w uzyskaniu niemieckich świadczeń socjalnych, • pakiet szkoleń przygotowujących do pracy. Kontakt: • E-Mail: a.wilewska@german-logistic.pl • Anna Wilewska tel.: (+48)508623130 Certyfikat Agencji Zatrudnienia nr: 12784
    Inne www.polacyde.pl
  • Möckmühl 17.01.2018
    Komisjoner z doświadczeniem
    Firma German Logistic GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce (nr cert.12784) aktualnie poszukuje pracowników na stanowisko: Komisjoner z doświadczeniem Miejsce pracy: • Niemcy/ Möckmühl okol. Heilbronn Zakres obowiązków: • przygotowanie towaru do wysyłki(kompletacja zamówień)na palety, • zbieranie zamówień przy pomocy monitora/skanera lub systemu PBV, • obsługa wózka widłowego, • praca w systemie zmianowym, • praca na hali ciepłej; Wymagania: • uprawnienia na wózki jezdniowe(warunek konieczny), • chęci do pracy, • doświadczenie na podobnym stanowisku(mile widziane); Oferujemy: • pracę dla firmy o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowej, • zatrudnienie na podstawie niemieckiej umowy o pracę ze wszystkimi świadczeniami w Niemczech, • atrakcyjne wynagrodzenie godzinowe 10 euro brutto+ premie, • zakwaterowanie na terenie Niemiec w pobliżu miejsca pracy, • opiekę polskiego koordynatora, • w razie potrzeby dojazd do pracy z miejsca zamieszkania, • pomoc w dopełnieniu formalności w Niemczech związanych z meldunkiem, numerem podatkowym oraz kasą chorych. Kontakt: • E-Mail: magazynier@german-logistic.pl • Tel.: +48504800200 Certyfikat Agencji Zatrudnienia nr: 12784
    Inne www.polacyde.pl
  • Gdańsk 13.01.2018
    Team Manager z j. niemieckim
    Opis stanowiska:

    Zadania na stanowisku:

    • Zarządzanie zespołem pracowników stacjonarnych oraz zdalnych;
    • Budowanie tygodniowych harmonogramów pracy;
    • Monitorowanie pracy podległego zespołu;
    • Tworzenie dziennych i tygodniowych raportów na podstawie baz danych;
    • Śledzenie danych dotyczących jakości pracy i wydajności zespołu;
    • Rekrutacja nowych członków zespołu oraz ich wdrożenie;
    • Kontakt i współpraca z agencjami zewnętrznymi.

    Wymagania:

    Oczekujemy:

    • Doświadczenia w zarządzaniu zespołem (min. 10-15 osób);
    • Biegłej znajomości języka angielskiego i języka niemieckiego (w mowie i w piśmie);
    • Biegłej znajomości pakietu MS Office;
    • Dużej dbałości o szczegóły;
    • Doświadczenia w motywowaniu pracowników;
    • Umiejętność podejmowania decyzji pod presją czasu;
    • Umiejętność sprawnego wyszukiwania informacji w Internecie;
    • Analizy wskaźników efektywności (KPI);
    • Wykształcenia wyższego - na kierunku Zarządzanie lub pokrewne.

    Oferujemy:

    Oferujemy:

    • Pracę w renomowanej firmie o stabilnej pozycji na rynku;
    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
    • Atrakcyjne wynagrodzenie;
    • Pakiet benefitów pozapłacowych (prywatna opieka medyczna, karta Multisport, zniżki na produkty firmy, kursy językowe, szkolenia wewnętrzne);
    • Stały kontakt z językiem obcym.
    Inne www.linguajob.pl
  • Łódź 13.01.2018
    Specjalista ds. kadr i płac z j. niemieckim (HR & Payroll Specialist with German)
    Opis stanowiska:

    Główne zadania na stanowisku:

    • Zarządzanie wewnętrzną bazą danych i raportami kadrowo-płacowymi
    • Opracowywanie danych do analiz i raportów oraz raportowanie
    • Przygotowywanie i weryfikacja dokumentów płacowych
    • Wsparcie w miesięcznym i rocznym przetwarzaniu płac
    • Udzielanie wsparcia w zagadnieniach płacowych w obszarach takich, jak: podatki, ubezpieczenie społeczne, benefity, wynagrodzenie
    • Przetwarzanie formularzy personalnych, rejestrowanie statystyk i praca z danymi poufnymi

    Wymagania:

    Oczekiwania:

    • Biegła znajomość j. niemieckiego i dobra znajomość j. angielskiego
    • Wykształcenie wyższe (licencjat), preferowane w kierunkach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, ekonomią, finansami
    • Dobra znajomość MS Office; znajomość CRM lub SAP będzie dużym plusem
    • Mile widziane będzie doświadczenie w kadrach i płacach, finansach lub HR

    Oferujemy:

    Oferujemy:

    • Pracę w międzynarodowej firmie działającej na rynku światowym
    • Możliwość uczestniczenia w budowie nowego zespołu
    • Konkurencyjne wynagrodzenie z pakietem bonusowym
    • Zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z naszym klientem
    • Standardowe, biznesowe godziny pracy od poniedziałku do piątku
    • Pracę w międzynarodowym, wysoce rozwojowym środowisku
    • Szkolenia wewnętrzne i kursy językowe
    • Pakiet benefitów - prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, ubezpieczenie na życie, rabaty u partnerów
    Inne www.linguajob.pl
  • Berlin 12.01.2018
    Mechatronik
    Firma German Logistic GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce (nr cert. 12784) zatrudni pracowników na stanowisko: Mechatronik Miejsca pracy: • Całe Niemcy Zakres obowiązków: • utrzymanie ruchu zautomatyzowanego systemu przenośników, • diagnozowanie oraz usuwanie usterek maszyn i instalacji produkcyjnych, • diagnozowanie oraz usuwanie awarii elektrycznych maszyn i instalacji produkcyjnych, • przezbrajanie urządzeń i linii produkcyjnych, • wykonywanie przeglądów okresowych; Wymagania: • wykształcenie techniczne o kierunku: mechatronika lub pokrewne, • wiedza z zakresu eksploatacji urządzeń i linii technologicznych, • świadectwo kwalifikacji do obsługi urządzeń energetycznych E1 do 1kV, • znajomość języka niemieckiego lub angielskiego w stopniu umożliwiającym komunikację, • doświadczenie  w dziale utrzymania ruchu będzie dodatkowym atutem; Oferujemy: • pracę dla firmy o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowym, • legalne zatrudnienie na niemieckich warunkach, • atrakcyjne wynagrodzenie godzinowe- od 11 euro brutto, • zakwaterowanie na terenie Niemiec, • opiekę polskiego koordynatora, • duże możliwości rozwoju zawodowego, • możliwe wieloletnie zatrudnienie, • ilość wakatów ograniczona. Kontakt: • E-Mail: a.kolodziej@german-logistic.pl • Aleksandra Kołodziej Tel.:(+48)324419158
    Inne www.polacyde.pl
  • Berlin 12.01.2018
    Magazynier Komisjoner z doświadczeniem
    Agencja zatrudnienia German Logistic GmbH Sp. z o.o. Oddział w Polsce (nr cert.12784) aktualnie poszukuje dla swoich Klientów- niemieckich sieci dyskontów i hipermarketów- pracowników na stanowisko: Magazynier Komisjoner z doświadczeniem- niemieckie warunki Miejsce pracy: całe Niemcy Zakres obowiązków: • przygotowanie towaru do wysyłki na palety(tzw. kompletacja/ komisjonowanie/ picking), • zbieranie zamówień przy pomocy systemu słuchawkowego w języku niemieckim, • obsługa wózka widłowego, • praca w systemach zmianowych; Wymagania: • uprawnienia na wózki widłowe, • doświadczenie na podobnym stanowisku(min. 6 miesięcy), • doświadczenie w pracy na niemieckich systemach słuchawkowych lub chęci do nauki liczebników oraz komend, • dynamika pracy; Oferujemy: • legalną pracę dla firmy o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowym, • zatrudnienie na podstawie niemieckiej umowy o pracę ze wszystkimi świadczeniami w Niemczech, • wynagrodzenie godzinowe 12 euro + premie, • dodatki za nadgodziny +25%, niedzielę +50%, święta +100%, • zakwaterowanie na terenie Niemiec w pobliżu miejsca pracy, • w razie potrzeby dojazd do pracy z miejsca zamieszkania, • opiekę polskojęzycznego koordynatora, • pomoc w dopełnieniu formalności w Niemczech związanych z meldunkiem, numerem podatkowym oraz kasą chorych, • pomoc w uzyskaniu niemieckich świadczeń socjalnych, • możliwość wieloletniej współpracy, • możliwość dofinansowania kursu języka niemieckiego. Kontakt: • E-Mail: m.raczynska@german-logistic.pl • Marta Raczyńska tel.: (+48)324419154 Certyfikat Agencji Zatrudnienia nr: 12784
    Inne www.polacyde.pl
  • Wrocław 10.01.2018
    Konsultanci i analitycy SAP z j. niemieckim i doświadczeniem w logistyce, sprzedaży, planowaniu produkcji, finansach
    Opis stanowiska:

    Rekrutacja ma charakter stały i długoterminowy, więc jeśli aktualnie nie poszukujesz nowej pracy - zostaw nam swoje CV, abyśmy mogli zadzwonić do Ciebie za rok!

     

    • Testowanie logiki biznesowej klienta i analiza przepływów jego procesów, szczególnie w systemach IT.
    • Analiza i rozwiązywanie interesujących, nietypowych i złożonych problemów związanych z systemami ERP, zgłoszonych przez użytkowników, o charakterze funkcjonalnym (biznesowym) lub technicznym.
    • Eksperckie wsparcie użytkowników systemów klasy ERP w rozwiązywaniu interesujących, nietypowych i złożonych problemów technicznych lub funkcjonalnych (biznesowych).
    • Praca z użytkownikami i administratorami systemów ERP w celu określenia odpowiedniej konfiguracji systemu.
    • Ścisła współpraca z programistami i specjalistami ds. rozwoju baz danych.

    Wymagania:
    • Co najmniej dobrej znajomości języka niemieckiego (warunek konieczny), - tzn. umożliwiającej swobodne komunikowanie się z użytkownikami systemów ERP z Niemiec, Austrii i Szwajcarii.
    • Co najmniej dobrej znajomości języka angielskiego (warunek konieczny), - tzn. umożliwiającej swobodne komunikowanie się z anglojęzycznymi przełożonymi i współpracownikami.
    • Doświadczenie - najchętniej nie związane z systemami ERP - w pracy w dziale logistyki i magazynowania, sprzedaży, planowania produkcji, finansów i/lub doświadczenie w pracy w branży automotive (ew. doświadczenie w obsłudze podmiotów z tej branży).
    • Doświadcznie w pracy z klientem, najchętniej zewnętrznym i biznesowym, związane z wprowadzaniem zmian lub rozwiązywaniem problemów (np. proceduralnych, procesowych, technicznych, itp.)

     

    MILE WIDZIANE (NIE OBOWIĄZKOWE):

    • Doświadczenie w pracy z systemami ERP (np. SAP), we wdrożeniach systemów ERP, analityce biznesowej, w konsultingu lub w udzielaniu eskperckiego wsparcia powdrożeniowego dotyczącego systemów ERP i rozwiązywania problemów funkcjonalnych (biznesowych) lub technicznych.
    • Znajomość SQL.
    • Znajomość innych języków obcych, oprócz niemieckiego i angielskiego (np. francuski, hiszpański i in.)

    Oferujemy:
    • elitarne, 8-miesięczne programy szkoleniowe na koszt pracodawcy, w Polsce i za granicą, stanowiące kombinację wielu różnorodnych treści i metod nauczania (m.in. szkolenia ze stosowanych metodyk, szkolenia na bazie aktualnie realizowanych projektów, zaawansowane szkolenia z wybranego systemu klasy ERP,
    • nieograniczone możliwości innych szkoleń, krajowych i zagranicznych, zgodnych z aktualnymi lub przyszłymi potrzebami firmy,
    • obsługa powdrożeniowa dotycząca przyjaznych i nowoczesnych systemów ERP, projektowanych w oparciu o zasady usability i user-centered design,
    • udział w rozwiązywaniu interesujących, nietypowych i złożonych problemów przedsiębiorstw,
    • wykonywanie zróżnicowanych obowiązków - możliwość wymiany pomiędzy projektami, technologiami, aplikacjami i klientami,
    • znaczna niezależność w podejmowanych decyzjach,
    • przyjazna atmosfera pracy i kultura organizacyjna ukierunkowana na wsparcie, kooperację, pracę zespołową, wzajemne inspirowanie się i innowacyjność,
    • umowa o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie: (a) maksymalnie do 6800 zł brutto miesięcznie dla osób z kilkuletnim doświadczeniem zawodowym i (b) maksymalnie do 15000 zł brutto miesięcznie ale tylko dla idealnych kandydatów - tj. ekspertów ERP z wieloletnim doświadczeniem, którzy z nawiązką spełniają wszystkie oczekiwania określone jako 'mile widziane')
    • realny wpływ na kształtowanie nowego modelu ekspansji w Polsce i na terenie Europy oraz unikalne możliwości rozwoju kariery zawodowej - m.in. w oparciu o ścieżki kariery i czasową oraz stałą pracę w zagranicznych oddziałach na całym świecie.
    Inne www.linguajob.pl
  • Schweinfurt 09.01.2018
    Pracownik centrum logistycznego (Niemcy)
    Chcesz pracować w centrum logistycznym jako operator wózka widłowego bocznego wysokiego składu w Niemczech? Zapoznaj się z ofertą i prześlij swoją aplikację! Pracownik centrum logistycznego (operator wózka widłowego bocznego) Miejsce pracy: okolice Schweinfurtu lub Stuttgartu Do Twoich obowiązków będzie należało: • Obsługa wózka widłowego bocznego wysokiego składowania (do 12m) • Prace magazynowe związane z transportem wewnętrznym palet, • Obsługa skanera ręcznego przy kompletowaniu zamówień, • Przestrzeganie zasad BHP. Opis stanowiska Ci odpowiada? Prześlij swoją aplikację, jeśli: • Posiadasz aktualne uprawnienia na wózki widłowe boczne wysokiego składowania, • Masz doświadczenie w obsłudze wózka minimum 2 lata, • Jesteś mobilny i możesz wyjechać własnym samochodem do pracy, • Znasz język niemiecki – mile widziane, • Praca sezonowa Cię nie interesuje – liczysz na długofalową współpracę u sprawdzonego pracodawcy. Zarobki miesięczne: 1200 - 1600 euro netto. Prosimy o zamieszczenie w CV poniższej klauzuli, jest to niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. nr 133 poz.883.
    Inne www.polacyde.pl
  • Wrestedt 09.01.2018
    Pracownik leśny - pilarz drwal - 2 wolne stanowiska!
    Nazywamy się Jobs Plus i od 12 lat pomagamy naszym kandydatom w znalezieniu najlepszej pracy - przed Tobą jedna z takich ofert! Poszukujemy osoby zmotywowanej do pracy w Niemczech, przy obsłudze piły łańcuchowej i wypełnianiu obowiązków związanych z pracami leśnymi. Jeśli uważasz, że jesteś odpowiednim kandydatem, koniecznie przeczytaj to ogłoszenie do końca! Naszym Klientem jest właściciel gospodarstwa rolnego, któremu pomagamy w znalezieniu odpowiedniej osoby na stanowisko: PRACOWNIK LEŚNY - PILARZ Miejsce pracy: Niemcy (Wrestedt) Twoje codzienne zadania: • Obsługa piły łańcuchowej • Cięcie drzew, gałęzi • Prace porządkowe w lesie Czym musisz się wyróżnić: • doświadczeniem w pracach leśnych • ukończonym kursem obsługi pilarki spalinowej • co najmniej komunikatywną znajomością języka niemieckiego • czynnym prawem jazdy kat. B • wysokim poziomem motywacji i chęcią do pracy! Dzięki tej ofercie OTRZYMASZ: • zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę tymczasową • dostęp do takich świadczeń jak płatny urlop i L4 • zapewnione i w pełni opłacone zakwaterowanie w pokoju jednoosobowym • możliwość rozpoczęcia pracy od zaraz, na dłuższy okres czasu • zdalną opiekę konsultanta przez cały okres kontraktu Zainteresowała Cię nasza oferta? Prześlij swoje CV na adres: zagranica@jobsplus.pl z dopiskiem: PRACOWNIK LEŚNY - PILARZ/NIEMCY
    Inne www.polacyde.pl
  • Katowice 09.01.2018
    Planista kontroli produkcji z j. niemieckim
    Opis stanowiska:

    Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

    • Planowanie kontroli jakości
    • Kontakt z siedzibą firmy w Niemczech
    • Współpraca z działem produkcji

    Wymagania:

    Od kandydatów oczekujemy:

    • Wykształcenia min. średniego
    • Bardzo dobrej znajomości j. niemieckiego
    • Doświadczenia w kontroli jakości w branży metalowej
    • Znajomości narzędzi pomiarowych
    • Chęci do wyjazdu szkoleniowego do Niemiec - kilka miesięcy

    Oferujemy:

    W zamian oferujemy:

    • Pracę w renomowanej firmie z zagranicznym kapitałem
    • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • Atrakcyjne wynagrodzenie
    • Kontakt z nowoczesną technologią
    • Możliwość rozwoju zawodowego
    • Pracę w dynamicznym zespole
    Inne www.linguajob.pl
  • Warszawa 09.01.2018
    Specjalista ds. kadr i płac z j. niemieckim (HR & Payroll Specialist with German)
    Opis stanowiska:

    MIEJSCE PRACY - ŁDŹ

    Główne zadania na stanowisku:

    • Zarządzanie wewnętrzną bazą danych i raportami kadrowo-płacowymi
    • Opracowywanie danych do analiz i raportów oraz raportowanie
    • Przygotowywanie i weryfikacja dokumentów płacowych
    • Wsparcie w miesięcznym i rocznym przetwarzaniu płac
    • Udzielanie wsparcia w zagadnieniach płacowych w obszarach takich, jak: podatki, ubezpieczenie społeczne, benefity, wynagrodzenie
    • Przetwarzanie formularzy personalnych, rejestrowanie statystyk i praca z danymi poufnymi

    Wymagania:

    Oczekiwania:

    • Biegła znajomość j. niemieckiego i dobra znajomość j. angielskiego
    • Wykształcenie wyższe (licencjat), preferowane w kierunkach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, ekonomią, finansami
    • Dobra znajomość MS Office; znajomość CRM lub SAP będzie dużym plusem
    • Mile widziane będzie doświadczenie w kadrach i płacach, finansach lub HR

    Oferujemy:

    Oferujemy:

    • Pracę w międzynarodowej firmie działającej na rynku światowym
    • Możliwość uczestniczenia w budowie nowego zespołu
    • Konkurencyjne wynagrodzenie z pakietem bonusowym
    • Zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z naszym klientem
    • Standardowe, biznesowe godziny pracy od poniedziałku do piątku
    • Pracę w międzynarodowym, wysoce rozwojowym środowisku
    • Szkolenia wewnętrzne i kursy językowe
    • Pakiet benefitów - prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, ubezpieczenie na życie, rabaty u partnerów
    Inne www.linguajob.pl
  • Wrocław 08.01.2018
    Konsultanci i analitycy SAP z j. niemieckim i doświadczeniem w logistyce, sprzedaży, planowaniu produkcji, finansach, magazynowaKonsultanci i analitycy SAP z j. niemieckim i doświadczeniem w logistyce
    Opis stanowiska:

    Od ponad 25 lat nieprzerwanie świadczymy najwyższej klasy usługi outsourcingowe w sektorze business services. Pod marką TAP TALENT oferujemy nowoczesne usługi doradztwa personalnego, w tym rekrutację specjalistów i menedżerów. Dzięki rozbudowanej sieci konsultantów i łączeniu nowych technologii z potrzebami rynku HR, jesteśmy obecni na terenie wszystkich województw, realizując projekty dla globalnych i lokalnych przedsiębiorstw z każdego sektora gospodarki. Współpraca z naszymi Klientami opiera się na daleko idącym zaufaniu, sprawnym obiegu informacji oraz pełnej dyspozycyjności i elastyczności biznesowej. Aktualnie dla kilku naszych klientów - innowacyjnych, globalnych przedsiębiorstw informatycznych - poszukujemy kandydatów na około 20 stanowisk:

    Konsultanci i analitycy SAP z j. niemieckim i doświadczeniem w logistyce, sprzedaży, planowaniu produkcji, finansach.


    Wymagania:

    Rekrutacja ma charakter stały i długoterminowy, więc jeśli aktualnie nie poszukujesz nowej pracy - zostaw nam swoje CV, abyśmy mogli zadzwonić do Ciebie za rok!

    CO BĘDZIE NALEŻAŁO DO TWOICH OBOWIĄZKÓW:

    • Testowanie logiki biznesowej klienta i analiza przepływów jego procesów, szczególnie w systemach IT.
    • Analiza i rozwiązywanie interesujących, nietypowych i złożonych problemów związanych z systemami ERP, zgłoszonych przez użytkowników, o charakterze funkcjonalnym (biznesowym) lub technicznym.
    • Eksperckie wsparcie użytkowników systemów klasy ERP w rozwiązywaniu interesujących, nietypowych i złożonych problemów technicznych lub funkcjonalnych (biznesowych).
    • Praca z użytkownikami i administratorami systemów ERP w celu określenia odpowiedniej konfiguracji systemu.
    • Ścisła współpraca z programistami i specjalistami ds. rozwoju baz danych.

     

    CZEGO OCZEKUJ OD CIEBIE PRACODAWCA?

    • Co najmniej dobrej znajomości języka niemieckiego (warunek konieczny), - tzn. umożliwiającej swobodne komunikowanie się z użytkownikami systemów ERP z Niemiec, Austrii i Szwajcarii.
    • Co najmniej dobrej znajomości języka angielskiego (warunek konieczny), - tzn. umożliwiającej swobodne komunikowanie się z anglojęzycznymi przełożonymi i współpracownikami.
    • Doświadczenie - najchętniej nie związane z systemami ERP - w pracy w dziale logistyki i magazynowania, sprzedaży, planowania produkcji, finansów i/lub doświadczenie w pracy w branży automotive (ew. doświadczenie w obsłudze podmiotów z tej branży).
    • Doświadcznie w pracy z klientem, najchętniej zewnętrznym i biznesowym, związane z wprowadzaniem zmian lub rozwiązywaniem problemów (np. proceduralnych, procesowych, technicznych, itp.)

     

    MILE WIDZIANE (NIE OBOWIĄZKOWE):

    • Doświadczenie w pracy z systemami ERP (np. SAP), we wdrożeniach systemów ERP, analityce biznesowej, w konsultingu lub w udzielaniu eskperckiego wsparcia powdrożeniowego dotyczącego systemów ERP i rozwiązywania problemów funkcjonalnych (biznesowych) lub technicznych.
    • Znajomość SQL.
    • Znajomość innych języków obcych, oprócz niemieckiego i angielskiego (np. francuski, hiszpański i in.)

    Oferujemy:

    OFERTA DLA CIEBIE:

    • elitarne, 8-miesięczne programy szkoleniowe na koszt pracodawcy, w Polsce i za granicą, stanowiące kombinację wielu różnorodnych treści i metod nauczania (m.in. szkolenia ze stosowanych metodyk, szkolenia na bazie aktualnie realizowanych projektów, zaawansowane szkolenia z wybranego systemu klasy ERP,
    • nieograniczone możliwości innych szkoleń, krajowych i zagranicznych, zgodnych z aktualnymi lub przyszłymi potrzebami firmy,
    • obsługa powdrożeniowa dotycząca przyjaznych i nowoczesnych systemów ERP, projektowanych w oparciu o zasady usability i user-centered design,
    • udział w rozwiązywaniu interesujących, nietypowych i złożonych problemów przedsiębiorstw,
    • wykonywanie zróżnicowanych obowiązków - możliwość wymiany pomiędzy projektami, technologiami, aplikacjami i klientami,
    • znaczna niezależność w podejmowanych decyzjach,
    • przyjazna atmosfera pracy i kultura organizacyjna ukierunkowana na wsparcie, kooperację, pracę zespołową, wzajemne inspirowanie się i innowacyjność,
    • umowa o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie: (a) maksymalnie do 6800 zł brutto miesięcznie dla osób z kilkuletnim doświadczeniem zawodowym i (b) maksymalnie do 15000 zł brutto miesięcznie ale tylko dla idealnych kandydatów - tj. ekspertów ERP z wieloletnim doświadczeniem, którzy z nawiązką spełniają wszystkie oczekiwania określone jako 'mile widziane')
    • realny wpływ na kształtowanie nowego modelu ekspansji w Polsce i na terenie Europy oraz unikalne możliwości rozwoju kariery zawodowej - m.in. w oparciu o ścieżki kariery i czasową oraz stałą pracę w zagranicznych oddziałach na całym świecie.
    Inne www.linguajob.pl
  • Gdańsk 05.01.2018
    Specjalista do spraw transkrypcji z językiem niemieckim (C1/C2)
    Opis stanowiska:

    Zadania:

    • Odsłuchiwanie obcojęzycznych nagrań oraz tworzenie ich transkrypcji (możliwość pracy zdalnej).

    Wymagania:

    Wymagania:

    • Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie na poziomie min. C1,
    • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1,
    • Umiejętność obsługi komputera i szybkiego przyswajania nowych programów,
    • Umiejętność współpracy w zespole.

    Oferujemy:

    Oferujemy:

    • Pracę na pełen etat
    • Pracę w nowoczesnym biurowcu z mnóstwem udogodnień (kawa, herbata, owoce, strefa relaksu),
    • Atrakcyjne wynagrodzenie,
    • Pracę w międzynarodowej korporacji,
    • Możliwość pracy zdalnej na terenie całej Polski,
    • Pracę przy innowacyjnym, międzynarodowym projekcie,
    • Dodatkowe benefity: opieka medyczna, multisport,
    • Możliwość rozwoju zawodowego,
    • Możliwość zatrudnienia bezpośrednio u Klienta.

    Oferta pracy tymczasowej.




    Inne www.linguajob.pl
  • Kalisz 05.01.2018
    Specjalista ds. transkrypcji z j. niemieckim
    Opis stanowiska:

    Pracuj zdalnie z każdego miejsca w Polsce!

    Na tym stanowisku będziesz zajmować się:

    • TRANSKRYPCJĄ niemieckojęzycznych nagrań - piszesz to, co usłyszysz.

    Wymagania:

    Co dostaniesz w zamian:

    • zniżki Manpower Premium (restauracje, nauka j. obcych, rozrywka (np. kręgielnie, teatr), dofinansowanie do studiów wyższych/podyplomowych),
    • elastyczne godziny pracy (rozpoczęcie między 7 a 10),
    • możliwość rozwoju w strukturach firmy,
    • stabilną pracę w 100% zdalną,
    • dofinansowanie do zakupu okularów,
    • prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, ubezpieczenie na życie.

    Oferujemy:

    Zakładając, że:

    • znasz biegle j. niemiecki w mowie oraz w piśmie i chcesz używać go w pracy (poziom min. C1),
    • znasz j. angielski na poziomie komunikatywnym (min. B1),
    • lubisz samodzielnie organizować sobie pracę,
    • chcesz pracować nie wychodząc z domu,
    • znasz pakiet MS Office,

    nie czekaj -> APLIKUJ

    Prosimy o przesyłanie CV w języku angielskim.

    Inne www.linguajob.pl
  • Włocławek 05.01.2018
    Specjalista ds. transkrypcji z j. niemieckim
    Opis stanowiska:

    Pracuj zdalnie z każdego miejsca w Polsce!

    Na tym stanowisku będziesz zajmować się:

    • TRANSKRYPCJĄ niemieckojęzycznych nagrań - piszesz to, co usłyszysz.

    Wymagania:

    Co dostaniesz w zamian:

    • zniżki Manpower Premium (restauracje, nauka j. obcych, rozrywka (np. kręgielnie, teatr), dofinansowanie do studiów wyższych/podyplomowych),
    • elastyczne godziny pracy (rozpoczęcie między 7 a 10),
    • możliwość rozwoju w strukturach firmy,
    • stabilną pracę w 100% zdalną,
    • dofinansowanie do zakupu okularów,
    • prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, ubezpieczenie na życie.

    Oferujemy:

    Zakładając, że:

    • znasz biegle j. niemiecki w mowie oraz w piśmie i chcesz używać go w pracy (poziom min. C1),
    • znasz j. angielski na poziomie komunikatywnym (min. B1),
    • lubisz samodzielnie organizować sobie pracę,
    • chcesz pracować nie wychodząc z domu,
    • znasz pakiet MS Office,

    nie czekaj -> APLIKUJ

    Prosimy o przesyłanie CV w języku angielskim.

    Inne www.linguajob.pl
  • Stargard 05.01.2018
    Specjalista ds. transkrypcji z j. niemieckim
    Opis stanowiska:

    Pracuj zdalnie z każdego miejsca w Polsce!

    Na tym stanowisku będziesz zajmować się:

    • TRANSKRYPCJĄ niemieckojęzycznych nagrań - piszesz to, co usłyszysz.

    Wymagania:

    Co dostaniesz w zamian:

    • zniżki Manpower Premium (restauracje, nauka j. obcych, rozrywka (np. kręgielnie, teatr), dofinansowanie do studiów wyższych/podyplomowych),
    • elastyczne godziny pracy (rozpoczęcie między 7 a 10),
    • możliwość rozwoju w strukturach firmy,
    • stabilną pracę w 100% zdalną,
    • dofinansowanie do zakupu okularów,
    • prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, ubezpieczenie na życie.

    Oferujemy:

    Zakładając, że:

    • znasz biegle j. niemiecki w mowie oraz w piśmie i chcesz używać go w pracy (poziom min. C1),
    • znasz j. angielski na poziomie komunikatywnym (min. B1),
    • lubisz samodzielnie organizować sobie pracę,
    • chcesz pracować nie wychodząc z domu,
    • znasz pakiet MS Office,

    nie czekaj -> APLIKUJ

    Prosimy o przesyłanie CV w języku angielskim.

    Inne www.linguajob.pl
  • Zgierz 05.01.2018
    Specjalista ds. transkrypcji z j. niemieckim
    Opis stanowiska:

    Pracuj zdalnie z każdego miejsca w Polsce!

    Na tym stanowisku będziesz zajmować się:

    • TRANSKRYPCJĄ niemieckojęzycznych nagrań - piszesz to, co usłyszysz.

    Wymagania:

    Co dostaniesz w zamian:

    • zniżki Manpower Premium (restauracje, nauka j. obcych, rozrywka (np. kręgielnie, teatr), dofinansowanie do studiów wyższych/podyplomowych),
    • elastyczne godziny pracy (rozpoczęcie między 7 a 10),
    • możliwość rozwoju w strukturach firmy,
    • stabilną pracę w 100% zdalną,
    • dofinansowanie do zakupu okularów,
    • prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, ubezpieczenie na życie.

    Oferujemy:

    Zakładając, że:

    • znasz biegle j. niemiecki w mowie oraz w piśmie i chcesz używać go w pracy (poziom min. C1),
    • znasz j. angielski na poziomie komunikatywnym (min. B1),
    • lubisz samodzielnie organizować sobie pracę,
    • chcesz pracować nie wychodząc z domu,
    • znasz pakiet MS Office,

    nie czekaj -> APLIKUJ

    Prosimy o przesyłanie CV w języku angielskim.

    Inne www.linguajob.pl
  • Starogard Gdański 05.01.2018
    Specjalista ds. transkrypcji z j. niemieckim
    Opis stanowiska:

    Pracuj zdalnie z każdego miejsca w Polsce!

    Na tym stanowisku będziesz zajmować się:

    • TRANSKRYPCJĄ niemieckojęzycznych nagrań - piszesz to, co usłyszysz.

    Wymagania:

    Co dostaniesz w zamian:

    • zniżki Manpower Premium (restauracje, nauka j. obcych, rozrywka (np. kręgielnie, teatr), dofinansowanie do studiów wyższych/podyplomowych),
    • elastyczne godziny pracy (rozpoczęcie między 7 a 10),
    • możliwość rozwoju w strukturach firmy,
    • stabilną pracę w 100% zdalną,
    • dofinansowanie do zakupu okularów,
    • prywatną opiekę medyczną, kartę Multisport, ubezpieczenie na życie.

    Oferujemy:

    Zakładając, że:

    • znasz biegle j. niemiecki w mowie oraz w piśmie i chcesz używać go w pracy (poziom min. C1),
    • znasz j. angielski na poziomie komunikatywnym (min. B1),
    • lubisz samodzielnie organizować sobie pracę,
    • chcesz pracować nie wychodząc z domu,
    • znasz pakiet MS Office,

    nie czekaj -> APLIKUJ

    Prosimy o przesyłanie CV w języku angielskim.

    Inne www.linguajob.pl
  • Łódź 05.01.2018
    Specjalista ds. kadr i płac z j. niemieckim (HR & Payroll Specialist with German)
    Opis stanowiska:

    Główne zadania na stanowisku:

    • Zarządzanie wewnętrzną bazą danych i raportami kadrowo-płacowymi
    • Opracowywanie danych do analiz i raportów oraz raportowanie
    • Przygotowywanie i weryfikacja dokumentów płacowych
    • Wsparcie w miesięcznym i rocznym przetwarzaniu płac
    • Udzielanie wsparcia w zagadnieniach płacowych w obszarach takich, jak: podatki, ubezpieczenie społeczne, benefity, wynagrodzenie
    • Przetwarzanie formularzy personalnych, rejestrowanie statystyk i praca z danymi poufnymi

    Wymagania:

    Oczekiwania:

    • Biegła znajomość j. niemieckiego i dobra znajomość j. angielskiego
    • Wykształcenie wyższe (licencjat), preferowane w kierunkach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, ekonomią, finansami
    • Dobra znajomość MS Office; znajomość CRM lub SAP będzie dużym plusem
    • Mile widziane będzie doświadczenie w kadrach i płacach, finansach lub HR

    Oferujemy:

    Oferujemy:

    • Pracę w międzynarodowej firmie działającej na rynku światowym
    • Możliwość uczestniczenia w budowie nowego zespołu
    • Konkurencyjne wynagrodzenie z pakietem bonusowym
    • Zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z naszym klientem
    • Standardowe, biznesowe godziny pracy od poniedziałku do piątku
    • Pracę w międzynarodowym, wysoce rozwojowym środowisku
    • Szkolenia wewnętrzne i kursy językowe
    • Pakiet benefitów - prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, ubezpieczenie na życie, rabaty u partnerów
    Inne www.linguajob.pl
  • Wrocław 03.01.2018
    Product Support Analyst
    Opis stanowiska:

    Provides application and technical support to customers, answering complex questions on function and usage of product via the telephone and/or Internet. Support includes functional analysis, program analysis, testing and debugging to resolve customer reported issues. Serves as primary support liaison between company and customer in a highly team oriented environment. Conveys customer feedback to product development staff. Possesses working knowledge of assigned product and basic knowledge of operating environments. Operates under general supervision. Typically reports to the Manager, Support Operations. Requires 1 to 5 years of relevant product experience.


    Wymagania:

    Education, Knowledge and Skills

    • Mimimum 1 year of experience with ERP systems in one of functional area i.e. production planning/manufacturing/logistics/sales/purchase.
    • German language on B2+/C1 level
    • Good command of English language to be able to provide oral and written communication that effectively articulates complex ideas
    • Prior experience in related industry or software/technical support
    • Possesses working knowledge of assigned product and basic knowledge of operating environments.
    • Advanced problem solving and analytic skills.
    • Possesses full understanding of industry practices as well as Global Support Procedures.
    • Good writing and editing skills
    • Excellent communications skills.
    • Strong interpersonal and customer service/orientation skills.
    • Solid PC skills with knowledge of various software applications used for testing, troubleshooting, call logging, etc.
    • Strong organizational skills required to insure most effective and timely delivery of service to clients.
    • Possess ability to both multi-task and manage priorities effectively.
    • Flexibility required to work outside defined role.
    • Bachelor’s degree in business or computer science.

    Oferujemy:

    Essential Duties and Responsibilities

    • Resolves clients' questions or problems over the telephone or Internet focusing on product functionality, operating environments and system configuration/setup.
    • Serves as primary support liaison between company and customer and documents incidents in required tracking systems.
    • Proactively keeps customer informed of how and when problems are resolved with focus on retention and reference ability.
    • Involved in any additional follow up, testing and troubleshooting including remote desktop viewing through tools such as WebEx or Netmeeting.
    • Able to handle high volume of issues and some challenging issues independently but is responsible for appropriate referral to other support analysts.
    • Continues to develop application knowledge in specific product suite and operating environment and technologies
    • Conveys customer feedback to product development staff.
    • Responsible for being the liaison with Development and other depts., i.e. PSO, Finance, etc., to insure proper handling of customer issues.
    • Participates in special projects and takes on special assignments and/or teaches other Analysts installation procedures, features of products, etc.
    • Promotes and maintains a high quality, professional, service-oriented company image among users and team.
    • Foster teamwork and collaboration across all teams
    • Assists less experienced Analysts and serves as a resource for others as needed.
    • Contributes information to the Support knowledge base and provides review others content.
    • Manages workload effectively following Global Support procedures to ensure successful completion of tasks.
    • Provides accurate accounting of work and time allocation.
    • Responsible for meeting or exceeding established customer satisfaction ratings and other KPIs
    • Identify possible improvements related to work processes and tools.
    Inne www.linguajob.pl
  • Berlin 02.01.2018
    Pracownik Działu Przyjęcia Towaru
    Agencja Zatrudnienia LUST HR-SERVICE (nr certyfikatu 13271) z siedzibą w Rzeszowie, zajmuje się rekrutacją i selekcją pracowników do Niemiec. Aktualnie poszukuje dla swojego niemieckiego Klienta z branży logistycznej kandydatów/-ek w na stanowisko: PRACOWNIK DZIAŁU PRZYJĘCIA TOWARU Miejsce wykonywania pracy: Berlin Obowiązki: • przyjmowanie towaru (owoce i warzywa) • dokumentowanie dostaw towaru • wdrażanie i utrzymanie zasad higieny systemu HACCP Wymagania: • wykształcenie kierunkowe (logistyka lub pokrewne) lub doświadczenie w obszarze logistyki (mile widziane w asortymencie owoce i warzywa) • znajomość towaroznawstwa spożywczego • przestrzeganie zasad higieny systemu HACCP • dobra znajomość języka niemieckiego (minimum B2) • dobra organizacja pracy • dobra znajomość obsługi komputera Oferujemy: • atrakcyjne warunki finansowe • pracę dla Firmy o ugruntowanej pozycji na rynku niemieckim • zatrudnienie bezpośrednio u Klienta na podstawie umowy o pracę • stabilne warunki zatrudnienia zgodnie z niemieckim kodeksem pracy • pomoc w znalezieniu zakwaterowania na terenie Niemiec • pomoc w załatwieniu formalności związanych z zatrudnieniem Proszę o przesyłanie CV na adres mailowy: rekrutacja@lusthr.pl w tytule maila proszę wpisać PRACOWNIK DZIAŁU PRZYJĘCIA TOWARU tel. 535 662 547 tel. 535 025 856 LUST HR-Service Pl. J. Kilińskiego 2, II piętro 35-005 Rzeszów www.lusthr.pl Prosimy w CV o zapisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i następnych procesów rekrutacji(zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)
    Inne www.polacyde.pl
  • Katowice 22.12.2017
    Specjalista z językiem niemieckim
    Opis stanowiska:

    Twoja przyszła Firma / Your future Company


    Naszym klientem jest firma o globalnym zasięgu. Jeśli w pracy najbardziej zależy Ci na możliwości używania języka niemieckiego, zgranym zespole, stabilnych warunkach zatrudnienia oraz pracy z ludźmi: ta oferta jest właśnie dla Ciebie!

    Poszukuję osób na stanowisko:

    Specjalisty ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego prestiżowej marki
    Będziesz odpowiedzialny za zdalne wsparcie klientów marki w kwestii odpowiadania na zapytania dotyczące produktów (maile oraz telefony).

    Nasz klient zapewnia:

    • atrakcyjne wynagrodzenie
    • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
    • prywatne ubezpieczenie medyczne
    • kartę Multisport
    • niekorporacyjną strukturę firmy
    • umowę o pracę
    • profesjonalne szkolenia (nie wymagamy doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy!

    U kandydatów zwracamy uwagę na:

    • biegłą znajomość j. niemieckiego
    • gotowość do pracy na pełen etat
    • pozytywne nastawienie do powierzonych zadań
    • komunikatywność
    Inne www.linguajob.pl
  • Warszawa 22.12.2017
    Księgowy ds. zobowiązań (AP Accountant) z j. niemieckim
    Opis stanowiska:

    Jakie zadania Cię czekają?

    Dział AP (Accounts Payable) w księgowości korporacyjnej zajmuje się całym procesem zobowiązań od momentu otrzymania dokumentu księgowego, po wykonanie płatności. Obecnie, dla naszego klienta - międzynarodowej kancelarii prawnej - poszukujemy osób z biegłą znajomością języków obcych do współpracy ze strategicznym klientami firmy z Niemiec.

    Jako Księgowy w dziale AP będziesz codziennie odpowiadał za:

    • Pracę z fakturami zakupowymi: weryfikacja i analiza, kodowanie, księgowanie
    • Przygotowywanie oraz wykonywanie płatności za usługi
    • Sprawdzanie ewentualnych niezgodności i wyjaśnianie
    • Kontakt z dostawcami w języku obcym - angielskim, niemieckim, włoskim lub niderlandzkim
    • Tworzenie cyklicznych raportów dotyczących faktur oraz płatności
    • Generowanie danych niezbędnych do zamknięcia miesiąca
    • Uczestniczenie w wewnętrznych i zewnętrznych audytach

    Wymagania:

    Oczekujemy:

    • Min. rocznego doświadczenia w księgowości - mile widziane w dziale zobowiązań
    • Płynnej znajomości języka korporacyjnego firmy, czyli języka angielskiego
    • Biegłej znajomości j. niemieckiego.
    • Wykształcenia wyższego - preferowane kierunki: finanse, ekonomia, księgowość
    • Otwartości i komunikatywności
    • Chęci do rozwoju i podjęcia długofalowej współpracy

    Oferujemy:

    Dlaczego ta oferta jest tak atrakcyjna?

    • Nasz klient oferuje stabilne i przejrzyste warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę, którą po okresie próbnym przedłużysz od razu na czas nieokreślony!
    • Firma, dla której prowadzimy rekrutację, jest światowym liderem w branży prawniczej - jest to elitarna i rozpoznawalna marka.
    • Czeka Cię tu międzynarodowe środowisko - w codziennej pracy będziesz w większości korzystał ze swoich umiejętności językowych.
    • Indywidualne podejście do kandydata i atrakcyjne wynagrodzenie, stosowne do jego doświadczenia.
    • Bogaty pakiet benefitów - m. in. karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie oraz podróżne
    • Realne możliwości rozwoju - zarówno awansu na stanowiska wyższego szczebla, jak i podnoszenia kwalifikacji przez liczne szkolenia oferowane przez firmę
    Inne www.linguajob.pl
  • Zielona Góra 21.12.2017
    Customer Support Engineer
    Opis stanowiska:

    Twoja przyszła Firma / Your future Company

    Główne zadania:
    • rejestracja w systemie komputerowym zgłoszeń użytkowników dostarczonych za pomocą telefonu lub poczty elektronicznej
    • udzielanie pomocy klientom w zakresie oprogramowania tworzonego przez firmę (analiza problemu, propozycja rozwiązania)
    • dbanie o dobry wizerunek firmy oraz budowanie relacji z klientami poprzez dostarczanie profesjonalnego wsparcia
    • udział w projektach IT na etapie testowania oprogramowania
    • tworzenie dokumentacji
    • bieżąca aktualizacja informacji o środowiskach klienckich
    • współpraca z zespołem programistów, kierowników projektów, implementacji
    • wsparcie techniczne udzielane klientom w trybie 24/7

    Oczekiwane umiejętności:
    • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
    • mile widziana znajomość języków : niemiecki/ hiszpański/ francuski
    • doświadczenie w branży IT (obsługa klienta, administrator, wdrożeniowiec)
    • doświadczenie w pracy z klientem zagranicznym
    • znajomość baz danych SQL
    • mile widziane wykształcenie informatyczne
    • zainteresowania ukierunkowane na branżę IT
    • umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
    • dokładność, terminowość, doskonałe umiejętności komunikacyjne
    • umiejętność pracy samodzielnej oraz w zespole

    Oferujemy: • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • świadczenia socjalne, tj. kursy językowe, ubezpieczenie grupowe, prywatna opieka medyczna, Multisport
    • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie IT branży e-commerce
    • przyjazne środowisko pracy w sympatycznym zespole
    • współpracę z międzynarodowym zespołem działającym na rynkach światowych

    Inne www.linguajob.pl
  • Łódź 20.12.2017
    Specjalista ds. HR z j. angielskim i niemieckim
    Opis stanowiska:

    Jakie zadania Cię czekają?

    Kompletujemy zespół specjalistów ds. HR ze znajomością języka niemieckiego do międzynarodowej firmy z branży BPO (Business Process Outsourcing) w Łodzi. Przewidziany jest przekrój stanowisk związanych z biznesową obsługą firm z całego świata.

    To, co cechuję tę rekrutację, to świeżość, nowy zespół oraz nastawienie na kandydata. Zakres obowiązków oraz konkretne stanowisko zostaną wybrane i dopasowane indywidualnie do Twojego doświadczenia oraz obszaru, w jakim chciałbyś się rozwijać.


    Wymagania:

    Profil kandydata:

    Poszukujemy zarówno juniorów, którzy dopiero rozpoczynają swoją karierę zawodową w HRach, jak i doświadczonych kadrowych, którzy chcieliby się rozwijać w tej branży.
    Istotne będą tu dwie kompetencje:

    • Znajomość języka obcego - niemieckiego(C1) oraz angielskiego (B2).
    • Background HRowy - wykształcenie, kursy lub doświadczenie w zawodzie w przypadku stanowisk wyższego szczebla.

    Oferujemy:

    Dlaczego ta oferta jest tak atrakcyjna?

    • Firma, dla której prowadzimy rekrutację, działa od 2008 roku i obecnie plasuje się w czołówce firm outsourcingowych z branży księgowo-finansowej - czeka tu na Ciebie międzynarodowe środowisko i współpraca ze strategicznymi klientami z całego świata.
    • Budowane są zupełnie nowe zespoły - jest to najlepszy moment na rozpoczęcie kariery w tej firmie i tworzenia struktury organizacyjnej Twojego własnego zespołu!
    • Możliwości rozwoju i awansu w nowym miejscu i nowym zespole są największe.
    • Indywidualne podejście do kandydata - tutaj to nie kandydat dopasowany jest do oferty, a oferta do kandydata. Podczas rozmowy z managerami, wspólnie ustalicie odpowiednie stanowisko.
    • Atrakcyjne wynagrodzenie, dostosowane do oczekiwań i doświadczenia kandydata.
    • Bogaty pakiet benefitów - opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie i wiele kart rabatowych.
    • Długofalowa współpraca - po okresie próbnym, od razu umowa na czas nieokreślony.
    Inne www.linguajob.pl
  • Warszawa 19.12.2017
    Administration Specialist with German
    Opis stanowiska:

    Twoja przyszła Firma / Your future Company

    Our client is an e-commerce company. Currently I am looking for an German Speaker for a position of Administration Specialist with German.


    Responsibilities: customizing product description and editing text in Italian, performing quality control of the content appearing on company website, calculating prices and margins of products in MS Excel.


    Our client provides:

    - Attractive salary (we are open to your suggestions :)) 
    - An employment contract (umowa o pracę)
    - Possibility to work remotely from home from time to time
    - Private medical care, Multisport card

    Requirements:


    - Fluent knowledge of German (we are looking for native spakers)
    - Good knowledge of Polish or English
    - Knowledge of linguistic and stylistic correctness
    - Good command of MS Office

    Inne www.linguajob.pl
  • Krefeld, Kerpen, Balingen, Möglingen, Großbeeren 18.12.2017
    Praca w Magazynie od Nowego Roku
    Praca dla mężczyzn od Nowego Roku. Praca odbywać się będzie w magazynach spożywczych. Lokalizacje, na które prowadzimy rekrutacje: Krefeld, Kerpen, Großbeeren, Mogglingen, Balingen. Do zadań pracownika należeć będzie kompletacja towaru pod wysyłkę. Mile widziane doświadczenie. Znajomość liczebników do 100 w języku niemieckim wymagana. Gwarantujemy zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na warunkach niemieckich. Gwarantujemy zakwaterowanie. Proszę przesłać swoje CV na adres: chylinska@global-inhouse.de w temacie wpisując: KOMISJONER Kontakt: Klaudia Chylińska – 48601543278 lub 0049 15159823704 chylinska@global-inhouse.de
    Inne www.polacyde.pl
  • Katowice 16.12.2017
    Koordynator serwisu
    Opis stanowiska:

    Kluczowe zadania na stanowisku:

    • kontakty z klientami
    • koordynacja pracy serwisantów


    Wymagania:

    Wymagania:

    • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej, mile widziane doświadczenie w koordynowaniu zadań zespołu
    • Łatwości w nawiązywaniu kontaktów, umiejętności obsługi klienta
    • Optymizmu, energii w działaniu, odporności na stres
    • Praktycznej znajomości obsługi komputera
    • Dobrej znajomości języka angielskiego lub niemieckiego
    • Wykształcenia min. średniego, preferowane techniczne
    • Mile widziana znajomość budowy i zasady działania silników spalinowych elektrycznych, znajomość zagadnień prądu stałego i zmiennego oraz układów sterujących


    Oferujemy:

    Oferujemy:

    • stabilną, ciekawą pracę w dynamicznym środowisku
    • możliwość związania się z czołową firmą w swojej branży o stabilnej pozycji na rynku na podstawie umowy o pracę
    • szkolenia wdrażające i wsparcie merytoryczne
    • atrakcyjne warunki zatrudnienia
    • atrakcyjny pakiet socjalny
    • narzędzia umożliwiające efektywną pracę.

    Inne www.linguajob.pl
  • Warszawa 13.12.2017
    Specjalista ds. wsparcia klienta z j. niemieckim
    Opis stanowiska:

    Twoja przyszła Firma / Your future Company

    Naszym klientem jest firma o globalnym zasięgu. Jeśli w pracy najbardziej zależy Ci na możliwości używania języka niemieckiego, zgranym zespole, stabilnych warunkach zatrudnienia oraz pracy z ludźmi: ta oferta jest właśnie dla Ciebie!

    Poszukuję osób na stanowisko:

    Specjalisty ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego prestiżowej marki z branży oprogramowania.

    Będziesz odpowiedzialny za zdalne wsparcie klientów marki w kwestii odpowiadania na zapytania dotyczące oprogramowania (maile oraz telefony).

    Nasz klient zapewnia:

    • atrakcyjne wynagrodzenie: 5500 zł brutto
    • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
    • prywatne ubezpieczenie medyczne
    • kartę Multisport
    • niekorporacyjną strukturę firmy
    • umowę o pracę bez okresu próbnego
    • profesjonalne szkolenia (nie wymagamy doświadczenia, wszystkiego Cię nauczymy!

    Od Ciebie oczekujemy:

    • biegłej znajomości j. niemieckiego
    • komunikatywnej znajomości j. angielskiego
    • gotowości do pracy na pełen etat
    • pozytywnego nastawienia do powierzonych zadań
    • komunikatywności
    Inne www.linguajob.pl
2012-2018 Polacyde™ - Wszelkie prawa zastrzeżone