Ważne: Strona wykorzystuje pliki cookies.

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".
Ogłoszenia -> Praca
Wyszukaj tekst:
Miasto:
Kategoria:
Region:
Portal:
Znaleziono: 659 wyników
  • Kraków 13.12.2017
    Ekspert ds. wsparcia klienta międzynarodowego
    Opis stanowiska:

    Zadania:

    • Budowanie marki wśród nowych użytkowników oraz dbałość o dotychczasowych klientów;
    • Profesjonalne wsparcie pracowników oraz klientów różnymi kanałami (e-mail, czat, telefon)
    • Cierpliwe i wyrozumiale odpowiadanie na wszelkie pojawiające się pytania ze strony współpracowników i klientów;
    • Promowanie pozytywnej komunikacji;
    • Inicjowanie rozwijających działań w ramach stanowiska i organizacji.

    Wymagania:

    Wymagania:

    • Biegła znajomość jednego z języków (C1/C2): niemiecki / chorwacki / rumuński / czeski / słowacki;
    • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (B1/B2);
    • Mile widziane osoby z wykształceniem wyższym;
    • Kreatywność oraz motywacja do pracy;
    • Biegłość w korzystaniu z komputera;
    • Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane.

    Oferujemy:

    Oferujemy:

    • Elastyczny czas pracy dostosowany do osób uczących się;
    • Umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z naszym klientem;
    • Konkurencyjne wynagrodzenie oraz bogaty pakiet benefitów pozapłacowych;
    • Darmowe przekąski i napoje;
    • Pracę w międzynarodowym środowisku;
    • Możliwości rozwoju i awansu;
    • Praca w nowoczesnym biurze, w samym centrum Krakowa.
    Call Center www.linguajob.pl
  • Wrocław 13.12.2017
    Specjalista ds. wsparcia klienta niemieckojęzycznego
    Opis stanowiska:

    Zadania:

    • Pierwsza linia wsparcia (Mail, Web, Call) dla wewnętrznych użytkowników w odniesieniu do ich sprzętu i oprogramowania,
    • Współpraca z różnymi interesariuszami na terenie Niemiec,

    Wymagania:

    Wymagania:

    • Biegła znajomość języka niemieckiego i komunikatywny angielski,
    • Mile widziane doświadczenie w dziale helpdesk lub obsłudze klienta,
    • Podstawowa wiedza na temat IT i najpopularniejszych systemów,
    • Gotowość do pracy zmianowej,
    • Zdolność analitycznego i logicznego myślenia.

    Oferujemy:

    Oferujemy:

    • Zatrudnienie w nowym startupie, w którym troszczymy się o świetną atmosferę pracy,
    • Możliwość pracy dla znanej marki, lidera branży automotive, której produkty są wysoko cenione na całym świecie,
    • Konkurencyjne wynagrodzenie i atrakcyjny pakiet benefitów(w tym prywatna opieka medyczna, multisport, ubezpieczenie grupowe),
    • Szkolenie wdrożeniowe dla osób bez doświadczenia - liczą się przede wszystkim chęci i motywacja do pracy!
    Call Center www.linguajob.pl
  • Kraków 13.12.2017
    Customer Support Specialist with German/Slovak&Czech/Romanian/Croatian
    Opis stanowiska:

    If you are:

    • looking for entry level position with many possibilities of professional development,
    • enjoying contact with other people and everybody says you are communicative and open-minded person,
    • customer oriented and always providing high-quality support,
    • interested in novelties and technical innovations,
    • open for relocation to Poland, where you will have an opportunity to start a professional career, as well as learn other culture being surrounded by one of the most frequently visited city in Europe by tourists,
    • eager about working for one of world's fastest growing multinational organization,
    • or maybe you are a fresh graduate, not yet sure about your plans referring to professional career, but you represent an open mindset and you are 100% positive, that you would like to work with people,
    • you are open for a great adventure in Kraków, Poland.


    You are the one we are looking for!


    Wymagania:

    What do we expect from you?

    • Proficiency in one of the following languages: German / Romanian / Croatian / Czech + Slovak,
    • Ability to communicate in English - you would have to communicate with your colleagues from all over the world,
    • Preferred education: BA level or students of final years of studies,
    • Curiosity - willingness to learn and constant search for possibilities to innovate,
    • Motivation and positive attitude,
    • No professional experience is required

    Oferujemy:

    What do we offer?

    • Employment in modern Center of Excellence located in the center of Kraków,
    • Very interesting job with flexible working hours,
    • Competitive salary and big number of non-wage benefits, such as private healthcare, gym card, free snacks and drinks in the office and many more,
    • Support from your future team members in relocation, guidebook and plane ticket cost reimbursement,
    • Great opportunity to start your professional career in fast developing multinational environment and real possibility of initiating development activities within the position and organization.
    Call Center www.linguajob.pl
  • Warszawa 13.12.2017
    Specjalista ds. sprzedaży z j.niemieckim i angielskim (Sales Development)
    Opis stanowiska:

    Kluczowe zadania na stanowisku:

    • Aktywna sprzedaż usług firmy
    • Wyszukiwanie potencjalnych klientów na rynku
    • Ścisła współpraca z Sales Managerem
    • Tworzenie ofert dopasowanych do potrzeb Klienta

    Wymagania:

    Wymagania:

    • Min. 2-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B
    • Biegła znajomość j.niemieckiego i angielskiego
    • Pozytywne nastawienie do klienta oraz umiejętności sprzedażowe
    • Bardzo dobra organizacja pracy
    • Gotowość do pracy w dynamicznym, międzynarodowym środowisku

    Oferujemy:

    Oferujemy:

    • Pracę w międzynarodowej firmie o renomowanej i ugruntowanej pozycji na rynku
    • Przejrzyste i atrakcyjne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
    • Satysfakcjonujące wynagrodzenie i liczny pakiet benefitów
    • Szkolenie wdrożeniowe na stanowisko
    • Mozliwość pracy w trybie home office przez 2 dni w miesiącu
    • Dogodną lokalizację firmy (centrum Warszawy)
    • Możliwość uczestniczenia w rozwoju firmy na polskim rynku
    • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole
    Call Center www.linguajob.pl
  • Gdańsk 09.12.2017
    Młodszy spedytor z j. niemieckim
    Opis stanowiska:

    Nie wymagamy doświadczenia!

    Co będzie należało do Twoich zadań?

    • Aktywne pozyskiwanie klientów i utrzymywanie pozytywnych relacji
    • Wyszukiwanie ofert poprzez specjalne platformy
    • Prowadzenie negocjacji z klientami (telefon, mail)
    • Koordynowanie współpracy z klientami na rynku niemieckim

    Wymagania:

    Czego oczekujemy?

    • Zaawansowanej znajomości języka niemieckiego (min. C1)
    • Wysokich zdolności interpersonalnych
    • Motywacji do pracy z klientem i umiejętności negocjacyjnych
    • Pozytywnego nastawienienia
    • Odpowiedzialności oraz samodzielności w działaniu

    Oferujemy:

    Co oferujemy w zamian?

    • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • Konkurencyjne wynagrodzenie
    • Praca w świetnej atmosferze
    • Karta Multisport, ubezpieczenie na życie, pakiet medyczny
    • Codzienny kontakt z językiem niemieckim
    • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i rozwoju w branży spedycyjnej
    Call Center www.linguajob.pl
  • Gdynia 09.12.2017
    Customer Support Executive with German
    Opis stanowiska:


    Do Twoich obowiązków będzie należało:

    • Telefoniczne i mailowe wsparcie klientów
    • Stała współpraca z wewnętrznymi działami firmy

    Wymagania:

    Czego oczekujemy od kandydatów:

    • Znajomości j. niemieckiego i angielskiego na poziomie C1 (warunek konieczny)
    • Wykształcenie min. średniego
    • Praktycznej znajomości programu Excel
    • Komunikatywności i wysokiej kultury osobistej

    Oferujemy:

    W zamian oferujemy:

    • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
    • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy
    • Możliwość rozwoju i awansu w strykturach firmy
    • Szkolenia poszerzające wiedzę i umiejętności
    • Codzienną pracę z językami obcymi
    • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
    Call Center www.linguajob.pl
  • Włocławek 08.12.2017
    Referent ds. Obsługi Klienta Zagranicznegoz językiem niemieckim
    Opis stanowiska:
    • Obsługa klientów zagranicznych drogą mailową i telefoniczną
    • Realizowanie zamówień sprzedaży od momentu wejścia zamówienia do realizacji wysyłki
    • Dokonywanie wyjaśnień techniczno – logistycznych związanych z zamówieniami
    • Przygotowywanie ofert handlowych
    • Wewnętrzna współpraca z działami, które uczestniczą w procesach powiązanych z procesem sprzedaży

    Wymagania:
    • Wykształcenie min. średnie
    • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego ( min. B1)
    • Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta, dziale logistyki, dziale przygotowania produkcji itp.
    • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
    • Samodzielność w działaniu
    • Dobra organizacja pracy własnej
    • Zaangażowanie i umiejętność pracy w zespole

    Oferujemy:
    • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
    • Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku oraz okazję do codziennego doskonalenia umiejętności językowych
    • Pakiet szkoleń wdrożeniowych oraz specjalistycznych
    • Prywatny pakiet medyczny
    • Możliwość otrzymywania nagród finansowych (uznaniowych oraz uzależnionych od wyniku finansowego firmy)
    • Liczny pakiet benefitów pozapłacowych (przedświąteczne świadczenia pieniężne 2x w roku, paczki oraz dofinansowanie do kolonii dla dzieci, dofinansowanie do aktywności sportowej i kulturalnej)
    Call Center www.linguajob.pl
  • Warszawa 08.12.2017
    Specjalista ds. obsługi klienta biznesowego - język niemiecki
    Opis stanowiska:

    Zadania:

    • wsparcie i obsługa klientów biznesowych (kontakt telefoniczny, mailowy)
    • monitorowanie zgłoszeń użytkowników
    • opieka logistyczna klientów
    • dbanie o kompleksowe rozwiązywanie zgłoszeń klientów

    Wymagania:

    Jeśli:

    • znasz biegle język niemiecki i angielski
    • lubisz pracować z klientem biznesowym
    • chcesz rozwijać się międzynarodowej firmie
    • szybko się uczysz, jesteś komunikatywny i otwarty
    • efektywnie pracujesz w zespole

    Ta praca jest dla Ciebie!


    Oferujemy:

    Oferujemy:

    • umowa o pracę
    • atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz kartę sportową, prywatną opiekę medyczną
    • elastyczny grafik (praca zmianowa)
    • pracę w dynamicznym i międzynarodowym środowisku
    • możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania doświadczenia
    • miejsce pracy - Warszawa (Mokotów)
    Call Center www.linguajob.pl
  • Kraków 18.11.2017
    Customer Service with German
    Opis stanowiska:

    The focus of the position will be to overcome customer shortcomings (process/language/cultural and technical), while interacting with other Cisco organizations. He/she will interpret customers' needs and translate them into concrete and specific action plans with the correct Cisco organization including support for Cisco Sales Teams. The person will be the in-country single point of contact for TS related issue escalations and act as a facilitator with the respective Cisco organizations in order to drive the issue to a resolution.

    Skills:

    • 1 year experience in Customer service
    • Good command of English
    • Fluency in German
    • Italian is a plus
    • Basic understanding or strong interest in networking products.
    • Analytical and troubleshooting mind set
    • Good communication and presentation skills
    • Excellent customer handling skills
    • Work under pressure - take leadership under a critical situation with the customer,
    • maintaining professional and positive attitude
    • BS or equivalent

    Wymagania:

    Responsibilities:

    • Assist customers with Service Request and interactions with Cisco TAC
    • Keep record on critical issues for top Customers, as indicated by the Territory Escalation Manager
    • Responsible for achieving all metrics for the respective customer/partner, as defined by the management with particular focus on customer satisfaction
    • Deliver TS training sessions to customers and partners within the country/. Region
    • Build and maintain excellent understanding of customers

    Oferujemy:

    We offer:

    • Full-time job with attractive salary based on B2B, Contract of employment
    • Multicultural working environment and possibility to advance technical skills
    • Possibility of changing position, department, gaining new knowledge and experience
    • Internal trainings, coaching, mentoring
    • Access to e-learning platform
    • Working at Cisco office
    Call Center www.linguajob.pl
  • Grodzisk Mazowiecki 18.11.2017
    Opiekun klienta z j. niemieckim
    Opis stanowiska:

    Oferujemy:

    • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z naszym klientem
    • Bogaty pakiet szkoleń (wewnętrzne i zewnętrzne)
    • Bogaty pakiet benefitów (Multisport/ Flexipass, polisa na życie, prywatna opieka medyczna, świadczenia z ZFŚS)
    • Atrakcyjne wynagrodzenie
    • Bezstresowe rozmowy rekrutacyjne

    Wymagania:

    Zadania:

    • Opieka nad klientem
    • Przyjmowanie oraz realizacja zamówień
    • Praca z dokumentami sprzedaży (zamówienia, raporty)
    • Obsługa reklamacji
    • Bieżąca współpraca z działem sprzedaży i windykacji
    • Przygotowywanie/ gromadzenie danych do wprowadzania nowego klienta

    Oferujemy:

    Wymagania:

    • Wykształcenie min. średnie
    • Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego, komunikatywny poziom j. angielskiego
    • Biegła znajomość obsługi komputera (Excel, Power Point)
    • Mile widziane doświadczenie w pracy w dziale obsługi klienta
    Call Center www.linguajob.pl
  • Warsaw 17.11.2017
    Service Administration Specialist with German
    Opis stanowiska:
    • Create service orders, control quality and completeness of reports delivered by technicians, enter order confirmations into the system,
    • Invoice of services, repairs and installations, ensure timely and accurate billing to customers,
    • Manage customer data, update data in the system based on information delivered by technicians or customers,
    • Create service order quotations and service contract quotations on customer request (in cooperation with corresponding departments if required),
    • Manage service contract,
    • Ensure complete and timely electronic archiving all relevant documents,
    • Prepare statistics and reports related to service administration.

    Wymagania:
    • Very good knowledge of German,
    • Good knowledge of English,
    • At least 2-3 years' professional experience in similar positions (preferably in SSC/BPO organization),
    • Very good MS Office skills,
    • Good understanding for complex business processes,
    • Quick perception, excellent attention to detail,
    • High customer orientation and focus on service quality and timeliness,
    • Availability for business travel and flexibility due to the business needs,
    • Knowledge of SAP or other ERP system is an asset.

    Then you should definitely send us your CV! 

     


    Oferujemy:
    • Stable employment conditions on the basis on contract of employment,
    • Attractive benefit package (extended medical care with dental package, MultiSport Card/Cafeteria program, wide scope of life insurance, language courses),
    • Interesting and challenging career path in a successful leading multinational organization,
    • Trainings and professional development,
    • Possibility to work in an international, global environment with young and multicultural team,
    • Possibility to use languages on daily basis,
    • Fruity Wednesdays,
    • Possibility to be a member of our MT Healthy team including: roller skates, football, volleyball, cycling or running.
    Call Center www.linguajob.pl
  • Kraków 16.11.2017
    German Role for German Freaks
    Opis stanowiska:
    • Providing the best solutions for clients’ business goals
    • Maintaining good relationships with existing clients via telephone and email on a daily basis
    • Processing orders set by the customers regularly
    • Managing clients accounts while increasing program revenue

    Wymagania:
    • Be goal–oriented
    • Be self-motivated
    • Have a very good command of German (min. B2/C1 level)
    • Be able to speak in English  (B2 level)
    • Have very good communication skills and superior listening skills
    • Be independent in action

    Oferujemy:
    • A coompetitive base salary with bonuses
    • One month paid training on digital advertising
    • Flexible hours
    • Partial language course reimbursement program
    • End of Quarter Company events
    • Sales incentive and prizes (cinema, concert tickets and much more)
    • A friendly multicultural environment
    • Dental Coverage&Health Insurance
    • Multisport Card
    • Micro Kitchen with soft drinks, salads, sandwiches and snacks available - without limits :)
    Call Center www.linguajob.pl
  • Wrocław 15.11.2017
    Pracownik helpdesk z j. niemieckim
    Opis stanowiska:

    Zadania:

    • Pierwsza linia wsparcia (Mail, Web, Call) dla wewnętrznych użytkowników w odniesieniu do ich sprzętu i oprogramowania
    • Obsługa użytkowników niemieckojęzycznych

    Wymagania:

    Wymagania:

    • Biegła znajomość języka niemieckiego i komunikatywny angielski
    • Mile widziane doświadczenie w dziale helpdesk lub obsłudze klienta
    • Podstawowa wiedza na temat IT i najpopularniejszych systemów
    • Gotowość do pracy zmianowej
    • Zdolność analitycznego i logicznego myślenia

    Oferujemy:

    Oferujemy:

    • Zatrudnienie w nowym startupie, w którym troszczymy się o świetną atmosferę pracy
    • Możliwość pracy dla znanej marki, lidera branży automotive, której produkty są wysoko cenione na całym świecie
    • Konkurencyjne wynagrodzenie i atrakcyjny pakiet benefitów(w tym prywatna opieka medyczna, multisport, ubezpieczenie grupowe)
    • Szkolenie wdrożeniowe dla osób bez doświadczenia - liczą się przede wszystkim chęci i motywacja do pracy!
    Call Center www.linguajob.pl
  • Gdynia 15.11.2017
    Specjalista ds. wparcia klienta z j. niemieckim
    Opis stanowiska:

    Do Twoich obowiązków będzie należało:

    • Telefoniczne i mailowe wsparcie klientów
    • Stała współpraca z wewnętrznymi działami firmy


    Wymagania:

    Czego oczekujemy od kandydatów:

    • Znajomości j. niemieckiego i angielskiego na poziomie C1 (warunek konieczny)
    • Wykształcenie min. średniego
    • Praktycznej znajomości programu Excel
    • Komunikatywności i wysokiej kultury osobistej

    Oferujemy:

    W zamian oferujemy:

    • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
    • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy
    • Możliwość rozwoju i awansu w strykturach firmy
    • Szkolenia poszerzające wiedzę i umiejętności
    • Codzienną pracę z językami obcymi
    • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
    Call Center www.linguajob.pl
  • Kraków 15.11.2017
    Senior Customer Satisfaction Specialist (German )
    Opis stanowiska:
    • Conduct customer satisfaction surveys via phone and other electronic means (measurement for customer loyalty and satisfaction)
    • Become an expert in surveys and customer feedback and a trusted advisor to our customers
    • Ensure a good image of the company and maintain relations with customers
    • Work closely with other teams and internal departments to achieve customer happiness
    • Provide explanations in relation to customer complaints
    • Manage internal databases of files to ensure we maintain up-to-date and consistent records
    • Work with the CRM system (verification and completing clients data)
    • Manage information flow using internal systems and processes in place
    • Prepare, analyze and distribute agreed reports and/or on demand

    Wymagania:
    • Excellent communication (written and oral) in German is a must
    • Good knowledge of English
    • Highly developed communication and interpersonal skills
    • Positive phone presence is essential
    • Customer service focused, communicative and open person who will present company in a positive, friendly and polite manner by demonstrating empathy and professionalism in interpersonal contact
    • Strong research and information analysis approach required with a high level of attention to detail
    • Experience in working in a customer service, customer support or similar department would be an asset
    • Open-minded and proactive with a high level of energy and motivation
    • Ability to work effectively as an individual and as a part of a team in a global organization
    • Bachelor degree

    Oferujemy:
    • Interesting and stable job in multinational company
    • Participation in improvement projects
    • Friendly work environment
    • Open and friendly organizational culture
    • Opportunity for interesting development path within accounting and taxes
    • Benefit package
    • Professional trainings
    Call Center www.linguajob.pl
  • Lublin 14.11.2017
    Sprechen Sie Deutsch? Pracuj w Lublinie!
    Opis stanowiska:

    Twoim zadaniem będzie:

    • utrzymywanie bieżącego kontaktu z klientami (rozmowy telefoniczne i korespondencja mailowa);
    • obsługiwanie tylko połączeń przychodzących;
    • udzielanie klientom niezbędnych informacji i pomoc przy rozwiązywaniu zgłaszanych problemów.

    Wymagania:

    Jeżeli jesteś osobą, która:

    • mówi dobrze w języku niemieckim ( poziom B2);
    • jest dyspozycyjna do pracy na pełen etat;
    • lubi rozmawiać i łatwo nawiązuje relacje;
    • jest zaangażowana w wykonywane zadania

    To znaczy, że Nasza oferta pracy jest właśnie dla Ciebie!!!


    Oferujemy:

    Nasz Klient oferuje:

    • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
    • Atrakcyjne wynagrodzenie (od 4000 zł) + dodatkowe składniki wynagrodzenia ( premia i prowizja);
    • Bogaty pakiet socjalny - karta sportowa, prywatna opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie;
    • Dofinansowanie do mieszkania w przypadku osób gotowych na relokację do Lublina;
    • Bogaty pakiet szkoleń podnoszących kwalifikacje;
    • Możliwość rozwoju zawodowego;
    • Ciekawą pracę w młodym, dynamicznym zespole.
    Oferta dotyczy pracy stałej.

    Poleć Adecco swoim znajomym, którzy poszukują pracy - mamy wiele ciekawych ofert pracy stałej i tymczasowej.
    Call Center www.linguajob.pl
  • Opole 14.11.2017
    Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem niemieckim
    Opis stanowiska:

    Na co dzień:

    Będziesz odpowiedzialny z weryfikację klientów, obsługę telefoniczną i mailową, kontakt z klientami z takich krajów jak Niemcy, Austria, Szwajcaria.


    Wymagania:

    Oczekujemy: wyłącznie dobrej znajomości j. niemieckiego i pozytywnego nastawienia :) będziesz miał okazję rozwijać się i wspierać tworzenie oddziału call center dla klienta zagranicznego w Opolu.
    Masz dodatkowe doświadczenie w Call center? Super! Nigdy nie pracowałeś jako konsultant? Udział w szkoleniach i wsparcie kolegów z zespołu pozwoli Ci bez przeszkód zacząć pracę! :)


    Oferujemy:

    W zamian za Twoje zaangażowanie chcemy Ci zaproponować:

    • stabilne zatrudnienie i umowę o pracę
    • ciekawe projekty w których rozwiniesz swoje umiejętności językowe i komunikacyjne
    • konkurencyjne wynagrodzenie
    • jasno określoną ścieżkę kariery
    • niezbędne narzędzia do pracy

    Jeżeli zdołaliśmy Cię zainteresować, prześlij swoje CV, skontaktujemy się z Tobą i porozmawiamy o szczegółach.

    Swoje CV prześlij za pomocą przycisku: APLIKUJ

    Uprzejmie informujemy, że odpowiemy na wybrane zgłoszenia.
    Call Center www.linguajob.pl
  • Łódź 11.11.2017
    Specjalista ds. obsługi klienta z j. obcym
    Opis stanowiska:

    Co będzie należało do Twoich zadań?

    • Kontakt mailowy i telefoniczny z klientami firmy
    • Wspieranie wewnętrznych procesów
    • Rozwiązywanie problemów i opracowywanie optymalnych rozwiązań
    • Wspieranie klientów wewnętrznych firmy
    • Zapewnienie wsparcia systemu i prowadzenie bieżącej dokumentacji

    Wymagania:

    Czego oczekujemy?

    • Zaawansowanej znajomości języka angielskiego
    • Dodatkowo znajomości języka francuskiego / niemieckiego / holenderskiego / duńskiego / hiszpańskiego / włoskiego / portugalskiego / czeskiego na poziomie min. B2
    • Orientacji na klienta
    • Umiejętności pracy w zespole
    • Wysokich zdolności interpersonalnych
    • Analitycznego myślenia
    • Znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem

    Oferujemy:

    Co w zamian?

    • Zdobycie doświadczenia w międzynarodowej organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku
    • Zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę
    • Szkolenie wdrożeniowe oraz szkolenia w trakcie pracy
    • Możliwość codziennego korzystania z języków obcych
    • Pakiet atrakcyjnych benefitów pozapłacowych
    • Przyjazna atmosfera w pracy
    Call Center www.linguajob.pl
  • Szczecin 11.11.2017
    Praca dla studenta - Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego
    Opis stanowiska:

    Szukasz ciekawej pracy, którą pogodzisz ze studiami, a jednocześnie wykorzystasz w niej znajomość języka niemieckiego? To oferta idealna dla Ciebie!

    Co będzie należało do Twoich zadań?

    • Codzienny kontakt telefoniczny i mailowy z klientami niemieckojęzycznymi
    • Przyjmowanie i kompleksowe rozwiązywanie zgłoszeń oraz udzielanie wsparcia w zakresie problemów technicznych
    • Dbanie o prawidłowy przebieg procesu zarządzania zgłoszeniami
    • Rozwijanie bazy wiedzy produktowej

    Wymagania:

    Kim jest Specjalista ds. obsługi klienta niemieckojęzycznego?

    • Osobą znającą język niemiecki w stopniu zaawansowanym
    • Osobą komunikatywną posiadającą doświadczenie w obsłudze klienta lub chcącą je nabyć
    • Świetnym organizatorem własnego czasu pracy
    • Osobą zorientowaną na realizację wyznaczonych celów
    • Proaktywną i dynamiczną osobą lubiącą działać na pełnych obrotach

    Oferujemy:

    Co w zamian?

    • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie, świetnej atmosferze i środowisku sprzyjającym rozwojowi zawodowemu
    • Bardzo atrakcyjne wynagrodzenie
    • Elastyczne godziny pracy dostosowane do Twojego planu studiów (możliwość pracy od piątku do niedzieli)
    • Pakiet szkoleń - w tym początkowo kompleksowe wdrożenie
    • Karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie
    • Kursy z języka angielskiego i niemieckiego
    • Indywidualne dofinansowania do szkoleń / kursów
    • Dofinansowanie do dojazdów lub biletu na komunikację miejską
    • Codzienny kontakt z językiem obcym

    Nie zastanawiaj się, aplikuj i postaw swoje pierwsze kroki na rynku pracy!

    Miejsce pracy: Szczecin


    Call Center www.linguajob.pl
  • Łódź 11.11.2017
    Customer Service Specialist with English / French / Spanish / Italian / Dutch / Danish / German / Czech
    Opis stanowiska:

    Job description:

    • Handling emails, faxes and calls directed to Customer Services
    • Customer care duties prior or besides orders: product information, stock availability, service level capacity, pricing confirmation, samples and new customer delivery account creations
    • Order Creation: edits and cancellations based on customer requests and processes
    • Customer inquiries on delivery tracking and back orders
    • Customer queries after deliveries: processing, suggesting solutions to parties involved

    Wymagania:

    Requirements:

    • Fluent English and French / Spanish / Italian / Dutch / Danish / German / Czech
    • Previous experience in customer service / administrative tasks / accountancy will be atitude
    • Excellent interpersonal skills
    • Motivation to learn
    • Ability to multitask

    Oferujemy:

    We offer:

    • Ability to work as part of the team in multilingual environment
    • Emplyment contract
    • Work in dynamic international environment
    • Daily contact with foreign customers
    • Complex tasks
    • Young and motivated team
    • Attractive salary
    • Social benefits


    Przeczytaj ogłoszenie w polskiej wersji: https://goo.gl/hbKCgt

    Call Center www.linguajob.pl
  • Gdańsk 08.11.2017
    Customer Service Specialist with German
    Opis stanowiska:

    Our Client with the roots in Sweden is a part of a global outsourcing company focused on Clients and their customer servicing. Their customer experience specialists are working in a 54 contact centres across 23 countries, delivering services in 33 languages to over 400 international brands in various industry verticals.

    Due to development of projects in Gdańsk we are looking for Customer Service Specialists with German.

    In this role you will provide service excellence to the customers. Your main duties will include answering to customers’ inquiries by phone, email and chat regarding particular products and its technical issues. Additionally, you will:

    • keep records of all customers’ enquiries in the reporting system,
    • analyze and resolve most common enquiries by providing step-by-step information

    Wymagania:

    Your profile:

    • fluent level of one of these language - German, French, Spanish or other language and communicative level of English (obligatory)
    • high communication skills, customer-oriented attitude
    • enthusiastic approach to a team work
    • ability to learn new products and services
    • contact center experience will be a plus

    Oferujemy:

    Our Client offers:

    • Full time employment contract, additional bonus and medical care plan
    • Possibility to develop your career in our worldwide offices
    • Opportunity to develop your language skills (English, German)
    • Well-located office with good social conditions
    • Friendly atmosphere in an international team
    • Regular motivational competitions and bonding events
    • Professional trainings
    • Relocation package
    Call Center www.linguajob.pl
  • Katowice 08.11.2017
    Młodszy Specjalista ds. weryfikacji danych z j. angielskim i niemieckim / francuskim / norweskim / węgierskim / litewskim
    Opis stanowiska:

    Co będzie należało do Twoich zadań?

    • Kontakt z zagranicznymi instytucjami w celu zebrania informacji na potrzeby rekrutacji
    • Weryfikacja dokumentów dostarczonych przez Kandydatów
    • Kontakt z poprzednimi pracodawcami i uczelniami Kandydatów
    • Tworzenie raportów z wykonanych zadań

    Wymagania:

    Kim jest Specjalista ds. weryfikacji danych?

    • Osobą znającą język niemiecki / francuski / norweski / węgierski / litewski - min. C1
    • Osobą bardzo dobrze znającą angielski - min. B2
    • Osobą sprawnie poruszającą się w Internecie oraz w programach pakietu MS Office
    • Osobą komunikatywną potrafiącą pracować zarówno w grupie, jak i indywidualnie
    • Świetnym organizatorem własnego czasu pracy
    • Osobą dyspozycyjną do podjęcia pracy od zaraz

    Oferujemy:

    Co w zamian?

    • Możliwość korzystania na co dzień z języka obcego
    • Pracę w nowoczesnym biurowcu w samym centrum Katowic
    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • Atrakcyjne wynagrodzenie
    • Pracę w firmie o przyjaznej kulturze organizacyjnej i świetnej atmosferze
    • Wachlarz benefitów pozapłacowych: opieka medyczna, karta Multisport lub Edenred
    • Pracę w wielokulturowym środowisku
    Call Center www.linguajob.pl
  • Kraków 07.11.2017
    Buy: Order Junior Agent with German
    Opis stanowiska:
    • Getting to know the buy/order support process and procedures
    • Fulfilling service requests - completing transactions; forwarding requests
    • Answering inquiries by clarifying desired information - searching independently for information in all available systems and documentation, locating, and providing information
    • Maintaining customer service database by entering information on regular basis
    • Cooperating with other team members and with 2nd Level Support in order to provide the best service
    • Cooperating and maintaining professional relations with business partners, suppliers and external providers

    Wymagania:
    • Very good command of German (min. B2/C1)
    • Good command of English
    • Experience in Customer Service will be an asset
    • Good knowledge of MS Office
    • Strong communication skills
    • Customer service orientation
    • Problem solving and analytical skills

    Oferujemy:
    • Challenging and rewarding job within a dynamically growing and prospective multinational organization
    • Opportunities for further professional development
    • Full professional training for new employees
    • Attractive benefits and bonus system
    • Friendly work environment
    • Job stability and flexible working time
    Call Center www.linguajob.pl
  • Gdańsk 04.11.2017
    Calling for German speakers!
    Opis stanowiska:
    • Contacting internal clients from Germany (phone, e-mails, meetings, conference calls);
    • Achieving individual and team goals;
    • Analyzing German document;
    • Supporting accounting teams.
    • Complying with accounting standards, policies and procedures.

    Wymagania:
    • Good written and spoken German (min. B1);
    • Good Level of English;
    • Willingness to learn and make progress in the role;
    • Good knowledge of MS Office tools and Outlook;
    • Soft skills: strong communication skills, negotiating, influencing (motivating) and problem solving skills, a strong team-player, good analytical skills.

    Oferujemy:
    • A chance to start your career in international company;
    • Flexible working hours;
    • Training for a role and opportunity to learn;
    • Attractive salary and bonuses;
    • Complex medical care and individual life insurance; sport card;
    • Good working conditions and comfortable working environment: relax, creativity and room for parents and children.
    Call Center www.linguajob.pl
  • Niemcy 30.10.2017
    Spawacz Niemcy
    Wymagania: » wykształcenie w zawodzie ślusarza lub spawacza» ważne uprawnienia spawalnicze» doświadczenie w zawodzie» umiejętność czytania planów» komunikatywna znajomość języka niemieckiego» mile widziane prawo jazdy oraz własny samochód Oferujemy: » niemiecką umowę o pracę» wynagrodzenie zgodne ze stawkami taryfowymi obowiązującymi w Niemczech Niemcy Zachodnie: 12,18€ brutto/h + dieta 24€ netto/dzień roboczy Niemcy Wschodnie: 11,14€ brutto/h + dieta 24€ netto/dzień roboczy » niemieckie ubezpieczenie» darmowe zakwaterowanie w dni roboczeOsoby zainteresowane prosimy o przesłanie swojego CV na adres: krakow@herzog.com.pl lub pod numerami telefonów +48 12 359 10 03, +48 538 196 738.
    Call Center www.pracawita.pl
  • Wrocław 27.10.2017
    Service Desk Specialist with German
    Opis stanowiska:

     

    • First Line of Support (Mail, Web, Call) for internal users with regards to their hardware and software related issues
    • Ensure incidents and requests are accurately logged, assigned, tracked and responded to in a timely manner, in line with agreed SLA’s; provision of timely communications and maintenance of ownership until closure
    • Collaboration with various projects & stakeholders
    • Identify service improvement opportunities to key service management stakeholders
    • Further development and maintenance of existing knowledge database
    • Create/modify/delete new & existing directories on the central file system located in the headquarter
    • Basic User & Security Group Active Directory administration
    • Thorough understanding of thin client technology with emphasis on Citrix

    Wymagania:

     

    • Fluent German and communicative English
    • Proven experience in a Help Desk / Service Desk or Customer Service role
    • Good skills in MS Windows and Microsoft Office 
    • Basic understanding of IT principles and most commonly supported systems
    • Readiness to work on shift working pattern and weekend basis
    • Customer and result orientation
    • Teamwork, strong communication skills, and flexibility
    • Ability to think logically to analyze, troubleshoot and resolve complex issues

     

    Nice to have:

    • Complete professional education in IT scope
    • ITIL Foundation certificate or knowledge
    • Familiar with Lotus Notes and SAP
    • Passion to learn new concepts, technologies, and processes

    Oferujemy:
    • Stable and long-term work among professionals on the basis of contract of employment
    • Real influence on progress of your career path
    • Work in a team for which your opinion matters
    • Support of Business Assistant dedicated to the Specialist throughout the entire period of cooperation
    • Integration events, sport events
    • Benefits like Multisport card and Health Care in Medicover company
    Call Center www.linguajob.pl
  • Łódź 25.10.2017
    Administrator ds. Zarządzania Informacją z językiem niemieckim
    Opis stanowiska:

    Osoba zatrudniona na stanowisku administratora ds. zarządzania informacją będzie odpowiedzialna m.in za odpowiadanie na zapytania i reklamacje (mailowe i telefoniczne) zagranicznych klientów firmy związane z niedoręczonymi przesyłkami.


    Wymagania:
    • Biegłej znajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie (min. poziom C1)
    • Komunikatywnej znajomości języka angielskiego
    • Komunikatywności i pozytywnego nastawienia do pracy z klientem zewnętrznym;
    • Dobrej znajomości programów MS Office (Outlook, Excel, Word, Power Point);
    • Dyspozycyjności do pracy w pełnym wymiarze godzin;
    • Dobrej organizacji pracy i umiejętności pracy pod presją czasu;
    • Dokładności (zwracania uwagi na detale).

    Oferujemy:
    • Zdobycie cennego doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku;

    • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;

    • Miłą i przyjazną atmosferę w pracy, sprzyjającą rozwojowi pozazawodowemu i aktywnej działalności w wielu

      organizacjach firmy;

    • Ubezpieczenie na życie, opiekę medyczną, plan emerytalny oraz dofinansowanie do karty Multisport;

    • Wykorzystanie języka obcego w codziennych kontaktach z klientami zagranicznymi;

    • Pracę w nowoczesnym biurowcu w ścisłym centrum Łodzi (University Business Park – Wólczańska 178);

    Firma UPS wierzy, że osoba z potencjałem może się nauczyć wszystkiego, dlatego nie oczekujemy od Ciebie doświadczenia. Kluczowe są dla nas Twoje możliwości rozwoju, osobowość, odpowiedzialność i otwartość na nowe wyzwania.

    Call Center www.linguajob.pl
  • Gdynia 25.10.2017
    Konsultant biznesowy z j. niemieckim
    Opis stanowiska:

    Łącz pracę ze studiami! Grafik dopasowany do Twoich możliwości!

    Zadania:

    • Obsługa i kontakt z klientami z krajów niemieckojęzycznych
    • Zarządzanie zgłoszeniami przychodzącymi z różnych źródeł
    • Analizowanie i wprowadzanie zgłoszeń do systemu komputerowego
    • Rozwiązywanie problemów i wsparcie klientów z branży turystycznej


    Wymagania:

    Wymagania:

    • Znajomość języka niemieckiego min. B2
    • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne
    • Sprawna obsługa komputera
    • Umiejętność szybkiego uczenia się
    • Zaangażowanie i gotowość do pracy
    • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
    • Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta, najlepiej branża turystyczna


    Oferujemy:

    Oferujemy:

    • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowej firmie (umowa na czas nieokreślony po okresie próbnym)
    • Konkurencyjne wynagrodzenie oraz system premiowy
    • Atrakcyjne Benefity do wyboru w tym m. in. prywatna opieka medyczna, karta MultiSport, bilety do kina, bony paliwowe, bony do różnych sklepów (IKEA, MediaMarkt, Sephora, Smyk, Empik, Tesco, itp.)
    • Elastyczne godziny pracy (możliwość pracy na 3/4 i 1/2 etatu)
    • Szeroki wachlarz szkoleń wewnętrznych (w tym kursy językowe;

    Call Center www.linguajob.pl
  • Kraków 25.10.2017
    Customer Support Specialist with German/Slovak&Czech/Romanian/Croatian
    Opis stanowiska:

    If you are:

    • looking for entry level position with many possibilities of professional development,
    • enjoying contact with other people and everybody says you are communicative and open-minded person,
    • customer oriented and always providing high-quality support,
    • interested in novelties and technical innovations,
    • open for relocation to Poland, where you will have an opportunity to start a professional career, as well as learn other culture being surrounded by one of the most frequently visited city in Europe by tourists,
    • eager about working for one of world's fastest growing multinational organization,
    • or maybe you are a fresh graduate, not yet sure about your plans referring to professional career, but you represent an open mindset and you are 100% positive, that you would like to work with people,
    • you are open for a great adventure in Kraków, Poland.

    You are the one we are looking for!


    Wymagania:

    What do we expect from you?

    Proficiency in one of the following languages: German / Romanian / Croatian / Czech + Slovak,
    • Ability to communicate in English - you would have to communicate with your colleagues from all over the world,
    • Preferred education: BA level or students of final years of studies,
    • Curiosity - willingness to learn and constant search for possibilities to innovate,
    • Motivation and positive attitude,
    No professional experience is required


    Oferujemy:

    What do we offer?

    • Employment in modern Center of Excellence located in the center of Kraków,
    • Very interesting job with flexible working hours,
    Competitive salary and big number of non-wage benefits, such as private healthcare, gym card, free snacks and drinks in the office and many more,
    Support from your future team members in relocation, guidebook and plane ticket cost reimbursement,
    • Great opportunity to start your professional career in fast developing multinational environment and real possibility of initiating development activities within the position and organization.

    Przeczytaj ogłoszenie w wersji polskiej:http://www.manpower.pl/szukaj-pracy/oferty-pracy/?ad_name=ekspert-ds-wsparcia-klienta-miedzynarodowego&ad_id=3964

    Call Center www.linguajob.pl
  • Kraków 21.10.2017
    Ekspert ds. wsparcia klienta międzynarodowego
    Opis stanowiska:

    Zadania:

    • Budowanie marki wśród nowych użytkowników oraz dbałość o dotychczasowych klientów;
    Profesjonalne wsparcie pracowników oraz klientów różnymi kanałami (e-mail, czat, telefon)
    • Cierpliwe i wyrozumiale odpowiadanie na wszelkie pojawiające się pytania ze strony współpracowników i klientów;
    Promowanie pozytywnej komunikacji;
    • Inicjowanie rozwijających działań w ramach stanowiska i organizacji.


    Wymagania:

    Wymagania:

    Biegła znajomość jednego z języków(C1/C2): niemiecki / chorwacki / rumuński / czeski / słowacki;
    • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (B1/B2);
    • Mile widziane osoby z wykształceniem wyższym;
    • Kreatywność oraz motywacja do pracy;
    • Biegłość w korzystaniu z komputera;
    Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane.


    Oferujemy:

    Oferujemy:

    • Elastyczny czas pracy dostosowany do osób uczących się;
    • Umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z naszym klientem;
    Konkurencyjne wynagrodzenie oraz bogaty pakiet benefitów pozapłacowych;
    • Darmowe przekąski i napoje;
    Pracę w międzynarodowym środowisku;
    • Możliwości rozwoju i awansu;
    • Praca w nowoczesnym biurze, w samym centrum Krakowa.

    Call Center www.linguajob.pl
2012-2017 Polacyde™ - Wszelkie prawa zastrzeżone