Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".
Ogłoszenia -> Praca
Wyszukaj tekst:
Miasto:
Kategoria:
Region:
Portal:
Znaleziono: 700 wyników
  • Katowice 16.04.2018
    Customer Service Specialist with German
    Opis stanowiska:
    • contact with German speaking Clients,
    • ensuring and providing quality service to customers, beeing a first point of contact,
    • processing customers’ requests and updating data in the system,
    • reporting incoming issues and monitoring their status.

    Wymagania:
    • German proficiency, native speakers are welcome,
    • very good knowledge of English,
    • an experience in customer service nice to have,
    • very good knowledge of MS Office,
    • able to work on shifts.

    Oferujemy:
    • possibility to develop in the area of customer service,
    • work in a highly international environment,
    • additional benefits.
    Call Center www.linguajob.pl
  • Warszawa 14.04.2018
    Konsultant ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
    Opis stanowiska:

    Zadania:

    • Kompleksowa obsługa telefoniczna klienta
    • Wsparcie merytoryczne klientów
    • Przyjmowanie i realizacja zgłoszeń klientów
    • Obsługa zapytań oraz wsparcie telefoniczne i mailowe Klienta

    Wymagania:

    Wymagania:

    • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum C1
    • Doświadczenie w obsłudze klienta
    • Umiejętność skutecznego komunikowania się z klientem
    • Wysoka kultura osobista
    • Samodzielność

    Oferujemy:

    Oferujemy:

    • Umowę o pracę
    • Pracę na pełen etat
    • Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie
    • Szkolenie wdrożeniowe
    • Pracę w atrakcyjnej lokalizacji
    • Pracę w firmie o mocnej pozycji na rynku
    Call Center www.linguajob.pl
  • Warszawa 12.04.2018
    Konsultant ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
    Opis stanowiska:

    Zadania:

    • Kompleksowa obsługa telefoniczna klienta
    • Wsparcie merytoryczne klientów
    • Przyjmowanie i realizacja zgłoszeń klientów
    • Obsługa zapytań oraz wsparcie telefoniczne i mailowe Klienta

    Wymagania:

    Wymagania:

    • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum C1
    • Doświadczenie w obsłudze klienta
    • Umiejętność skutecznego komunikowania się z klientem
    • Wysoka kultura osobista
    • Samodzielność

    Oferujemy:

    Oferujemy:

    • Umowę o pracę
    • Pracę na pełen etat
    • Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie
    • Szkolenie wdrożeniowe
    • Pracę w atrakcyjnej lokalizacji
    • Pracę w firmie o mocnej pozycji na rynku
    Call Center www.linguajob.pl
  • Szczecin 11.04.2018
    Wsparcie klienta niemieckojęzycznego
    Opis stanowiska:

    Co będzie należało do Twoich zadań?

    • Codzienny kontakt telefoniczny i mailowy z klientami niemieckojęzycznymi
    • Przyjmowanie i kompleksowe rozwiązywanie zgłoszeń oraz udzielanie wsparcia w zakresie problemów technicznych
    • Dbanie o prawidłowy przebieg procesu zarządzania zgłoszeniami
    • Rozwijanie bazy wiedzy produktowej
    • Kim jest Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego?

    Wymagania:

    Kim jest Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego?

    • Osobą znającą język niemiecki w stopniu zaawansowanym
    • Osobą komunikatywną o wysokiej kulturze osobistej, posiadającą doświadczenie w obsłudze klienta lub chcącą je nabyć
    • Świetnym organizatorem własnego czasu pracy
    • Osobą zorientowaną na realizację wyznaczonych celów
    • Proaktywną i dynamiczną osobą lubiącą działać na pełnych obrotach

    Oferujemy:

    Co w zamian?

    • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie, świetnej atmosferze i środowisku sprzyjającym rozwojowi zawodowemu
    • Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie
    • Elastyczne godziny pracy dostosowane do Twojego planu studiów (możliwość pracy od piątku do niedzieli)
    • Pakiet szkoleń - w tym początkowo kompleksowe wdrożenie
    • Karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie
    • Kursy z języka angielskiego i niemieckiego
    • Indywidualne dofinansowania do szkoleń / kursów
    • Dofinansowanie do dojazdów lub biletu na komunikację miejską
    • Codzienny kontakt z językiem obcym
    Call Center www.linguajob.pl
  • Wrocław 07.04.2018
    Specjalista ds. wsparcia klienta niemieckojęzycznego (Helpdesk)
    Opis stanowiska:

    Na wyszczególnionym stanowisku będziesz:

    • Pierwszą linią wsparcia dla wewnętrznych użytkowników w odniesieniu do ich sprzętu i oprogramowania
    • Punktem kontaktu (mail, chat, telefon) dla klienta wewnętrznego
    • Raportował i monitorował usługi zgodnie z przyjętymi standardami

    Wymagania:

    Jakiej osoby poszukujemy?

    • Z biegłym językiem niemieckim i komunikatywnym angielskim
    • Mile widziane z doświadczeniem w dziale helpdesk lub obsłudze klienta
    • Z podstawową wiedzą na temat obsługi komputera
    • Z analitycznym umysłem

    Oferujemy:

    Jeśli wciąż się zastanawiasz:

    • Nasza firma jest wiodącym dostawcą dla przemysłu automotive
    • Oferujemy konkurencyjne wynagrodzenie i atrakcyjny pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, multisport, ubezpieczenie grupowe
    • Oferujemy elastyczny grafik pracy: praca na pełen lub niepełen etat
    • Możliwość pracy w weekendy - zdalnie, w zaciszu swojego domu.
    • Zapewniamy szkolenie w którym wszystkiego Cię nauczymy krok po kroku
    • Będziesz pracował w centrum Wrocławia - w okolicach Starego Miasta
    Call Center www.linguajob.pl
  • Lublin 30.03.2018
    Specjalista ds. Obsługi Klienta Zagranicznego
    Opis stanowiska:

    Miejsce pracy: Lublin (wsparcie w zakresie relokacji dla Kandydatów zmieniających miejsce zamieszkania)

    Zakres obowiązków:

    • Bieżąca obsługa klientów zagranicznych w języku niemieckim;
    • Obsługa tylko połączeń przychodzących;
    • Udzielanie klientom pełnych informacji odnośnie produktów i usług;
    • Udzielanie klientom wsparcia w zakresie zgłoszonych problemów technicznych;
    • Dbanie o wysoki standard obsługi klienta.

    Wymagania:

    Wymagania:

    • Dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie;
    • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w obsłudze klienta;
    • Wykształcenie min. średnie;
    • Bardzo dobra znajomość MS Office;
    • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, umiejętności interpersonalne;
    • Gotowość do pracy w Lublinie.

    Oferujemy:

    Nasz Klient oferuje:

    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - podpisywaną bezpośrednio z firmą, dla której prowadzona jest rekrutacja;
    • Atrakcyjne wynagrodzenie (część stała i premia)
    • Pracę na pełen etat w systemie zmianowym - możliwość połączenia pracy w innymi aktywnościami;
    • Pracę od poniedziałku do piątku i co drugą sobotę;
      Możliwość pracy w dużej międzynarodowej firmie w nowoczesnym biurowcu;
    • Wsparcie w relokacji i dofinansowanie do mieszkania, dla osób zmieniających miejsce zamieszkania;
    • Bogaty pakiet socjalny (prywatna opieka medyczna, pakiet sportowy, dodatkowe ubezpieczenie)
    • Szkolenia techniczne oraz szkolenia tzw. kompetencji miękkich;
    • Szkolenia językowe.
    Oferta dotyczy pracy stałej.
    Call Center www.linguajob.pl
  • Gdynia 30.03.2018
    Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego
    Opis stanowiska:
    Kluczowe zadania:
    • Prowadzenie komunikacji z Klientem drogą mailową i telefoniczną
    • Współpraca z innymi działami i zespołami w celu zapewnienia szybkiego wspracia Klienta
    • Dbanie o wysoki poziom obsługi klienta oraz podtrzymywanie pozytywnych relacji
    • Drobne prace biurowe

    Wymagania:
    Oczekujemy:
    • Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B1+
    • Wysokich umiejętności komunikacyjnych, pisemnych i ustnych
    • Sprawna obsługa komputera
    • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w obsłudze klienta

    Oferujemy:
    W zamian oferujemy:
    • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy
    • Koszyk bogatych benefitów m.in. vouchery do dużych sieci skepów, ubezpieczenie medyczne, karta Multisport i wiele innych
    • Możliwość pracy na cały etat, 3/4 oraz 1/2 od poniedziałku do piątku
    • Pakiet szkoleń i możliwość awansu
    Call Center www.linguajob.pl
  • Wrocław 24.03.2018
    Specjalista ds. wsparcia klienta niemieckojęzycznego
    Opis stanowiska:

    Zadania:

    • Pierwsza linia wsparcia (Mail, Web, Call) dla wewnętrznych użytkowników w odniesieniu do ich sprzętu i oprogramowania,
    • Współpraca z różnymi interesariuszami na terenie Niemiec,

    Wymagania:

    Wymagania:

    • Biegła znajomość języka niemieckiego i komunikatywny angielski,
    • Mile widziane doświadczenie w dziale helpdesk lub obsłudze klienta,
    • Podstawowa wiedza na temat IT i najpopularniejszych systemów,
    • Gotowość do pracy zmianowej,
    • Zdolność analitycznego i logicznego myślenia.

    Oferujemy:

    Oferujemy:

    • Zatrudnienie w nowym startupie, w którym troszczymy się o świetną atmosferę pracy,
    • Możliwość pracy dla znanej marki, lidera branży automotive, której produkty są wysoko cenione na całym świecie,
    • Konkurencyjne wynagrodzenie i atrakcyjny pakiet benefitów(w tym prywatna opieka medyczna, multisport, ubezpieczenie grupowe),
    • Szkolenie wdrożeniowe dla osób bez doświadczenia - liczą się przede wszystkim chęci i motywacja do pracy!
    Call Center www.linguajob.pl
  • Wrocław 21.03.2018
    Specjalista ds. Wsparcia Klienta Niemieckojęzycznego
    Opis stanowiska:

    Zadania:

    • Bezpośredni kontakt oraz wsparcie wewnętrznego klienta niemieckojęzycznego
    • Obsługa klienta drogą telefoniczną oraz mailową
    • Pomoc przy przygotowaniu oraz aktualizowaniu prezentacji przy pomocy zdobytych informacji
    • Odpowiedzialność za fakturowanie, przechowywanie zapisów dotyczących płatności
    • Generowanie raportów

    Wymagania:

    Wymagania:

    • Znajomość języka angielskiego oraz niemieckiego na poziomie min. B2
    • Doświadczenie w obsłudze Klienta w środowisku międzynarodowym - min. 2 lata
    • Wysokie umiejętności komunikacyjne, interpersonalne oraz analityczne
    • Biegła znajomość pakietu MS Office
    • Umiejętność realizacji wielu zadań jednocześnie
    • Zdolność do analitycznego, logicznego myślenia

    Oferujemy:

    Oferujemy:

    • Pracę w międzynarodowej firmie będącej liderem na rynku
    • Atrakcyjne wynagrodzenie
    • Szeroki pakiet benefitów (karta multisport, ubezpieczenie prywatne, ubezpieczenie na życie, program wellness & spa)
    • Dodatkowo owoce, kanapki, soki, grupy sportowe, artystyczne i wolontariackie
    • Kursy językowe
    Call Center www.linguajob.pl
  • Gdynia 21.03.2018
    Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego
    Opis stanowiska:
    Kluczowe zadania:
    • Prowadzenie komunikacji z Klientem drogą mailową i telefoniczną
    • Współpraca z innymi działami i zespołami w celu zapewnienia szybkiego wspracia Klienta
    • Dbanie o wysoki poziom obsługi klienta oraz podtrzymywanie pozytywnych relacji
    • Drobne prace biurowe

    Wymagania:
    Oczekujemy:
    • Znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B1
    • Wysokich umiejętności komunikacyjnych, pisemnych i ustnych
    • Sprawna obsługa komputera
    • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w obsłudze klienta

    Oferujemy:
    W zamian oferujemy:
    • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy
    • Koszyk bogatych benefitów m.in. vouchery do dużych sieci skepów, ubezpieczenie medyczne, karta Multisport i wiele innych
    • Możliwość pracy na cały etat, 3/4 oraz 1/2 od poniedziałku do piątku
    • Pakiet szkoleń i możliwość awansu
    Call Center www.linguajob.pl
  • Wrocław 17.03.2018
    Pracownik helpdesk z j. niemieckim
    Opis stanowiska:
    Zadania:
    • Pierwsza linia wsparcia (Mail, Web, Call) dla wewnętrznych użytkowników w odniesieniu do ich sprzętu i oprogramowania,
    • Współpraca z różnymi interesariuszami na terenie Niemiec,

    Wymagania:
    Wymagania:
    • Biegła znajomość języka niemieckiego i komunikatywny angielski,
    • Mile widziane doświadczenie w dziale helpdesk lub obsłudze klienta,
    • Podstawowa wiedza na temat IT i najpopularniejszych systemów,
    • Gotowość do pracy zmianowej,
    • Zdolność analitycznego i logicznego myślenia.

    Oferujemy:
    Oferujemy:
    • Zatrudnienie w nowym startupie, w którym troszczymy się o świetną atmosferę pracy,
    • Możliwość pracy dla znanej marki, lidera branży automotive, której produkty są wysoko cenione na całym świecie,
    • Konkurencyjne wynagrodzenie i atrakcyjny pakiet benefitów(w tym prywatna opieka medyczna, multisport, ubezpieczenie grupowe),
    • Szkolenie wdrożeniowe dla osób bez doświadczenia - liczą się przede wszystkim chęci i motywacja do pracy!
    Call Center www.linguajob.pl
  • Szczecin 16.03.2018
    Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego
    Opis stanowiska:

    Co będzie należało do Twoich zadań?

    • Codzienny kontakt telefoniczny i mailowy z klientami niemieckojęzycznymi
    • Przyjmowanie i kompleksowe rozwiązywanie zgłoszeń oraz udzielanie wsparcia w zakresie problemów technicznych
    • Dbanie o prawidłowy przebieg procesu zarządzania zgłoszeniami
    • Rozwijanie bazy wiedzy produktowej
    • Kim jest Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego?

    Wymagania:

    Kim jest Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego?

    • Osobą znającą język niemiecki w stopniu zaawansowanym
    • Osobą komunikatywną o wysokiej kulturze osobistej, posiadającą doświadczenie w obsłudze klienta lub chcącą je nabyć
    • Świetnym organizatorem własnego czasu pracy
    • Osobą zorientowaną na realizację wyznaczonych celów
    • Proaktywną i dynamiczną osobą lubiącą działać na pełnych obrotach

    Oferujemy:

    Co w zamian?

    • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie, świetnej atmosferze i środowisku sprzyjającym rozwojowi zawodowemu
    • Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie
    • Elastyczne godziny pracy dostosowane do Twojego planu studiów (możliwość pracy od piątku do niedzieli)
    • Pakiet szkoleń - w tym początkowo kompleksowe wdrożenie
    • Karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie
    • Kursy z języka angielskiego i niemieckiego
    • Indywidualne dofinansowania do szkoleń / kursów
    • Dofinansowanie do dojazdów lub biletu na komunikację miejską
    • Codzienny kontakt z językiem obcym
     
    Call Center www.linguajob.pl
  • Gdańsk 15.03.2018
    Młodszy Spedytor z j. niemieckim lub francuskim ( bez doświadczenia!)
    Opis stanowiska:

    Nie wymagamy doświadczenia!

    Co będzie należało do Twoich zadań?

    • Aktywne pozyskiwanie klientów i utrzymywanie pozytywnych relacji
    • Wyszukiwanie ofert poprzez specjalne platformy
    • Prowadzenie negocjacji z klientami (telefon, mail)
    • Koordynowanie współpracy z klientami na rynku niemieckim

    Wymagania:

    Czego oczekujemy?

    • Zaawansowanej znajomości języka niemieckiego lub francuskiego (min. C1) warunek konieczny!
    • Wysokich zdolności interpersonalnych
    • Motywacji do pracy z klientem i umiejętności negocjacyjnych
    • Pozytywnego nastawienia
    • Odpowiedzialności oraz samodzielności w działaniu

    Oferujemy:

    Co oferujemy w zamian?

    • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • Konkurencyjne wynagrodzenie
    • Praca w świetnej atmosferze
    • Karta Multisport, ubezpieczenie na życie, pakiet medyczny
    • Codzienny kontakt z językiem niemieckim
    • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i rozwoju w branży spedycyjnej
    Call Center www.linguajob.pl
  • Częstochowa, European Shared Services Center 14.03.2018
    SPECJALISTA ZE ZNAJOMOŚCIĄ J. NIEMIECKIEGO - OBSŁUGA PROCESU ADMINISTRACJI ZAMWIEŃ
    Opis stanowiska:
    • Weryfikacja wniosków procesowych oraz załączonej dokumentacji
    • Tworzenie i aktualizacja zamówień w systemach ERP
    • Przygotowanie raportów/dokumentów związanych ze zmianami cen w systemach ERP
    • Kontakt z klientami  z różnych krajów Europy i Ameryki Północnej, udzielanie wyjaśnień, rozwiązywanie bieżących problemów

    Wymagania:
    • znajomość języka niemieckiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację – warunek konieczny
    • znajomość języka angielskiego obcego będzie dodatkowym atutem
    • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, logistyka, matematyka, rachunkowość, finanse ale także filologia i inne)
    • znajomość obsługi programu MS Office’a 
    • motywacja do pracy w centrum usług wspólnych
    • zdolności analityczne oraz dobra organizacja pracy
    • mile widziana znajomość systemów ERP (SAP, QAD) 

    Oferujemy:
    • prywatną opiekę medyczną PZU  
    • pakiet kafeteryjny MY BENEFIT (możliwość korzystania z karty sportowej, biletów do kina, teatru, wyjazdów turystycznych etc.)
    • pakiet socjalny, system zniżek na towary i usługi
    • szkolenia językowe, z Excel’a oraz branżowe
    • przeszkolenie i wsparcie na stanowisku pracy
    • koleżeńską atmosferę pracy i kulturę wzajemnego wsparcia
    Call Center www.linguajob.pl
  • Katowice 14.03.2018
    Customer Service with German
    Opis stanowiska:

    Miejsce pracy: Sosnowiec

    Zadania:


    • Budowanie i podtrzymywanie dobrych relacji z istniejącymi oraz potencjalnymi klientami
    • Współpraca z indywidualną grupą klientów
    • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów Europy Zachodniej
    • Wprowadzanie zamówień do wewnętrznego systemu
    • Obsługa programu Excel w celu weryfikacji i analizy danych
    • Drobne tłumaczenia wynikające z pełnionych obowiązków

    Wymagania:

    Wymagania:

    • Bardzo dobra znajomości j. niemieckiego w mowie i piśmie (B2+/C1)
    • Komunikatywna znajomość j. angielskiego
    • Wykształcenie wyższe
    • Mile widziane doświadczenie na stanowisku zw. z obsługą klienta lub logistyki sprzedaży
    • Dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel)
    • Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu relacji z klientami

    Oferujemy:

    Oferujemy:

    • Pracę zapewniającą stały kontakt z językiem niemieckim
    • Pracę w przedsiębiorstwie o ugruntowanej pozycji rynkowej
    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę podpisywana bezpośrednio z klientem
    • Atrakcyjne wynagrodzenie
    • Możliwość rozwoju zawodowego
    • Benefity pozapłacowe: ubezpieczenie
    Call Center www.linguajob.pl
  • Łódź 14.03.2018
    Agent z j. niemieckim (Service Desk Agent with German)
    Opis stanowiska:

    Podstawowe zadania na stanowisku:

    • Kompleksowe wsparcie działu księgowego - tworzenie raportów, kolekcjonowanie danych, rozwiązywanie kwestii wątpliwych
    • Bezpośredni kontakt e-mailowy i telefoniczny z dostawcami oraz pracownikami wewnętrznymi
    • Uzgadnianie stanu rachunków i kont z dostawcami
    • Raportowanie i rejestrowanie połączeń z klientami
    • Realizowanie różnorodnych projektów

    Wymagania:
    Profil kandydata:
    • Biegła znajomość j. niemieckiego
    • Komunikatywna znajomość j. angielskiego
    • Wykształcenie wyższe (licencjat na dowolnym kierunku)
    • Dobra znajomość MS Office i znajomość SAP będzie dużym plusem
    • Doświadczenie korporacyjne będzie mile widziane

    Oferujemy:
    Oferujemy
    • Pracę w zupełnie nowym, świeżym zespole, na którego kształt będziesz miał bezpośredni wpływ
    • Pracę w międzynarodowej firmie działającej na rynku światowym - m. in. w Europie i Ameryce Północnej
    • Konkurencyjne wynagrodzenie z pakietem bonusowym po okresie próbnym
    • Dogodną lokalizację biura - w samym centrum Łodzi!
    • Zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z naszym klientem
    • Standardowe, biznesowe godziny pracy - od poniedziałku do piątku
    • Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowym, wysoce rozwojowym środowisku
    • Szkolenia wewnętrzne i kursy językowe
    • Pakiet benefitów - prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, ubezpieczenie na życie, rabaty u partnerów
    Call Center www.linguajob.pl
  • Wrocław 07.03.2018
    Specjalista ds. wsparcia sprzedaży z j. niemieckim
    Opis stanowiska:

    Zadania:

    • Bezpośredni kontakt oraz wsparcie wewnętrznego klienta niemieckojęzycznego
    • Obsługa klienta drogą telefoniczną oraz mailową
    • Pomoc przy przygotowaniu oraz aktualizowaniu prezentacji przy pomocy zdobytych informacji
    • Odpowiedzialność za fakturowanie, przechowywanie zapisów dotyczących płatności
    • Generowanie raportów

    Wymagania:

    Wymagania:

    • Znajomość języka angielskiego oraz niemieckiego na poziomie min. B2
    • Doświadczenie w obsłudze Klienta w środowisku międzynarodowym - min. 2 lata
    • Wysokie umiejętności komunikacyjne, interpersonalne oraz analityczne
    • Biegła znajomość pakietu MS Office
    • Umiejętność realizacji wielu zadań jednocześnie
    • Zdolność do analitycznego, logicznego myślenia

    Oferujemy:

    Oferujemy:

    • Pracę w międzynarodowej firmie będącej liderem na rynku
    • Atrakcyjne wynagrodzenie
    • Szeroki pakiet benefitów (karta multisport, ubezpieczenie prywatne, ubezpieczenie na życie, program wellness & spa)
    • Dodatkowo owoce, kanapki, soki, grupy sportowe, artystyczne i wolontariackie
    • Kursy językowe
    Call Center www.linguajob.pl
  • Warszawa 05.03.2018
    Obsługa Niemieckojęzycznego Klienta Linii Lotniczych
    Znasz język niemiecki na poziomie min. B1? Marzysz o rozwoju zawodowym w firmie o globalnym zasięgu? Poszukujesz nowych wyzwań, a w środowiskach międzynarodowych czujesz się jak ryba w wodzie? Jeżeli tak, to poszukujemy właśnie Ciebie! Obecnie dla naszego Klienta, który od 15 lat rozwija swoją działalność jako lider w branży usług call center w zakresie multichannel solutions, poszukujemy osoby chętnej do rozpoczęcia pracy przy projekcie linii lotniczych. Za co będziesz odpowiedzialny? Obsługa niemieckich, szwajcarskich i austriackich klientów znanej linii lotniczej odpowiadanie na przychodzące połączenia z klientami tworzenie bazy danych produktów przyjmowanie i klasyfikowanie zgłoszeń użytkowników doradzanie klientowi w zakresie odpowiednich działań - analizowania i rozwiązywania problemów współpracę z kolejnymi liniami wsparcia (inżynierowie serwisu, druga linia wsparcia dbanie o utrzymanie wysokiej jakości usług Czego do Ciebie oczekujemy? Bardzo dobrej znajomości NIEMIECKIEGO (min. B1) Dobrej znajomości ANGIELSKIEGO wysokich umiejętności komunikacyjnych entuzjastycznego nastawienia i chęci do nauki Brak doświadczenia nie jest przeszkodą! Co oferujemy: Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę Cykl szkoleń, podczas których przekażemy Ci niezbędną wiedzę, która przygotuje Cię do podjęcia nowych zadań Prywatną opiekę medyczną Kartę Multisport Międzynarodowe środowisko – w naszym biurze pracują ludzie ze wszystkich kontynentów Możliwość znajomości języków obcych w praktyce Możliwość rozwoju zawodowego w firmie o globalnym zasięgu Koleżeńską atmosferę pracy i kulturę wzajemnego wsparcia
    Call Center www.polacyde.pl
  • Warszawa 03.03.2018
    Customer Service Representative with German + good English
    Opis stanowiska:

    Responsibilities:

    • Managing customers' business needs over e-mail or phone
    • Processing customers' requests and updating data in the computer systems
    • Following prescribed processes
    • Providing customers with all requested and relevant information
    • Cooperating with all relevant departments to resolve customer issues

    Wymagania:

    Job requirements:

    • Fluent German + good English
    • Enthusiastic, communicative people that are willing to support our customers
    • Very good interpersonal & communication skills
    • Strong Customer service Focus
    • Team player
    • Able to pick up new tasks quickly
    • Basic computer skills

    Oferujemy:

    What offer:

    • International team environment
    • Work 24/7
    • Private medical care
    • Friendly atmosphere
    • Everyday contact with different languages
    • Prospects for self-development in a dynamically expanding company
    Call Center www.linguajob.pl
  • Warszawa 28.02.2018
    Customer Service Representative with German and English – Contact Center
    Opis stanowiska:

    Responsibilities:

    • Managing customers business needs over e-mail or phone
    • Processing customers' requests and updating data in the computer systems
    • Following prescribed processes
    • Providing customers with all requested and relevant information
    • Cooperating with all relevant departments to resolve customer issues

    Wymagania:

    Job requirements:

    • Excellent knowledge of German and good of English
    • Enthusiastic, communicative people that are willing to support our customers
    • Very good interpersonal & communication skills
    • Strong Customer service Focus
    • Team player
    • Able to pick up new tasks quickly
    • Basic computer skills

    Oferujemy:

    What offer:

    • International team environment
    • Private medical care
    • Friendly atmosphere
    • Working 24/7
    • Everyday contact with different languages
    • Prospects for self-development in a dynamically expanding company
    Call Center www.linguajob.pl
  • Wrocław 28.02.2018
    Sales Support with German
    Opis stanowiska:

    Oferujemy:

    • Pracę w międzynarodowej firmie będącej liderem na rynku
    • Atrakcyjne wynagrodzenie
    • Szeroki pakiet benefitów (karta multisport, ubezpieczenie prywatne, ubezpieczenie na życie, program wellness & spa)
    • Dodatkowo owoce, kanapki, soki, grupy sportowe, artystyczne i wolontariackie
    • Kursy językowe


    Wymagania:

    Zadania:

    • Bezpośredni kontakt oraz wsparcie wewnętrznego klienta niemieckojęzycznego
    • Obsługa klienta drogą telefoniczną oraz mailową
    • Pomoc przy przygotowaniu oraz aktualizowaniu prezentacji przy pomocy zdobytych informacji
    • Odpowiedzialność za fakturowanie, przechowywanie zapisów dotyczących płatności
    • Generowanie raportów


    Oferujemy:

    Wymagania:

    • Znajomość języka angielskiego oraz niemieckiego na poziomie min. B2
    • Doświadczenie w obsłudze Klienta w środowisku międzynarodowym - min. 1 rok
    • Wysokie umiejętności komunikacyjne, interpersonalne oraz analityczne
    • Umiejętność realizacji wielu zadań jednocześnie
    • Mile widziane wykształcenie kierunkowe (International Business/Marketing)

    Call Center www.linguajob.pl
  • Siemianowice Śląskie 28.02.2018
    Customer Service with German
    Opis stanowiska:

    Miejsce pracy: Sosnowiec

    Zadania:


    • Budowanie i podtrzymywanie dobrych relacji z istniejącymi oraz potencjalnymi klientami
    • Współpraca z indywidualną grupą klientów
    • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów Europy Zachodniej
    • Wprowadzanie zamówień do wewnętrznego systemu
    • Obsługa programu Excel w celu weryfikacji i analizy danych
    • Drobne tłumaczenia wynikające z pełnionych obowiązków

    Wymagania:

    Wymagania:

    • Bardzo dobra znajomości j. niemieckiego w mowie i piśmie (B2+/C1)
    • Komunikatywna znajomość j. angielskiego
    • Wykształcenie wyższe
    • Mile widziane doświadczenie na stanowisku zw. z obsługą klienta lub logistyki sprzedaży
    • Dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel)
    • Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu relacji z klientami

    Oferujemy:

    Oferujemy:

    • Pracę zapewniającą stały kontakt z językiem niemieckim
    • Pracę w przedsiębiorstwie o ugruntowanej pozycji rynkowej
    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę podpisywana bezpośrednio z klientem
    • Atrakcyjne wynagrodzenie
    • Możliwość rozwoju zawodowego
    • Benefity pozapłacowe: ubezpieczenie
    Call Center www.linguajob.pl
  • Warszawa 24.02.2018
    Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego - język niemiecki
    Opis stanowiska:

    Zadania:

    • wsparcie i obsługa klientów biznesowych (kontakt telefoniczny, mailowy)
    • monitorowanie zgłoszeń użytkowników
    • opieka logistyczna klientów
    • dbanie o kompleksowe rozwiązywanie zgłoszeń klientów

    Wymagania:

    Jeśli:

    • znasz biegle język niemiecki i angielski
    • lubisz pracować z klientem biznesowym
    • chcesz rozwijać się międzynarodowej firmie
    • szybko się uczysz, jesteś komunikatywny i otwarty
    • efektywnie pracujesz w zespole

    Ta praca jest dla Ciebie!


    Oferujemy:

    Oferujemy:

    • umowa o pracę
    • atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz kartę sportową, prywatną opiekę medyczną
    • elastyczny grafik (praca zmianowa)
    • pracę w dynamicznym i międzynarodowym środowisku
    • możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania doświadczenia
    • miejsce pracy - Warszawa (Mokotów)
    Call Center www.linguajob.pl
  • Wrocław 21.02.2018
    Sales Support with German
    Opis stanowiska:

    Oferujemy:

    • Pracę w międzynarodowej firmie będącej liderem na rynku
    • Atrakcyjne wynagrodzenie
    • Szeroki pakiet benefitów (karta multisport, ubezpieczenie prywatne, ubezpieczenie na życie, program wellness & spa)
    • Dodatkowo owoce, kanapki, soki, grupy sportowe, artystyczne i wolontariackie
    • Kursy językowe

    Wymagania:

    Zadania:

    • Bezpośredni kontakt oraz wsparcie wewnętrznego klienta niemieckojęzycznego
    • Obsługa klienta drogą telefoniczną oraz mailową
    • Pomoc przy przygotowaniu oraz aktualizowaniu prezentacji przy pomocy zdobytych informacji
    • Odpowiedzialność za fakturowanie, przechowywanie zapisów dotyczących płatności
    • Generowanie raportów

    Oferujemy:

    Wymagania:

    • Znajomość języka angielskiego oraz niemieckiego na poziomie min. B2
    • Doświadczenie w obsłudze Klienta w środowisku międzynarodowym - min. 1 rok
    • Wysokie umiejętności komunikacyjne, interpersonalne oraz analityczne
    • Umiejętność realizacji wielu zadań jednocześnie
    • Mile widziane wykształcenie kierunkowe (International Business/Marketing)
    Call Center www.linguajob.pl
  • Dąbrowa Górnicza 21.02.2018
    Customer Service with German
    Opis stanowiska:

    Miejsce pracy: Sosnowiec

    Zadania:


    • Budowanie i podtrzymywanie dobrych relacji z istniejącymi oraz potencjalnymi klientami
    • Współpraca z indywidualną grupą klientów
    • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów Europy Zachodniej
    • Wprowadzanie zamówień do wewnętrznego systemu
    • Obsługa programu Excel w celu weryfikacji i analizy danych
    • Drobne tłumaczenia wynikające z pełnionych obowiązków


    Wymagania:

    Wymagania:

    • Bardzo dobra znajomości j. niemieckiego w mowie i piśmie (B2+/C1)
    • Komunikatywna znajomość j. angielskiego
    • Wykształcenie wyższe
    • Mile widziane doświadczenie na stanowisku zw. z obsługą klienta lub logistyki sprzedaży
    • Dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel)
    • Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu relacji z klientami


    Oferujemy:

    Oferujemy:

    • Pracę zapewniającą stały kontakt z językiem niemieckim
    • Pracę w przedsiębiorstwie o ugruntowanej pozycji rynkowej
    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę podpisywana bezpośrednio z klientem
    • Atrakcyjne wynagrodzenie
    • Możliwość rozwoju zawodowego
    • Benefity pozapłacowe: ubezpieczenie

    Call Center www.linguajob.pl
  • Kraków 21.02.2018
    International Support Specialist
    Opis stanowiska:

    If you are:

    • looking for entry level position with many possibilities of professional development,
    • enjoying contact with other people and everybody says you are communicative and open-minded person,
    • customer oriented and always providing high-quality support,
    • interested in novelties and technical innovations,
    • open for relocation to Poland, where you will have an opportunity to start a professional career, as well as learn other culture being surrounded by one of the most frequently visited city in Europe by tourists,
    • eager about working for one of world's fastest growing multinational organization,
    • or maybe you are a fresh graduate, not yet sure about your plans referring to professional career, but you represent an open mindset and you are 100% positive, that you would like to work with people,
    • you are open for a great adventure in Kraków, Poland.

    You are the one we are looking for!

    Wymagania:

    What do we expect from you?

    • Proficiency in one of the following languages: German / Romanian / Croatian / Czech + Slovak / Italian,
    • Ability to communicate in English - you would have to communicate with your colleagues from all over the world,
    • Preferred education: BA level or students of final years of studies,
    • Curiosity - willingness to learn and constant search for possibilities to innovate,
    • Motivation and positive attitude,
    • No professional experience is required

    Oferujemy:

    What do we offer?

    • Employment in modern Center of Excellence located in the center of Kraków,
    • Very interesting job with flexible working hours,
    • Competitive salary and big number of non-wage benefits, such as private healthcare, gym card, free snacks and drinks in the office and many more,
    • Support from your future team members in relocation, guidebook and plane ticket cost reimbursement,
    • Great opportunity to start your professional career in fast developing multinational environment and real possibility of initiating development activities within the position and organization.

    Contact us: paulina.hab-polesello@manpower.pl
    Call Center www.linguajob.pl
  • Wrocław 21.02.2018
    Pracownik helpdesk z j. niemieckim
    Opis stanowiska:
    Zadania:
    • Pierwsza linia wsparcia (Mail, Web, Call) dla wewnętrznych użytkowników w odniesieniu do ich sprzętu i oprogramowania,
    • Współpraca z różnymi interesariuszami na terenie Niemiec,

    Wymagania:
    Wymagania:
    • Biegła znajomość języka niemieckiego i komunikatywny angielski,
    • Mile widziane doświadczenie w dziale helpdesk lub obsłudze klienta,
    • Podstawowa wiedza na temat IT i najpopularniejszych systemów,
    • Gotowość do pracy zmianowej,
    • Zdolność analitycznego i logicznego myślenia.

    Oferujemy:
    Oferujemy:
    • Zatrudnienie w nowym startupie, w którym troszczymy się o świetną atmosferę pracy,
    • Możliwość pracy dla znanej marki, lidera branży automotive, której produkty są wysoko cenione na całym świecie,
    • Konkurencyjne wynagrodzenie i atrakcyjny pakiet benefitów(w tym prywatna opieka medyczna, multisport, ubezpieczenie grupowe),
    • Szkolenie wdrożeniowe dla osób bez doświadczenia - liczą się przede wszystkim chęci i motywacja do pracy!
    Call Center www.linguajob.pl
  • Kraków 21.02.2018
    Ekspert ds. wsparcia klienta międzynarodowego
    Opis stanowiska:

    Zadania:

    • Budowanie marki wśród nowych użytkowników oraz dbałość o dotychczasowych klientów;
    • Profesjonalne wsparcie pracowników oraz klientów różnymi kanałami (e-mail, czat, telefon)
    • Cierpliwe i wyrozumiale odpowiadanie na wszelkie pojawiające się pytania ze strony współpracowników i klientów;
    • Promowanie pozytywnej komunikacji;
    • Inicjowanie rozwijających działań w ramach stanowiska i organizacji.

    Wymagania:

    Wymagania:

    • Biegła znajomość jednego z języków (C1/C2): niemiecki / chorwacki / rumuński / czeski / słowacki;
    • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (B1/B2);
    • Mile widziane osoby z wykształceniem wyższym;
    • Kreatywność oraz motywacja do pracy;
    • Biegłość w korzystaniu z komputera;
    • Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane.

    Oferujemy:

    Oferujemy:

    • Elastyczny czas pracy dostosowany do osób uczących się;
    • Umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z naszym klientem;
    • Konkurencyjne wynagrodzenie oraz bogaty pakiet benefitów pozapłacowych;
    • Darmowe przekąski i napoje;
    • Pracę w międzynarodowym środowisku;
    • Możliwości rozwoju i awansu;
    • Praca w nowoczesnym biurze, w samym centrum Krakowa.
    Call Center www.linguajob.pl
  • Katowice 17.02.2018
    Customer Service with German
    Opis stanowiska:

    Miejsce pracy: Sosnowiec

    Zadania:


    • Budowanie i podtrzymywanie dobrych relacji z istniejącymi oraz potencjalnymi klientami
    • Współpraca z indywidualną grupą klientów
    • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów Europy Zachodniej
    • Wprowadzanie zamówień do wewnętrznego systemu
    • Obsługa programu Excel w celu weryfikacji i analizy danych
    • Drobne tłumaczenia wynikające z pełnionych obowiązków

    Wymagania:

    Wymagania:

    • Bardzo dobra znajomości j. niemieckiego w mowie i piśmie (B2+/C1)
    • Komunikatywna znajomość j. angielskiego
    • Wykształcenie wyższe
    • Mile widziane doświadczenie na stanowisku zw. z obsługą klienta lub logistyki sprzedaży
    • Dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel)
    • Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu relacji z klientami

    Oferujemy:

    Oferujemy:

    • Pracę zapewniającą stały kontakt z językiem niemieckim
    • Pracę w przedsiębiorstwie o ugruntowanej pozycji rynkowej
    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę podpisywana bezpośrednio z klientem
    • Atrakcyjne wynagrodzenie
    • Możliwość rozwoju zawodowego
    • Benefity pozapłacowe: ubezpieczenie
    Call Center www.linguajob.pl
  • Wrocław 17.02.2018
    Pracownik linii pierwszego wsparcia z j. niemieckim
    Opis stanowiska:

    Zadania:

    • Pierwsza linia wsparcia (Mail, Web, Call) dla wewnętrznych użytkowników w odniesieniu do ich sprzętu i oprogramowania,
    • Współpraca z różnymi interesariuszami na terenie Niemiec,

    Wymagania:

    Wymagania:

    • Biegła znajomość języka niemieckiego i komunikatywny angielski,
    • Mile widziane doświadczenie w dziale helpdesk lub obsłudze klienta,
    • Podstawowa wiedza na temat IT i najpopularniejszych systemów,
    • Gotowość do pracy zmianowej,
    • Zdolność analitycznego i logicznego myślenia.

    Oferujemy:

    Oferujemy:

    • Zatrudnienie w nowym startupie, w którym troszczymy się o świetną atmosferę pracy,
    • Możliwość pracy dla znanej marki, lidera branży automotive, której produkty są wysoko cenione na całym świecie,
    • Konkurencyjne wynagrodzenie i atrakcyjny pakiet benefitów(w tym prywatna opieka medyczna, multisport, ubezpieczenie grupowe),
    • Szkolenie wdrożeniowe dla osób bez doświadczenia - liczą się przede wszystkim chęci i motywacja do pracy!
    Call Center www.linguajob.pl
2012-2018 Polacyde™ - Wszelkie prawa zastrzeżone