Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".
Ogłoszenia -> Praca
Wyszukaj tekst:
Miasto:
Kategoria:
Region:
Portal:
Znaleziono: 683 wyników
  • Kraków 17.01.2018
    International Support Specialist
    Opis stanowiska:

    If you are:

    • looking for entry level position with many possibilities of professional development,
    • enjoying contact with other people and everybody says you are communicative and open-minded person,
    • customer oriented and always providing high-quality support,
    • interested in novelties and technical innovations,
    • open for relocation to Poland, where you will have an opportunity to start a professional career, as well as learn other culture being surrounded by one of the most frequently visited city in Europe by tourists,
    • eager about working for one of world's fastest growing multinational organization,
    • or maybe you are a fresh graduate, not yet sure about your plans referring to professional career, but you represent an open mindset and you are 100% positive, that you would like to work with people,
    • you are open for a great adventure in Kraków, Poland.

    You are the one we are looking for!

    Wymagania:

    What do we expect from you?

    • Proficiency in one of the following languages: German / Romanian / Croatian / Czech + Slovak / Italian,
    • Ability to communicate in English - you would have to communicate with your colleagues from all over the world,
    • Preferred education: BA level or students of final years of studies,
    • Curiosity - willingness to learn and constant search for possibilities to innovate,
    • Motivation and positive attitude,
    • No professional experience is required

    Oferujemy:

    What do we offer?

    • Employment in modern Center of Excellence located in the center of Kraków,
    • Very interesting job with flexible working hours,
    • Competitive salary and big number of non-wage benefits, such as private healthcare, gym card, free snacks and drinks in the office and many more,
    • Support from your future team members in relocation, guidebook and plane ticket cost reimbursement,
    • Great opportunity to start your professional career in fast developing multinational environment and real possibility of initiating development activities within the position and organization.

    Contact us: paulina.hab-polesello@manpower.pl
    Call Center www.linguajob.pl
  • Kraków 17.01.2018
    Ekspert ds. wsparcia klienta międzynarodowego
    Opis stanowiska:

    Zadania:

    • Budowanie marki wśród nowych użytkowników oraz dbałość o dotychczasowych klientów;
    • Profesjonalne wsparcie pracowników oraz klientów różnymi kanałami (e-mail, czat, telefon)
    • Cierpliwe i wyrozumiale odpowiadanie na wszelkie pojawiające się pytania ze strony współpracowników i klientów;
    • Promowanie pozytywnej komunikacji;
    • Inicjowanie rozwijających działań w ramach stanowiska i organizacji.

    Wymagania:

    Wymagania:

    • Biegła znajomość jednego z języków (C1/C2): niemiecki / chorwacki / rumuński / czeski / słowacki;
    • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (B1/B2);
    • Mile widziane osoby z wykształceniem wyższym;
    • Kreatywność oraz motywacja do pracy;
    • Biegłość w korzystaniu z komputera;
    • Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane.

    Oferujemy:

    Oferujemy:

    • Elastyczny czas pracy dostosowany do osób uczących się;
    • Umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z naszym klientem;
    • Konkurencyjne wynagrodzenie oraz bogaty pakiet benefitów pozapłacowych;
    • Darmowe przekąski i napoje;
    • Pracę w międzynarodowym środowisku;
    • Możliwości rozwoju i awansu;
    • Praca w nowoczesnym biurze, w samym centrum Krakowa.
    Call Center www.linguajob.pl
  • Wrocław 17.01.2018
    Wsparcie techniczne z j. niemieckim
    Opis stanowiska:

    Zadania:

    • Pierwsza linia wsparcia (Mail, Web, Call) dla wewnętrznych użytkowników w odniesieniu do ich sprzętu i oprogramowania,
    • Współpraca z różnymi interesariuszami na terenie Niemiec,

    Wymagania:

    Wymagania:

    • Biegła znajomość języka niemieckiego i komunikatywny angielski,
    • Mile widziane doświadczenie w dziale helpdesk lub obsłudze klienta,
    • Podstawowa wiedza na temat IT i najpopularniejszych systemów,
    • Gotowość do pracy zmianowej,
    • Zdolność analitycznego i logicznego myślenia.

    Oferujemy:

    Oferujemy:

    • Zatrudnienie w nowym startupie, w którym troszczymy się o świetną atmosferę pracy,
    • Możliwość pracy dla znanej marki, lidera branży automotive, której produkty są wysoko cenione na całym świecie,
    • Konkurencyjne wynagrodzenie i atrakcyjny pakiet benefitów(w tym prywatna opieka medyczna, multisport, ubezpieczenie grupowe),
    • Szkolenie wdrożeniowe dla osób bez doświadczenia - liczą się przede wszystkim chęci i motywacja do pracy!
    Call Center www.linguajob.pl
  • Kraków 13.01.2018
    Ekspert ds. wsparcia klienta międzynarodowego
    Opis stanowiska:

    Zadania:

    • Budowanie marki wśród nowych użytkowników oraz dbałość o dotychczasowych klientów;
    • Profesjonalne wsparcie pracowników oraz klientów różnymi kanałami (e-mail, czat, telefon)
    • Cierpliwe i wyrozumiale odpowiadanie na wszelkie pojawiające się pytania ze strony współpracowników i klientów;
    • Promowanie pozytywnej komunikacji;
    • Inicjowanie rozwijających działań w ramach stanowiska i organizacji.

    Wymagania:

    Wymagania:

    • Biegła znajomość jednego z języków (C1/C2): niemiecki / chorwacki / rumuński / czeski / słowacki;
    • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (B1/B2);
    • Mile widziane osoby z wykształceniem wyższym;
    • Kreatywność oraz motywacja do pracy;
    • Biegłość w korzystaniu z komputera;
    • Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane.

    Oferujemy:

    Oferujemy:

    • Elastyczny czas pracy dostosowany do osób uczących się;
    • Umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z naszym klientem;
    • Konkurencyjne wynagrodzenie oraz bogaty pakiet benefitów pozapłacowych;
    • Darmowe przekąski i napoje;
    • Pracę w międzynarodowym środowisku;
    • Możliwości rozwoju i awansu;
    • Praca w nowoczesnym biurze, w samym centrum Krakowa.
    Call Center www.linguajob.pl
  • Wrocław 13.01.2018
    Pracownik linii pierwszego wsparcia z j. niemieckim
    Opis stanowiska:

    Zadania:

    • Pierwsza linia wsparcia (Mail, Web, Call) dla wewnętrznych użytkowników w odniesieniu do ich sprzętu i oprogramowania,
    • Współpraca z różnymi interesariuszami na terenie Niemiec,

    Wymagania:

    Wymagania:

    • Biegła znajomość języka niemieckiego i komunikatywny angielski,
    • Mile widziane doświadczenie w dziale helpdesk lub obsłudze klienta,
    • Podstawowa wiedza na temat IT i najpopularniejszych systemów,
    • Gotowość do pracy zmianowej,
    • Zdolność analitycznego i logicznego myślenia.

    Oferujemy:

    Oferujemy:

    • Zatrudnienie w nowym startupie, w którym troszczymy się o świetną atmosferę pracy,
    • Możliwość pracy dla znanej marki, lidera branży automotive, której produkty są wysoko cenione na całym świecie,
    • Konkurencyjne wynagrodzenie i atrakcyjny pakiet benefitów(w tym prywatna opieka medyczna, multisport, ubezpieczenie grupowe),
    • Szkolenie wdrożeniowe dla osób bez doświadczenia - liczą się przede wszystkim chęci i motywacja do pracy!
    Call Center www.linguajob.pl
  • Kraków 13.01.2018
    Customer Support Specialist with German/Slovak&Czech/Romanian/Croatian
    Opis stanowiska:

    If you are:

    • looking for entry level position with many possibilities of professional development,
    • enjoying contact with other people and everybody says you are communicative and open-minded person,
    • customer oriented and always providing high-quality support,
    • interested in novelties and technical innovations,
    • open for relocation to Poland, where you will have an opportunity to start a professional career, as well as learn other culture being surrounded by one of the most frequently visited city in Europe by tourists,
    • eager about working for one of world's fastest growing multinational organization,
    • or maybe you are a fresh graduate, not yet sure about your plans referring to professional career, but you represent an open mindset and you are 100% positive, that you would like to work with people,
    • you are open for a great adventure in Kraków, Poland.


    You are the one we are looking for!


    Wymagania:

    What do we expect from you?

    • Proficiency in one of the following languages: German / Romanian / Croatian / Czech + Slovak,
    • Ability to communicate in English - you would have to communicate with your colleagues from all over the world,
    • Preferred education: BA level or students of final years of studies,
    • Curiosity - willingness to learn and constant search for possibilities to innovate,
    • Motivation and positive attitude,
    • No professional experience is required

    Oferujemy:

    What do we offer?

    • Employment in modern Center of Excellence located in the center of Kraków,
    • Very interesting job with flexible working hours,
    • Competitive salary and big number of non-wage benefits, such as private healthcare, gym card, free snacks and drinks in the office and many more,
    • Support from your future team members in relocation, guidebook and plane ticket cost reimbursement,
    • Great opportunity to start your professional career in fast developing multinational environment and real possibility of initiating development activities within the position and organization.
    Call Center www.linguajob.pl
  • Lublin 12.01.2018
    Specjalista ds. Obsługi Klienta Zagranicznego
    Opis stanowiska:

    Miejsce pracy: Lublin (wsparcie w zakresie relokacji dla Kandydatów zmieniających miejsce zamieszkania)

    Zakres obowiązków:

    • Bieżąca obsługa klientów zagranicznych w języku niemieckim;
    • Obsługa tylko połączeń przychodzących;
    • Udzielanie klientom pełnych informacji odnośnie produktów i usług;
    • Udzielanie klientom wsparcia w zakresie zgłoszonych problemów technicznych;
    • Dbanie o wysoki standard obsługi klienta.

    Wymagania:

    Wymagania:

    • Dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie;
    • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w obsłudze klienta;
    • Wykształcenie min. średnie;
    • Bardzo dobra znajomość MS Office;
    • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, umiejętności interpersonalne;
    • Gotowość do pracy w Lublinie.

    Oferujemy:

    Nasz Klient oferuje:

    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - podpisywaną bezpośrednio z firmą, dla której prowadzona jest rekrutacja;
    • Atrakcyjne wynagrodzenie (część stała i premia);
    • Pracę na pełen etat w systemie zmianowym - możliwość połączenia pracy w innymi aktywnościami;
    • Pracę od poniedziałku do piątku i co drugą sobotę;
      Możliwość pracy w dużej międzynarodowej firmie w nowoczesnym biurowcu;
    • Wsparcie w relokacji i dofinansowanie do mieszkania, dla osób zmieniających miejsce zamieszkania;
    • Bogaty pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, pakiet sportowy, dodatkowe ubezpieczenie)
    • Szkolenia techniczne oraz szkolenia tzw. kompetencji miękkich;
    • Szkolenia językowe.
    Oferta dotyczy pracy stałej.
    Call Center www.linguajob.pl
  • Rzeszów 12.01.2018
    Specjalista ds. Obsługi Klienta Zagranicznego
    Opis stanowiska:

    Miejsce pracy: Lublin (wsparcie w zakresie relokacji dla Kandydatów zmieniających miejsce zamieszkania)

    Zakres obowiązków:

    • Bieżąca obsługa klientów zagranicznych w języku niemieckim;
    • Obsługa tylko połączeń przychodzących;
    • Udzielanie klientom pełnych informacji odnośnie produktów i usług;
    • Udzielanie klientom wsparcia w zakresie zgłoszonych problemów technicznych;
    • Dbanie o wysoki standard obsługi klienta.

    Wymagania:

    Wymagania:

    • Dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie;
    • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w obsłudze klienta;
    • Wykształcenie min. średnie;
    • Bardzo dobra znajomość MS Office;
    • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, umiejętności interpersonalne;
    • Gotowość do pracy w Lublinie.

    Oferujemy:

    Nasz Klient oferuje:

    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - podpisywaną bezpośrednio z firmą, dla której prowadzona jest rekrutacja;
    • Atrakcyjne wynagrodzenie (część stała i premia);
    • Pracę na pełen etat w systemie zmianowym - możliwość połączenia pracy w innymi aktywnościami;
    • Pracę od poniedziałku do piątku i co drugą sobotę;
      Możliwość pracy w dużej międzynarodowej firmie w nowoczesnym biurowcu;
    • Wsparcie w relokacji i dofinansowanie do mieszkania, dla osób zmieniających miejsce zamieszkania;
    • Bogaty pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, pakiet sportowy, dodatkowe ubezpieczenie)
    • Szkolenia techniczne oraz szkolenia tzw. kompetencji miękkich;
    • Szkolenia językowe.
    Oferta dotyczy pracy stałej.
    Call Center www.linguajob.pl
  • Warszawa 12.01.2018
    Specjalista ds. Obsługi Klienta Zagranicznego
    Opis stanowiska:

    Miejsce pracy: Lublin (wsparcie w zakresie relokacji dla Kandydatów zmieniających miejsce zamieszkania)

    Zakres obowiązków:

    • Bieżąca obsługa klientów zagranicznych w języku niemieckim;
    • Obsługa tylko połączeń przychodzących;
    • Udzielanie klientom pełnych informacji odnośnie produktów i usług;
    • Udzielanie klientom wsparcia w zakresie zgłoszonych problemów technicznych;
    • Dbanie o wysoki standard obsługi klienta.

    Wymagania:

    Wymagania:

    • Dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie;
    • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w obsłudze klienta;
    • Wykształcenie min. średnie;
    • Bardzo dobra znajomość MS Office;
    • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, umiejętności interpersonalne;
    • Gotowość do pracy w Lublinie.

    Oferujemy:

    Nasz Klient oferuje:

    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - podpisywaną bezpośrednio z firmą, dla której prowadzona jest rekrutacja;
    • Atrakcyjne wynagrodzenie (część stała i premia);
    • Pracę na pełen etat w systemie zmianowym - możliwość połączenia pracy w innymi aktywnościami;
    • Pracę od poniedziałku do piątku i co drugą sobotę;
      Możliwość pracy w dużej międzynarodowej firmie w nowoczesnym biurowcu;
    • Wsparcie w relokacji i dofinansowanie do mieszkania, dla osób zmieniających miejsce zamieszkania;
    • Bogaty pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, pakiet sportowy, dodatkowe ubezpieczenie)
    • Szkolenia techniczne oraz szkolenia tzw. kompetencji miękkich;
    • Szkolenia językowe.
    Oferta dotyczy pracy stałej.
    Call Center www.linguajob.pl
  • Kielce 12.01.2018
    Specjalista ds. Obsługi Klienta Zagranicznego
    Opis stanowiska:

    Miejsce pracy: Lublin (wsparcie w zakresie relokacji dla Kandydatów zmieniających miejsce zamieszkania)

    Zakres obowiązków:

    • Bieżąca obsługa klientów zagranicznych w języku niemieckim;
    • Obsługa tylko połączeń przychodzących;
    • Udzielanie klientom pełnych informacji odnośnie produktów i usług;
    • Udzielanie klientom wsparcia w zakresie zgłoszonych problemów technicznych;
    • Dbanie o wysoki standard obsługi klienta.

    Wymagania:

    Wymagania:

    • Dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie;
    • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w obsłudze klienta;
    • Wykształcenie min. średnie;
    • Bardzo dobra znajomość MS Office;
    • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, umiejętności interpersonalne;
    • Gotowość do pracy w Lublinie.

    Oferujemy:

    Nasz Klient oferuje:

    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - podpisywaną bezpośrednio z firmą, dla której prowadzona jest rekrutacja;
    • Atrakcyjne wynagrodzenie (część stała i premia);
    • Pracę na pełen etat w systemie zmianowym - możliwość połączenia pracy w innymi aktywnościami;
    • Pracę od poniedziałku do piątku i co drugą sobotę;
      Możliwość pracy w dużej międzynarodowej firmie w nowoczesnym biurowcu;
    • Wsparcie w relokacji i dofinansowanie do mieszkania, dla osób zmieniających miejsce zamieszkania;
    • Bogaty pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, pakiet sportowy, dodatkowe ubezpieczenie)
    • Szkolenia techniczne oraz szkolenia tzw. kompetencji miękkich;
    • Szkolenia językowe.
    Oferta dotyczy pracy stałej.
    Call Center www.linguajob.pl
  • Kraków 10.01.2018
    Ekspert ds. wsparcia klienta międzynarodowego
    Opis stanowiska:

    Zadania:

    • Budowanie marki wśród nowych użytkowników oraz dbałość o dotychczasowych klientów;
    • Profesjonalne wsparcie pracowników oraz klientów różnymi kanałami (e-mail, czat, telefon)
    • Cierpliwe i wyrozumiale odpowiadanie na wszelkie pojawiające się pytania ze strony współpracowników i klientów;
    • Promowanie pozytywnej komunikacji;
    • Inicjowanie rozwijających działań w ramach stanowiska i organizacji.

    Wymagania:

    Wymagania:

    • Biegła znajomość jednego z języków (C1/C2): niemiecki / chorwacki / rumuński / czeski / słowacki;
    • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (B1/B2);
    • Mile widziane osoby z wykształceniem wyższym;
    • Kreatywność oraz motywacja do pracy;
    • Biegłość w korzystaniu z komputera;
    • Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane.

    Oferujemy:

    Oferujemy:

    • Elastyczny czas pracy dostosowany do osób uczących się;
    • Umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z naszym klientem;
    • Konkurencyjne wynagrodzenie oraz bogaty pakiet benefitów pozapłacowych;
    • Darmowe przekąski i napoje;
    • Pracę w międzynarodowym środowisku;
    • Możliwości rozwoju i awansu;
    • Praca w nowoczesnym biurze, w samym centrum Krakowa.
    Call Center www.linguajob.pl
  • Kraków 10.01.2018
    Customer Support Specialist with German/Slovak&Czech/Romanian/Croatian
    Opis stanowiska:

    If you are:

    • looking for entry level position with many possibilities of professional development,
    • enjoying contact with other people and everybody says you are communicative and open-minded person,
    • customer oriented and always providing high-quality support,
    • interested in novelties and technical innovations,
    • open for relocation to Poland, where you will have an opportunity to start a professional career, as well as learn other culture being surrounded by one of the most frequently visited city in Europe by tourists,
    • eager about working for one of world's fastest growing multinational organization,
    • or maybe you are a fresh graduate, not yet sure about your plans referring to professional career, but you represent an open mindset and you are 100% positive, that you would like to work with people,
    • you are open for a great adventure in Kraków, Poland.


    You are the one we are looking for!


    Wymagania:

    What do we expect from you?

    • Proficiency in one of the following languages: German / Romanian / Croatian / Czech + Slovak,
    • Ability to communicate in English - you would have to communicate with your colleagues from all over the world,
    • Preferred education: BA level or students of final years of studies,
    • Curiosity - willingness to learn and constant search for possibilities to innovate,
    • Motivation and positive attitude,
    • No professional experience is required

    Oferujemy:

    What do we offer?

    • Employment in modern Center of Excellence located in the center of Kraków,
    • Very interesting job with flexible working hours,
    • Competitive salary and big number of non-wage benefits, such as private healthcare, gym card, free snacks and drinks in the office and many more,
    • Support from your future team members in relocation, guidebook and plane ticket cost reimbursement,
    • Great opportunity to start your professional career in fast developing multinational environment and real possibility of initiating development activities within the position and organization.
    Call Center www.linguajob.pl
  • Wrocław 10.01.2018
    Specjalista ds. wsparcia klienta niemieckojęzycznego
    Opis stanowiska:

    Zadania:

    • Pierwsza linia wsparcia (Mail, Web, Call) dla wewnętrznych użytkowników w odniesieniu do ich sprzętu i oprogramowania,
    • Współpraca z różnymi interesariuszami na terenie Niemiec,

    Wymagania:

    Wymagania:

    • Biegła znajomość języka niemieckiego i komunikatywny angielski,
    • Mile widziane doświadczenie w dziale helpdesk lub obsłudze klienta,
    • Podstawowa wiedza na temat IT i najpopularniejszych systemów,
    • Gotowość do pracy zmianowej,
    • Zdolność analitycznego i logicznego myślenia.

    Oferujemy:

    Oferujemy:

    • Zatrudnienie w nowym startupie, w którym troszczymy się o świetną atmosferę pracy,
    • Możliwość pracy dla znanej marki, lidera branży automotive, której produkty są wysoko cenione na całym świecie,
    • Konkurencyjne wynagrodzenie i atrakcyjny pakiet benefitów(w tym prywatna opieka medyczna, multisport, ubezpieczenie grupowe),
    • Szkolenie wdrożeniowe dla osób bez doświadczenia - liczą się przede wszystkim chęci i motywacja do pracy!
    Call Center www.linguajob.pl
  • Wrocław 08.01.2018
    PRODUCT SUPPORT ANALYST WITH GERMAN
    Opis stanowiska:

    ESSENTIAL DUTIES AND RESPONSIBILITIES:

    ·       Resolves clients' questions or problems over the telephone or Internet focusing on product functionality, operating environments and system configuration/setup.

    ·       Serves as primary support liaison between company and customer and documents incidents in required tracking systems.

    ·       Proactively keeps customer informed of how and when problems are resolved with focus on retention and reference ability.

    ·        Involved in any additional follow up, testing and troubleshooting including remote desktop viewing through tools such as WebEx or Netmeeting.

    ·       Able to handle high volume of issues and some challenging issues independently but is responsible for appropriate referral to other support analysts.

    ·       Continues to develop application knowledge in specific product suite and operating environment and technologies

    ·       Conveys customer feedback to product development staff.

    ·       Responsible for being the liaison with Development and other depts., i.e. PSO, Finance, etc., to insure proper handling of customer issues.

    ·       Participates in special projects and takes on special assignments and/or teaches other Analysts installation procedures, features of products, etc.

    ·       Promotes and maintains a high quality, professional, service-oriented company image among users and team.

    ·       Foster teamwork and collaboration across all teams

    ·       Assists less experienced Analysts and serves as a resource for others as needed.

    ·       Contributes information to the Support knowledge base and provides review others content.

    ·       Manages workload effectively following Global Support procedures to ensure successful completion of tasks.

    ·       Responsible for meeting or exceeding established customer satisfaction ratings and other KPIs 

    ·       Identify possible improvements related to work processes and tools

    Provides accurate accounting of work and time allocation.


    Wymagania:

    EDUCATION, KNOWLEDGE AND SKILLS:

    ·       Mimimum 1 year of experience with ERP systems in one of functional area i.e. production planning/manufacturing/logistics/sales/purchase

    ·       German language on B2+/C1 level

    ·       Good command of English language to be able to provide oral and written communication that effectively articulates complex ideas

    ·       Prior experience in related industry or software/technical support

    ·       Possesses working knowledge of assigned product and basic knowledge of operating environments

    ·       Advanced problem solving and analytic skills

    ·       Possesses full understanding of industry practices as well as Global Support Procedures

    ·       Good writing and editing skills

    ·       Excellent communications skills

    ·       Strong interpersonal and customer service/orientation skills

    ·       Solid PC skills with knowledge of various software applications used for testing, troubleshooting, call logging, etc.

    ·       Strong organizational skills required to insure most effective and timely delivery of service to clients

    ·       Possess ability to both multi-task and manage priorities effectively

    ·       Flexibility required to work outside defined role

    ·       Bachelor’s degree in business or computer science.

    Call Center www.linguajob.pl
  • Wrocław 08.01.2018
    IT CONSULTANT WITH GERMAN
    Opis stanowiska:

    DLA NASZEGO MIĘDZYNARODOWEGO KLIENTA, NASTAWIONYCH NA INNOWACJE I PROFESJONALIZM, POSZUKUJEMY KANDYDATÓW NA STANOWISKO MŁODSZEGO SPECJALISTY Z BIEGŁĄ ZNAJOMOŚCIĄ J. NIEMIECKIEGO.

     

    IT CONSULTANT WITH GERMAN

    ZAPRASZAMY KANDYDATÓW ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA NIEMIECKIEGO OD POZIOMU B2 DO POZIOMU C2.

    OFERUJEMY PROJEKTY DOPASOWANE DO POZIOMU ZNAJOMOŚCI JĘZYKA OBCEGO


    Wymagania:

    OBOWIĄZKI:

    ·       Kontakt oraz wsparcie klienta niemieckojęzycznego (pierwsza linia kontaktu),

    ·       Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszonych problemów oraz odpowiadanie na zapytania dot. Produktu,

    ·       Budowanie relacji biznesowej z klientem,

    ·       Współpraca z innymi zespołami ekspertów,

    ·       Cykliczne podnoszenie swoich kompetencji w zakresie wykonywanych obowiązków.

     

    OCZEKIWANIA:

    ·       Dobra znajomość języka angielskiego,

    ·       Płynna znajomość języka niemieckiego lub aktualne, intensywne podnoszenie swoich umiejętności w zakresie znajomości tego języka,

    ·       Łatwość w prostym wyrażaniu swoich myśli (w mowie i piśmie),

    ·       Odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań.

     

     

    WYKSZTAŁCENIE, DOŚWIADCZENIE I DODATKOWE UMIEJĘTNOŚCI, KTÓRE GWARANTUJĄ, ŻE PRZYJRZYMY SIĘ BLIŻEJ TWOJEJ APLIKACJI:

    ·       Student jednego z preferowanych kierunków tj. zarządzanie, informatyka, filologia obca,

    ·       Udział w zagranicznych wymianach studenckich (np. Erasmus+), praktykach zagranicznych, pracach sezonowych poza granicami kraju,

    ·       Min. półroczne doświadczenie zawodowe.


    Oferujemy:

    OFERUJEMY:

    ·       Możliwość rozwoju kariery w cenionych na całym świecie przedsiębiorstwach,

    ·       Umowa o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie,

    ·       Dostęp do szerokiej gamy programów szkoleniowych, niezbędnych na w/w stanowisku,

    ·       Unikalne możliwości rozwoju kariery zawodowej - m.in. w oparciu o ścieżki kariery i wczesny etap ekspansji oznaczający znaczny wzrost zatrudnienia.

     

    Szczegółowy zakres proponowanych obowiązków przedstawimy kandydatom zakwalifikowanym do drugiego etapu rekrutacji.

    Call Center www.linguajob.pl
  • Wrocław 08.01.2018
    CUSTOMER TECHNICAL SUPPORT SPECIALIST WITH GERMAN
    Opis stanowiska:

    Dla naszego międzynarodowego Klienta, nastawionych na innowacje i profesjonalizm, poszukujemy kandydatów na stanowisko specjalisty z biegłą znajomością j. niemieckiego.

     

    CUSTOMER TECHNICAL SUPPORT SPECIALIST WITH GERMAN


    Wymagania:

    OBOWIĄZKI:

    ·       Kontakt oraz wsparcie klienta niemieckojęzycznego,

    ·       Udzielanie pomocy technicznej i wskazówek dla zespołu konsultantów pierwszej linii kontaktu z klientem,

    ·       Analizowanie i rozwiązywanie zgłoszonych problemów oraz odpowiadanie na złożone zapytania dot. produktu,

    ·       Dzielenie się wiedzą techniczną, i dokumentowanie sposobów rozwiązywania problemów i poprawek,

    ·       Współpraca z zespołem ekspertów nad skomplikowanymi problemami (trzecia linia wsparcia),

    ·       Raportowanie wykonanych zadań.


    Oferujemy:

    OCZEKIWANIA:

    ·       Dobra znajomość języka angielskiego,

    ·       Płynna znajomość języka niemieckiego lub aktualne, intensywne podnoszenie swoich umiejętności w zakresie znajomości tego języka,

    ·       Min roczne doświadczenie w profesjonalnej obsłudze klienta (B2B),

    ·       Umiejętności organizacyjne i pracy w zespole,

    ·       Umiejętność analitycznego myślenia i zdolność do rozwiązywania problemów,

    ·       Łatwość w prostym wyrażaniu swoich myśli (w mowie i piśmie).

     

    WYKSZTAŁCENIE, DOŚWIADCZENIE I DODATKOWE UMIEJĘTNOŚCI, KTÓRE GWARANTUJĄ, ŻE PRZYJRZYMY SIĘ BLIŻEJ TWOJEJ APLIKACJI:

    ·       Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów, preferowane kierunki: zarządzanie, informatyka, etc.,

    ·       Doświadczenie na podobnym stanowisku lub takim, które wymagało: wsparcia produktowego lub wsparcia procesów biznesowych (alternatywnie rozwoju nowych produktów IT),

    ·       Udział w zagranicznych wymianach studenckich (np. Erasmus+), praktykach zagranicznych, pracach sezonowych poza granicami kraju.

     

     

    OFERUJEMY:

    ·       Możliwość rozwoju kariery w cenionych na całym świecie przedsiębiorstwach,

    ·       Umowa o pracę i atrakcyjne wynagrodzenie,

    ·       Dostęp do szerokiej gamy programów szkoleniowych, niezbędnych na w/w stanowisku,

    ·       Możliwość rozwijania kompetencji językowych,

    ·       Unikalne możliwości rozwoju kariery zawodowej - m.in. w oparciu o ścieżki kariery i wczesny etap ekspansji oznaczający znaczny wzrost zatrudnienia.

     

    Szczegółowy zakres proponowanych obowiązków przedstawimy kandydatom zakwalifikowanym do drugiego etapu rekrutacji.

    Call Center www.linguajob.pl
  • Kraków 06.01.2018
    Ekspert ds. wsparcia klienta międzynarodowego
    Opis stanowiska:

    Zadania:

    • Budowanie marki wśród nowych użytkowników oraz dbałość o dotychczasowych klientów;
    • Profesjonalne wsparcie pracowników oraz klientów różnymi kanałami (e-mail, czat, telefon)
    • Cierpliwe i wyrozumiale odpowiadanie na wszelkie pojawiające się pytania ze strony współpracowników i klientów;
    • Promowanie pozytywnej komunikacji;
    • Inicjowanie rozwijających działań w ramach stanowiska i organizacji.

    Wymagania:

    Wymagania:

    • Biegła znajomość jednego z języków (C1/C2): niemiecki / chorwacki / rumuński / czeski / słowacki;
    • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (B1/B2);
    • Mile widziane osoby z wykształceniem wyższym;
    • Kreatywność oraz motywacja do pracy;
    • Biegłość w korzystaniu z komputera;
    • Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane.

    Oferujemy:

    Oferujemy:

    • Elastyczny czas pracy dostosowany do osób uczących się;
    • Umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z naszym klientem;
    • Konkurencyjne wynagrodzenie oraz bogaty pakiet benefitów pozapłacowych;
    • Darmowe przekąski i napoje;
    • Pracę w międzynarodowym środowisku;
    • Możliwości rozwoju i awansu;
    • Praca w nowoczesnym biurze, w samym centrum Krakowa.
    Call Center www.linguajob.pl
  • Kraków 06.01.2018
    Customer Support Specialist with German/Slovak&Czech/Romanian/Croatian
    Opis stanowiska:

    If you are:

    • looking for entry level position with many possibilities of professional development,
    • enjoying contact with other people and everybody says you are communicative and open-minded person,
    • customer oriented and always providing high-quality support,
    • interested in novelties and technical innovations,
    • open for relocation to Poland, where you will have an opportunity to start a professional career, as well as learn other culture being surrounded by one of the most frequently visited city in Europe by tourists,
    • eager about working for one of world's fastest growing multinational organization,
    • or maybe you are a fresh graduate, not yet sure about your plans referring to professional career, but you represent an open mindset and you are 100% positive, that you would like to work with people,
    • you are open for a great adventure in Kraków, Poland.


    You are the one we are looking for!


    Wymagania:

    What do we expect from you?

    • Proficiency in one of the following languages: German / Romanian / Croatian / Czech + Slovak,
    • Ability to communicate in English - you would have to communicate with your colleagues from all over the world,
    • Preferred education: BA level or students of final years of studies,
    • Curiosity - willingness to learn and constant search for possibilities to innovate,
    • Motivation and positive attitude,
    • No professional experience is required

    Oferujemy:

    What do we offer?

    • Employment in modern Center of Excellence located in the center of Kraków,
    • Very interesting job with flexible working hours,
    • Competitive salary and big number of non-wage benefits, such as private healthcare, gym card, free snacks and drinks in the office and many more,
    • Support from your future team members in relocation, guidebook and plane ticket cost reimbursement,
    • Great opportunity to start your professional career in fast developing multinational environment and real possibility of initiating development activities within the position and organization.
    Call Center www.linguajob.pl
  • Wrocław 06.01.2018
    Specjalista ds. wsparcia klienta niemieckojęzycznego
    Opis stanowiska:

    Zadania:

    • Pierwsza linia wsparcia (Mail, Web, Call) dla wewnętrznych użytkowników w odniesieniu do ich sprzętu i oprogramowania,
    • Współpraca z różnymi interesariuszami na terenie Niemiec,

    Wymagania:

    Wymagania:

    • Biegła znajomość języka niemieckiego i komunikatywny angielski,
    • Mile widziane doświadczenie w dziale helpdesk lub obsłudze klienta,
    • Podstawowa wiedza na temat IT i najpopularniejszych systemów,
    • Gotowość do pracy zmianowej,
    • Zdolność analitycznego i logicznego myślenia.

    Oferujemy:

    Oferujemy:

    • Zatrudnienie w nowym startupie, w którym troszczymy się o świetną atmosferę pracy,
    • Możliwość pracy dla znanej marki, lidera branży automotive, której produkty są wysoko cenione na całym świecie,
    • Konkurencyjne wynagrodzenie i atrakcyjny pakiet benefitów(w tym prywatna opieka medyczna, multisport, ubezpieczenie grupowe),
    • Szkolenie wdrożeniowe dla osób bez doświadczenia - liczą się przede wszystkim chęci i motywacja do pracy!
    Call Center www.linguajob.pl
  • Łódź 05.01.2018
    Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim (Service Desk Specialist with German)
    Opis stanowiska:

    Główne zadania na stanowisku:

    • Wsparcie działów księgowych i odpowiedzi na ich zapytania
    • Bezpośredni kontakt e-mailowy i telefoniczny z dostawcami oraz innymi pracownikami klientów zewnętrznych
    • Uzgadnianie stanu rachunków i kont z dostawcami
    • Raportowanie i rejestrowanie połączeń z klientami
    • Realizowanie różnorodnych projektów

    Wymagania:

    Wymagania:

    • Biegła znajomość j. niemieckiegoi dobra znajomość j. angielskiego
    • Wykształcenie wyższe (licencjat), preferowane w kierunkach powiązanych z ekonomią, finansami, księgowością
    • Dobra znajomość MS Office; znajomość SAP będzie dużym plusem
    • Doświadczenie korporacyjne będzie mile widziane

    Oferujemy:

    Oferujemy:

    • Pracę w międzynarodowej firmie działającej na rynku światowym
    • Możliwość uczestniczenia w budowie nowego zespołu
    • Konkurencyjne wynagrodzenie z pakietem bonusowym
    • Zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z naszym klientem
    • Standardowe, biznesowe godziny pracy od poniedziałku do piątku
    • Pracę w międzynarodowym, wysoce rozwojowym środowisku
    • Szkolenia wewnętrzne i kursy językowe
    • Pakiet benefitów - prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, ubezpieczenie na życie, rabaty u partnerów
    Call Center www.linguajob.pl
  • Gdańsk 03.01.2018
    Młodszy spedytor z j. niemieckim
    Opis stanowiska:

    Nie wymagamy doświadczenia!

    Co będzie należało do Twoich zadań?

    • Aktywne pozyskiwanie klientów i utrzymywanie pozytywnych relacji
    • Wyszukiwanie ofert poprzez specjalne platformy
    • Prowadzenie negocjacji z klientami (telefon, mail)
    • Koordynowanie współpracy z klientami na rynku niemieckim

    Wymagania:

    Czego oczekujemy?

    • Zaawansowanej znajomości języka niemieckiego (min. C1)
    • Wysokich zdolności interpersonalnych
    • Motywacji do pracy z klientem i umiejętności negocjacyjnych
    • Pozytywnego nastawienienia
    • Odpowiedzialności oraz samodzielności w działaniu

    Oferujemy:

    Co oferujemy w zamian?

    • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • Konkurencyjne wynagrodzenie
    • Praca w świetnej atmosferze
    • Karta Multisport, ubezpieczenie na życie, pakiet medyczny
    • Codzienny kontakt z językiem niemieckim
    • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i rozwoju w branży spedycyjnej
    Call Center www.linguajob.pl
  • Gdynia 03.01.2018
    Customer Support Executive with German
    Opis stanowiska:


    Do Twoich obowiązków będzie należało:

    • Telefoniczne i mailowe wsparcie klientów
    • Stała współpraca z wewnętrznymi działami firmy

    Wymagania:

    Czego oczekujemy od kandydatów:

    • Znajomości j. niemieckiego i angielskiego na poziomie C1 (warunek konieczny)
    • Wykształcenie min. średniego
    • Praktycznej znajomości programu Excel
    • Komunikatywności i wysokiej kultury osobistej

    Oferujemy:

    W zamian oferujemy:

    • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
    • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy
    • Możliwość rozwoju i awansu w strykturach firmy
    • Szkolenia poszerzające wiedzę i umiejętności
    • Codzienną pracę z językami obcymi
    • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
    Call Center www.linguajob.pl
  • Kraków 03.01.2018
    Ekspert ds. wsparcia klienta międzynarodowego
    Opis stanowiska:

    Zadania:

    • Budowanie marki wśród nowych użytkowników oraz dbałość o dotychczasowych klientów;
    • Profesjonalne wsparcie pracowników oraz klientów różnymi kanałami (e-mail, czat, telefon)
    • Cierpliwe i wyrozumiale odpowiadanie na wszelkie pojawiające się pytania ze strony współpracowników i klientów;
    • Promowanie pozytywnej komunikacji;
    • Inicjowanie rozwijających działań w ramach stanowiska i organizacji.

    Wymagania:

    Wymagania:

    • Biegła znajomość jednego z języków (C1/C2): niemiecki / chorwacki / rumuński / czeski / słowacki;
    • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (B1/B2);
    • Mile widziane osoby z wykształceniem wyższym;
    • Kreatywność oraz motywacja do pracy;
    • Biegłość w korzystaniu z komputera;
    • Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane.

    Oferujemy:

    Oferujemy:

    • Elastyczny czas pracy dostosowany do osób uczących się;
    • Umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z naszym klientem;
    • Konkurencyjne wynagrodzenie oraz bogaty pakiet benefitów pozapłacowych;
    • Darmowe przekąski i napoje;
    • Pracę w międzynarodowym środowisku;
    • Możliwości rozwoju i awansu;
    • Praca w nowoczesnym biurze, w samym centrum Krakowa.
    Call Center www.linguajob.pl
  • Kraków 03.01.2018
    Customer Support Specialist with German/Slovak&Czech/Romanian/Croatian
    Opis stanowiska:

    If you are:

    • looking for entry level position with many possibilities of professional development,
    • enjoying contact with other people and everybody says you are communicative and open-minded person,
    • customer oriented and always providing high-quality support,
    • interested in novelties and technical innovations,
    • open for relocation to Poland, where you will have an opportunity to start a professional career, as well as learn other culture being surrounded by one of the most frequently visited city in Europe by tourists,
    • eager about working for one of world's fastest growing multinational organization,
    • or maybe you are a fresh graduate, not yet sure about your plans referring to professional career, but you represent an open mindset and you are 100% positive, that you would like to work with people,
    • you are open for a great adventure in Kraków, Poland.


    You are the one we are looking for!


    Wymagania:

    What do we expect from you?

    • Proficiency in one of the following languages: German / Romanian / Croatian / Czech + Slovak,
    • Ability to communicate in English - you would have to communicate with your colleagues from all over the world,
    • Preferred education: BA level or students of final years of studies,
    • Curiosity - willingness to learn and constant search for possibilities to innovate,
    • Motivation and positive attitude,
    • No professional experience is required

    Oferujemy:

    What do we offer?

    • Employment in modern Center of Excellence located in the center of Kraków,
    • Very interesting job with flexible working hours,
    • Competitive salary and big number of non-wage benefits, such as private healthcare, gym card, free snacks and drinks in the office and many more,
    • Support from your future team members in relocation, guidebook and plane ticket cost reimbursement,
    • Great opportunity to start your professional career in fast developing multinational environment and real possibility of initiating development activities within the position and organization.
    Call Center www.linguajob.pl
  • Kraków 29.12.2017
    Ekspert ds. wsparcia klienta międzynarodowego
    Opis stanowiska:

    Zadania:

    • Budowanie marki wśród nowych użytkowników oraz dbałość o dotychczasowych klientów;
    • Profesjonalne wsparcie pracowników oraz klientów różnymi kanałami (e-mail, czat, telefon)
    • Cierpliwe i wyrozumiale odpowiadanie na wszelkie pojawiające się pytania ze strony współpracowników i klientów;
    • Promowanie pozytywnej komunikacji;
    • Inicjowanie rozwijających działań w ramach stanowiska i organizacji.

    Wymagania:

    Wymagania:

    • Biegła znajomość jednego z języków (C1/C2): niemiecki / chorwacki / rumuński / czeski / słowacki;
    • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (B1/B2);
    • Mile widziane osoby z wykształceniem wyższym;
    • Kreatywność oraz motywacja do pracy;
    • Biegłość w korzystaniu z komputera;
    • Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane.

    Oferujemy:

    Oferujemy:

    • Elastyczny czas pracy dostosowany do osób uczących się;
    • Umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z naszym klientem;
    • Konkurencyjne wynagrodzenie oraz bogaty pakiet benefitów pozapłacowych;
    • Darmowe przekąski i napoje;
    • Pracę w międzynarodowym środowisku;
    • Możliwości rozwoju i awansu;
    • Praca w nowoczesnym biurze, w samym centrum Krakowa.
    Call Center www.linguajob.pl
  • Kraków 29.12.2017
    Customer Support Specialist with German/Slovak&Czech/Romanian/Croatian
    Opis stanowiska:

    If you are:

    • looking for entry level position with many possibilities of professional development,
    • enjoying contact with other people and everybody says you are communicative and open-minded person,
    • customer oriented and always providing high-quality support,
    • interested in novelties and technical innovations,
    • open for relocation to Poland, where you will have an opportunity to start a professional career, as well as learn other culture being surrounded by one of the most frequently visited city in Europe by tourists,
    • eager about working for one of world's fastest growing multinational organization,
    • or maybe you are a fresh graduate, not yet sure about your plans referring to professional career, but you represent an open mindset and you are 100% positive, that you would like to work with people,
    • you are open for a great adventure in Kraków, Poland.


    You are the one we are looking for!


    Wymagania:

    What do we expect from you?

    • Proficiency in one of the following languages: German / Romanian / Croatian / Czech + Slovak,
    • Ability to communicate in English - you would have to communicate with your colleagues from all over the world,
    • Preferred education: BA level or students of final years of studies,
    • Curiosity - willingness to learn and constant search for possibilities to innovate,
    • Motivation and positive attitude,
    • No professional experience is required

    Oferujemy:

    What do we offer?

    • Employment in modern Center of Excellence located in the center of Kraków,
    • Very interesting job with flexible working hours,
    • Competitive salary and big number of non-wage benefits, such as private healthcare, gym card, free snacks and drinks in the office and many more,
    • Support from your future team members in relocation, guidebook and plane ticket cost reimbursement,
    • Great opportunity to start your professional career in fast developing multinational environment and real possibility of initiating development activities within the position and organization.
    Call Center www.linguajob.pl
  • Kraków 24.12.2017
    Customer Support Specialist with German
    Opis stanowiska:

    If you are:

    • looking for entry level position with many possibilities of professional development,
    • enjoying contact with other people and everybody says you are communicative and open-minded person,
    • customer oriented and always providing high-quality support,
    • interested in novelties and technical innovations,
    • open for relocation to Poland, where you will have an opportunity to start a professional career, as well as learn other culture being surrounded by one of the most frequently visited city in Europe by tourists,
    • eager about working for one of world's fastest growing multinational organization,
    • or maybe you are a fresh graduate, not yet sure about your plans referring to professional career, but you represent an open mindset and you are 100% positive, that you would like to work with people,
    • you are open for a great adventure in Kraków, Poland.

    You are the one we are looking for!


    Wymagania:

    What do we expect from you?

    • Proficiency in one of the following languages: German / Romanian / Croatian / Czech + Slovak,
    • Ability to communicate in English - you would have to communicate with your colleagues from all over the world,
    • Preferred education: BA level or students of final years of studies,
    • Curiosity - willingness to learn and constant search for possibilities to innovate,
    • Motivation and positive attitude,
    • No professional experience is required

    Oferujemy:

    What do we offer?

    • Employment in modern Center of Excellence located in the center of Kraków,
    • Very interesting job with flexible working hours,
    • Competitive salary and big number of non-wage benefits, such as private healthcare, gym card, free snacks and drinks in the office and many more,
    • Support from your future team members in relocation, guidebook and plane ticket cost reimbursement,
    • Great opportunity to start your professional career in fast developing multinational environment and real possibility of initiating development activities within the position and organization.

    Contact us: paulina.hab-polesello@manpower.pl

    Call Center www.linguajob.pl
  • Kraków 24.12.2017
    Customer Support Specialist with Romanian
    Opis stanowiska:

    If you are:

    • looking for entry level position with many possibilities of professional development,
    • enjoying contact with other people and everybody says you are communicative and open-minded person,
    • customer oriented and always providing high-quality support,
    • interested in novelties and technical innovations,
    • open for relocation to Poland, where you will have an opportunity to start a professional career, as well as learn other culture being surrounded by one of the most frequently visited city in Europe by tourists,
    • eager about working for one of world's fastest growing multinational organization,
    • or maybe you are a fresh graduate, not yet sure about your plans referring to professional career, but you represent an open mindset and you are 100% positive, that you would like to work with people,
    • you are open for a great adventure in Kraków, Poland.

    You are the one we are looking for!


    Wymagania:

    What do we expect from you?

    • Proficiency in Romanian language,
    • Ability to communicate in English - you would have to communicate with your colleagues from all over the world,
    • Preferred education: BA level or students of final years of studies,
    • Curiosity - willingness to learn and constant search for possibilities to innovate,
    • Motivation and positive attitude,
    • No professional experience is required

    Oferujemy:

    What do we offer?

    • Employment in modern Center of Excellence located in the center of Kraków,
    • Very interesting job with flexible working hours,
    • Competitive salary and big number of non-wage benefits, such as private healthcare, gym card, free snacks and drinks in the office and many more,
    • Support from your future team members in relocation, guidebook and plane ticket cost reimbursement,
    • Great opportunity to start your professional career in fast developing multinational environment and real possibility of initiating development activities within the position and organization.

    Contact us: paulina.hab-polesello@manpower.pl

    Call Center www.linguajob.pl
  • Katowice 21.12.2017
    Customer Service Advisor GERMAN Speaker
    Opis stanowiska:
    Handling incoming phone calls / e-mails from customers regarding technical issues related to hardware, software, and networkDelivering professional and prompt service to the customersKeeping records of all customers’ enquiries in the reporting systemAnalyzing and resolving most common enquiries by providing step-by-step solutions or using remote access to take control of the computer and solve the problemSending more complex enquiries to the relevant IT Support Team
    Wymagania:
    • Very good German language skills both verbal and written
    • Good English skills
    • Excellent verbal and written communication skills
    • Professional telephone manner
    • Basic experience in Windows XP (Windows 7 would be an advantage), MS Office, MS based applications
    • Basic technical support experience an advantage but not necessary
    • Flexible, well-motivated team player, ability to work under pressure

    Oferujemy:
    • Work in a multinational company for c.a. 100 Blue Chip Clients – known, global brands, supported by 6000 professionals in 30 languages
    • Clearly defined career path (experts or managers), wide range of training – over 20 000 online training and books also available at home, training in classroom, funding for learning foreign languages
    • You will learn best practices and global business from experts. Over 900 certificated professionals in the field of e.g. ITIL, Vmware, Citrix, Oracle Database
    • You will work in an inspiring atmosphere. We work together and celebrate together – Theatre, employee volunteer program, integration events, sports events (basketball, volleyball) – everyone will find something for themselves!
    • In addition to the salary, you will receive attractive benefits package (medical care for whole family, life insurance). You can recommend friends in Referral Program and collect awards!
    • Our offices are conveniently located with “Bicycle-friendly” certificate!
    Call Center www.linguajob.pl
  • Szczecin 19.12.2017
    Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego
    Opis stanowiska:

    Co będzie należało do Twoich zadań?

    Codzienny kontakt telefoniczny i mailowy z klientami niemieckojęzycznymi
    Przyjmowanie i kompleksowe rozwiązywanie zgłoszeń oraz udzielanie wsparcia w zakresie problemów technicznych
    Dbanie o prawidłowy przebieg procesu zarządzania zgłoszeniami
    Rozwijanie bazy wiedzy produktowej


    Wymagania:

    Kim jest Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego?

    Osobą znającą język niemiecki w stopniu zaawansowanym
    Osobą komunikatywną posiadającą doświadczenie w obsłudze klienta lub chcącą je nabyć
    Świetnym organizatorem własnego czasu pracy
    Osobą zorientowaną na realizację wyznaczonych celów
    Proaktywną i dynamiczną osobą lubiącą działać na pełnych obrotach


    Oferujemy:

    Co w zamian?

    Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie, świetnej atmosferze i środowisku sprzyjającym rozwojowi zawodowemu
    Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie
    Elastyczne godziny pracy dostosowane do Twojego planu studiów (możliwość pracy od piątku do niedzieli)
    Pakiet szkoleń - w tym początkowo kompleksowe wdrożenie
    Karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie
    Kursy z języka angielskiego i niemieckiego
    Indywidualne dofinansowania do szkoleń / kursów
    Dofinansowanie do dojazdów lub biletu na komunikację miejską
    Codzienny kontakt z językiem obcym

    Call Center www.linguajob.pl
2012-2018 Polacyde™ - Wszelkie prawa zastrzeżone